24 martie 2011

Gama Bioten!

        Dragele mele, va scrisesem intr-o postare mai veche ca mi-am cumparat Gelul de curatare pentru ten normal/mixt de la Bioten, firma producatoare Elmiplant si pentru ca mi-a placut mult, mult de tot mi-am luat zilele trecute si Lotiunea tonica, din aceeasi gama.
         Sa va spun de ce mi-a placut atat de mult Gelul de curatare:
-nu trebuie sa folosesc sapun;
-curata tenul destul de bine;
-nu-mi usuca fata;
-nu contine parabeni;
-miroase foarte frumos.
         In componenta sa, elementele principale sunt mierea si arnica. Iata ce scrie pe ambalaj:
 "Mierea un agent nutritiv natural, contribuie la mentinerea echilibrului optim de hidratare al pielii, iar arnica purifica si revigoreaza pielea."
        Ce m-a facut sa cumpar acest produs a fost faptul ca acum 2-3 ani, mi-am cuparat un lapte demachiant din aceasta gama  si a fost singurul demachiant care nu mi-a creat o stare de disconfort atunci cand mi-a intrat in ochi. In plus mirosea super ^^. Ingredientele principale erau :mierea, untul de shea si musetel, am cautat la ei pe site dar nu cred ca se mai fabrica, sau nu am cautat destul de bine. Acum se fabrica unul cu miere si cimbrisor, dar sunt sigura ca e la fel de bun. De ce m-am lasat de el? Nu mai stiu sigur, a fost o perioada cand le schimbam, apoi am avut o perioada cand foloseam servetele umede, dar stiu sigur ca mi-a parut rau ca am renuntat la el.. Acum ca sa indepartez machiajul folosesc uleiul de masline si isi face treaba, asa ca nu cred ca-mi voi cumpara vreun demachiant
prea curand. Daca ar fi sa recomand un produs bun pentru indepartarea machiajului acesta ar fi : Laptele demachiant cu miere si cimbrisor din gama Bioten, firma Elmiplant. (iata o imagine cu demachiantul pe care l-am folosit eu cu cativa ani in urma).
       Inca un lucru care m-a determinat sa-l cumpar a fost faptul ca sapunul imi usuca rau pielea. Nici Dove nu mi se pare chiar atat de stralucit cum zic pe la tv, mie imi usuca pielea si imi lipeste perisorii de pe fata intre ei, simt ca nici nu pot zambi. E foarte aiurea. Un singur sapun mi-a placut asa, cat de cat, pentru ca nu usca piela asa de rau si acela a fost sapunul de la Johnson's Baby varianta cu levantica si varianta cu miere.
      Gelul are 150 ml, e transparent verzuliu si credeti-ma, aveti nevoie doar de jumatate de lingurita pentru a va acoperi toata fata. Il aplic de obicei seara, uneori si in cursul zilei daca trebuie sa ma spal pe fata. Inainte de aplicare ma demachiez si ma ud putin pe fata, pentru a-l intinde folosesc miscari circulare si apoi ma clatesc cu apa calda. Desi pe el scrie sa evitam zona ochilor cand il aplicam, la sfarsit cand incep sa ma clatesc dau si pe la ochi, mi se pare cam aiurea sa las zona necuratata. Oricum nu m-a afectat in niciun fel.
       Acum sa vorbim despre Lotiunea tonica Bioten. Citeam ieri pe internet despre ea si am vazut pareri pro si contra, cele contra erau identice ca si formulare si sunau cam asa "mi-am distrus tenul cu lotiunea tonica, dupa doua saptamani de folosire mi-au aparut numai cosulete rosii mici pe frunte".Dar erau si persoane care se declarau extrem de multumite de ea. Eu deocamdata nu ma pot pronunta pentru ca o am de 2 zile, insa cu siguranta o sa fac un review despre produsele astea doua.
 Deocamdata, tot ce pot sa spun este ca:
- lasa o senzatie de improspatare;
- miroase foarte frumos;
-curata tenul.
Componentele principale sunt mierea (sfanta miere!) si cimbrisorul, exact ca laptele demachiant. Pe eticheta scrie ca se completeaza unul cu celalalt intr-un mod ideal(laptele demachiant cu lotiunea). Iata ce scrie pe ambalaj despre ingredientele principale:
" Indeparteaza delicat impuritatile si reziduurile, permitand epidermei sa respire. Mierea, un agent nutritiv natural, contribuie la mentinerea echilibrului optim de hidratare al pielii iar cimbrisorul are actiune antiseptica, protejand pielea impotriva agresiunilor de mediu."
Chiar improspateaza tenul si il lasa catifelat pentru ca azi-dimineata inainte sa ma machiez mi-am sters fata cu lotiune si efectul a fost uimitor, baza de machiaj s-a intins foarte frumos. Acum sa vedem ce efecte are pe viitor.
M-a atras si faptul ca nu costa foarte mult, gelul costa aprox 12 lei ( Kaufland) si lotiunea tonica 9,8 lei ( Carrefour). Chiar am scris intr-o postare despre  ingredientele unui demachiant de la L'Oreal si unul de la Etera si va ziceam ca erau aproape identice si unul costa de doua ori mai mult decat celalalt, si, culmea, cel ieftin isi facea mai bine treaba, asa ca decat sa iei ceva foarte scump si sa te trezesti ca nu-si face treaba, mai bine iei ceva la un pret decent, pentru ca in felul acesta e mai usor sa-l schimbi fara sa-ti "faca gaura" in buget.
      Cu prima ocazie imi voi cumpara Crema hidratanta cu miere si cimbrisor- Bioten, am inteles ca poate fi folosita pe post de baza de machiaj si imi place ideea. Intr-un fel ma incanta si gama Nivea pure& natural, dar am sa le dau o sansa celor de la Elmiplant deocamdata. Daca nu-mi vor prii, atunci s-ar putea sa le schimb cu cele de la Nivea. Nu vreau sa se inteleaga ca am o parere proasta despre firma Nivea, ba chiar imi place foarte mult, folosesc sampon, balsam, gel de dus, dar sunt de parere ca e bine sa folosesti produse din aceeasi gama, mai ales daca se suprapun.
Cam atat deocamdata, peste o luna (cred) am sa fac un review despre aceste produse, sau poate chiar mai curand daca apar efecte secundare negative (dar sa speram ca nu :P).
 Pentru mai multe detalii despre gama Bioten si produsele mentionate de mine dati click aici .
Astept parelile voastre in legatura cu produsele mentionate: daca le-ati folosit si daca v-au priit, daca nu v-au priit, ce v-a placut sau ce nu v-a placut la ele, sau daca aveti de gand sa le incercati.
Numai bine!

