30 martie 2011

Crema antirid si fermitate pentru ochi Elmiplant

Hello my beautiful readers! Mi-am cumparat ieri crema antirid pentru ochi cu magnolie si Omega Complex de la Elmiplant pentru ca ridurile din jurul ochilor incepeau sa ma calce pe nervi. De fiecare data cand ma dadeam cu fond de ten si pudra, acestea se strangeau in interiorul lor si le accentuau si mai rau.
Am dat pe ea 21,5 lei de la Plafar, poate in hipermarketuri o gasiti mai ieftina, dar in Kaufland nu am vazut decat creme de ochi de la Nivea si Blanchette, iar in Carrefour n-am fost. Reipientul are 15 ml, pare mic, dar crema se intinde foarte bine si presimt ca o sa-mi ajunga mult timp :D.           
          M-am documentat un pic despre ea pe internet si am vazut ca la capitolul "Detalii produs" scrie: "Rezultate dovedite clinic: Conturul ochilor devine mai ferm. Dupa 28 de zile, suprafata ridurilor se reduce cu pana la 73%, iar adancimea ridurilor scade cu pana la 47% (testat clinic pe 21 de femei)" asa ca am zis sa-i dau o sansa.
 
In plus este produsa de firma Elmiplant si sunt de parere ca atunci cand folosesti produse care se suprapun este bine sa fie din aceeasi gama sau sa fie de la ceeasi firma (eu mai folosesc produse din gama Bioten de la Elmiplant) Asta face parte din gama Skin Defence. Crema nu contine parabeni si nici parafine si a fost testata oftalmologic.

         Ingredientele au la baza extractul de magnolie si Complexul natural de Omega. Iata ce scrie pe ambalaj :
" Noua Crema pentru Ochi elmiplant SKIN DEFENCE contine Extract de Magnolie care reda pielii luminozitatea, in timp ce Complexul natural Omega, bogat in acizi grasi esentiali, hidrateaza pielea delicata din jurul ochilor."
          O folosesc de doua ori pe zi, dimineata si seara, si sunt tare curioasa sa vad daca mai atenueaza macar adancimea ridurilor.
Cam atat pana in momentul de fata, va voi spune peste 28 de zile daca s-a intamplat sau nu ceva miraculos cu riduri din jurul ochilor.
       Sa aveti o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...