26 martie 2011

Crema hidratanta cu miere si cimbrisor Bioten

          



             Hi girls! Mi-am luat in sfarsit si Crema hidratanta cu miere si cimbrisor pentru ten normal/mixt Bioten- Elmiplant. Acum am toate trei produsele de care ma vorbeam in Gama Bioten. Yeeey ! :D Asta inseamna ca peste o luna, am sa fac un review despre ele.

Sa va spun cate ceva despre crema. Recipientul, asa cum il vedeti si in imagine este verzuliu, mat, din plastic. Are 50 ml, eu sincer credeam ca e mai mic :D, iar crema alba si e sigilata cu o folie de aluminiu (ceea ce mi se parea si normal, dar am tinut totusi sa precizez). Am dat pe ea 10 lei- Kaufland.
Are un miros dulce, care pe mine nu ma deranjeaza, nu mi se pare prea puternic si, oricum, dupa 10-15 min de la aplicare deja nu se mai simte.
Nu stiu daca ma pot pronunta, dar, sincer ma asteptam la putin mai mult. Ma refer la faptul ca imediat dupa aplicare (primele 2 min) lasa o senzatie de strangere, ca si cand te-ai fi dat cu apa cu miere pe fata, daca pot sa zic asa. Senzatia dispare, destul de repede oricum, insa trebuia sa precizez. Ma gandesc ca poate legatura si cu faptul ca Bioten
nu are produse pentru tenul gras, ceea e un minus urias pentru elmiplant. Zic asta pentru ca cimbrisorul este folosit in produsele pentru reglarea secretiei de sebum, ceea ce e bine pentru un ten mixt, dar e mult mai bine pentru un ten gras. (iata o poza cu ingredientele cremei)
Ma uitam pe site-ul lor si au diferite produse pentru matifiere, estomparea cosurilor, calmarea iritatiilor, oricum produse care se adreseaza cu siguranta tenului gras, dupa parerea mea. Au chiar si gel exfoliant zilnic(!!!). Nu stiu daca este recomandat sa-ti exfoliezi fata zilnic, decat daca ai tenul foarte gras, dar nici asa, stiam ca de 2 maxim 3 ori pe saptamana. Si caror persoane le sunt recomandate produsele astea? Persoanelor cu varsta cuprinsa intr 15-25 de ani (pubertate, cosuri, probleme cu sebumul, etc.). Hmmm... ok  :-? si spre exemplu mama, care are clar peste 25 de ani si are tenul gras ce-o sa foloseasca?
              Cum spuneam si mai sus, asta e un mare minus pentru Elmiplant pentru ca poate se adreseaza tuturor categoriilor de varsta, dar nu tine cont de diversivitatea problemelor legate de ingrijirea pielii cu care se confrunta fiecare femeie in diferite momente ale vietii. Nu au o gama variata de produse, acestea se limiteaza numai la persoanele cu tenul uscat/sensibil sau cu tenul normal/mixt. Au ingrediente bune, nu contin parabeni, preturile sunt foarte accesibile, dar pierd un segment de cumparatori de pe piata cu punctele slabe pe care le-am prezentat mai sus.
            Asta a fost parerea mea, nu vreau sa sune ca o reclama negativa pentru ca mie imi place destul de mult firma cu produsele ei din ingrediente naturale (macar o parte din ele).
          O sa mai vorbim peste 3-4 saptamani despre produsele astea.
Sa aveti o zi frumoasa!

2 comentarii:

  1. Mie nu.mi place..are un miros puternic si senzatia lipicoasa dupa aplicare vreo cateva secunde si pe urma dispare. abia astept sa o termin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum iti spuneam si in raspunsul de la cealalta postare, nu m-as mai intoarce la cremele Bioten, incerc sa am mai multa grija cu ce ma dau pe fata, sa fie cat mai natural. Acum folosesc Apidermaliv, te poti interesa de ea, insa nu stiu cat ti-ar placea pentru ca are putine ingrediente printre care ulei de masline, unt de shea si ceara de albine si asta o face foarte grasa desi se adreseaza tenului mixt si normal. Eu am tenul mixt spre gras si nu m-a afectat in niciun fel, chiar imi place foarte mult si o folosesc doar seara, daca a doua zi trebuie sa plec undeva si o mai folosesc si ziua daca raman in casa.
      Ce sa iti spun... sper sa gasesti crema potrivita cat mai curand. :)
      Mie mi-a mai placut mult cea de la Gerovital Plant cu floare de colt, chiar am primit complimente pentru ca aveam tenul frumos si curat.
      Mult noroc! :)

      Ștergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...