26 martie 2011

Ingjirea parului-Gerovital Plant + Elseve

        Podoaba capilara poate spune multe despre noi. Parul e printre primele lucruri observate de barbati la prima intalnire. Daca e aranjat si pare sanatos(spun "pare" pentru ca multe dintre noi il vopsim, uscam cu foenul, indreptam cu placa, il ondulam cu drotul), impresia lasata este una pozitiva, dar daca acesta striga "Spala-ma!", "Piaptana-ma!" sau "Arat ca o papadie" impresia lasata tinde spre una negativa.
        Fiindca am precizat in postarea anterioara ca o sa fac un review despre pordusele pentru ingrijirea tenului de la Elmiplant m-am gandit sa fac unul si cu niste produse din gama Gerovital Plant, firma producatoare Farmec. Acestea sunt Serul hidratant termoprotector si Serul pentru varfuri deteriorate. Le folosesc de doua saptamani in combinatie cu o masca de la L'Oreal si pot sa zic ca ma declar destul de multumita. Inaite foloseam doar masca, dar sunt de parere ca degeaba folosesti o masca care se clateste daca apoi te usuci cu foenul. Masca este si ea foarte, foarte buna gama Elseve, frima L'Oreal Paris esta cu laptisor de matca pentru par deteriorat, insa simteam ca nu e de ajuns. Intotdeanuna am folosit masti pentru par, pot sa ma declar hair-mask addicted :D, dar asta cred ca e printre cele mai bune pe care le-am incercat. Combinatia celor trei tratamente pentru par imi prieste : parul se descurca usor, e moale, fin si dupa ce ma usuc nu mai are aspectul ala nesanatos. Deocamdata, pot sa zic ca sunt destul de multumita.

           Am avut acu' ceva timp masca de par de la Gerovital Plant si-mi amintesc ca mi-a placut asa, dar exact cum am zis si mai sus, lipsea ingrijirea aia de dupa spalare.

           Sa va spun cate ceva despre produsele astea doua. Serul contine keratina si provitamina B5, pe eticheta scrie ca reface structura firului de par si hraneste intensiv varfurile. Problema e ca eu nu mai cred in refacerea varfurilor deteriorate, nu cred ca un produs, oricat de scump ar fi el poate sa-ti 'lipeasca', asa cum arata astia pe la tv, varfurile despicate, dar pentru ca al meu este saracul vospit si revopsit prefer sa folosesc prodse care hranesc intensiv firul de par. Nu mai stiu sigur cat am dat pe el, in jur de 10-12 lei parca, recipientul este din plastic semi-transparent, maro, are 100 ml si se pulverizeaza.
Serul hidratant termoprotector contine D-Panthenol si keratina si  trebuie lasat 2-3 min ca acestea sa se fixeze pentru hidratare, reconstuctie si protectie. L-am luat pentru ca de cand ma stiu ma usuc cu foenul si asta imi degradeaza destul de rau parul. Nu am mania indreptarii cu placa, de cele mai multe ori parul imi sta usor ondulat la varfuri si asta nu ma deranjeaza. Cred ca imi protejeaza parul, mi-l hidrateaza si asta e tot ce am nevoie. Pe asta am dat 12 lei, recipientul este din plastic alb, are un pulverizator destul de mare si are 150 ml.
Peste 3-4 saptamani am sa va spun daca s-a mai schimbat ceva in bine, sau in rau.
Ambele tratamente au mirosul acela specific Gerovital, un miros de flori si de iarba proaspat taiata. Oricum nu persista foarte mult.
Cam atat pana acum, sper ca rezultatele vor fi pozitive.
         Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...