4 comentarii:

  1. Eu am toata gama Bioten pt ten normal/mixt: demachiant, apa tonica, gel curatare, crema si scrub. Sunt extrem de incantata de ele! Mi-au ajutat tenul si arata perfect fara fond de ten..Mentionez ca am iesit din iarna cu o puzderie de bubite si cosuri subcutanate si culmea! nu pot sa spun ca neaparat cu un ten gras...ba din contra in celebra zona T, pielea mi se crapa ingrozitor...Bioten a fost o surpriza absolut deosebita !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti s-au potrivit atat de bine. Eu deocamdata sunt in cautare. Simt ca mai am de experimentat putin pana sa ma opresc asupra unor produse (macar o parte din aceeasi gama). In plus imi este putin cam greu ca atunci cand imi cumpar cosmetice sa cumpar toata gama pentru ca de multe ori nu am nevoie de toate. Stii cum e.. ti se termina crema de fata iti iei alta de la alta firma, in timp ce inca mai ai crema pentru conturul ochilor din gama precedenta. Sau pur si simplu se intampla sa nu-ti fie bun un anumit produs. Spre exemplu, crema de la Gerovital Plant mi-a fost incredibil de buna, in timp ce demachiantul imi creeaza o senzatie de usturime cum n-am mai patit in viata mea.
      In fine... m-am intins destul. Oricum tine minte ca e bine ca la 3 sau 6 luni sa-ti schimbi produsele pentru fata deoarece organismul incepe sa se obisnuiasca cu ele.
      O zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Si eu am luat crema si tonicul dar nu.mi plac. Tonicul e ciudat..imi apar cosuri..iar crema e foarte tare la miros.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Am scris de tonic intr-o postare si am declarat ca mi s-a parut tare ciudat, in postarea asta cred ca il cumparasem de cateva zile, insa dupa o saptamana, doua s-au facut niste chestii in el ca matasea-broastei si l-am aruncat.
      Privind inapoi, nu m-as mai intoarce la Bioten crema de fata sau tonic(crema are daca nu ma insel parfum in prima jumatate a listei de ingrediente), am tenul muult mai diferit acum fata de acum 3 ani, cand a fost facuta aceasta postare.
      Acum folosesc Apidermaliv, e o crema naturala cu ulei de masline, ceara de albine, ulei de shea, colesterol si laptisor de matca si intentionez sa o folosesc multa vreme de acum incolo pentru ca m-am saturat sa ma dau pe fata cu creme care au 200 de ingrediente.
      Acum m-am mai educat putin in legatura cu ingredientele si incerc sa fiu mai atenta cu ce ma dau pe fata.
      Sper sa gasesti ceva sa ti se potriveasca. Mult noroc!

      Ștergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...