14 martie 2011

Plasturi pentru puncte negre - Do It Yourself!

      De multe ori ne uitam in oglinda si observam aspectul inestetic al punctuletelor negre pe nas. Sunt convinsa ca ati cautat, sau incercat plasturii de pe piata care sunt destul de scumpi si poate nici nu au efectul promis.
      Astazi, fetelor, va voi invata cum sa ii preparati, la propriu, in casa. Aveti nevoie doar de un pliculet de gelatina ( il puteti cumpara de la orice magazin) si lapte de vaca.
      Pasii pe care trebuie sa-i urmati:
     1. Luati un pahar de sticla (transparent) si turnati in el o lingura fara varf de gelatina si o lingura de lapte.
     2. Amestecati bine bine, pana cand laptele e absorbit de gelatina. Ar trebui sa arate ca in imaginea alaturata.
     3. Lasati-l in cuptorul cu microunde timp de zece secunde (nu mai mult!!). Acum ar trebui sa arate ca o pasta incolora, e impropriu spus gel.... ar trebui sa arate ca albusul de ou (partea mai apoasa). Incercati pe incheietura amestecul, sa nu fie prea fierbinte.
    4. Luati o pensula, nu una foarte buna, sau foarte scumpa, e buna si una de pictat, si aplicati pe nas. E ca si cand ati picta. Aplicati in zona in care are domnisioara plasturele.

    5. Asteptati 10-15 min pana se usuca, apoi incercati sa dezlipiti incet, incet. Veti fi uimite cum se va desprinde ca o foaie de hartie, exact ca un plasture. Priviti-o cu atentie si veti vedea cum punctele negre au ramas prinse in ea.
    Aplicati apoi o crema hidratanta si gata! Aveti o piele curata lispita de puncte negre. Ar trebui ca in ziua aceea sa nu aplicati nici un fel de fond de ten, pudra, baza de machiaj, etc. etc. pentru ca riscati sa va blocati porii, sa faceti cosulete rosii pe nas.
    Folositi  "amestecul de plasturi" o data la doua saptamani, doar daca aveti mari probleme cu punctele nerge il puteti folosi o data pe saptamana.
    Sper ca v-am fost de ajutor in lupta cu punctele negre! ^^
Later edit: 3. amestecul din paharul de sticla se poate pune intr-un recipient (oala) cu apa pentru a fi incalzit pe aragaz.  Trebuie lasat acolo pana cand gelatina se topeste si arata ca o pasta incolora. Se ia de pe foc( aveti grija pentru ca paharul o sa fie fierbinte) si se incearca pe incheietura pentru a nu fi prea fierbinte.
 V-as recomanda sa evitati sa aplicati "plasturii" in alta parte decat in zona din imagine pentru ca noi avem pufulet peste tot pe fata si riscam sa il indepartam cu tot cu plasturi. Asta nu reprezinta un lucru tocmai rau, dar daca se intampla des perisorul se rareste, dar se si ingroasa putin (exact cum se intampla si cu mustata). In locurile undeaveti puncte negre incercati sa folositi un scrub sanatos, o masca de tip peeling sau o baie de aburi cu ceai de musetel. Dupa baia de aburi, incercati foarte gentil cu doua betigase de urechi sa va scoateti punctele negre.

32 de comentarii:

  1. Dragut blog! Chiar functioneaza plasturele pentru puncte negre? Adica... sigur nu o sa ma trezesc cu un nas ca o patlagica si plin de bubite?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, cu siguranta nu :P. Oricum, ca sa fii tu sigura, incearca amestecul pe incheietura, lasa-l sa se usuce si dezlipeste-l. Daca se dezlipeste cum am zis mai sus inseamna ca l-ai facut 'ca la carte'. O sa se inroseasca putin zona, dar nu-ti face griji ca ti se umfla nasul ca o patlagica, crede-ma l-am folosit de multe ori. Dupa, aplica obligatoriu(!!!) o crema hidratanta sau chiar ulei de masline (e fff bun), altfel se usuca pielea si se inchid porii, si s-ar putea sa te trezesti cu bubite rosii. Incearca sa-l folosesti la 2 saptamani daca ai ten normal. Nu e recomandat sa exageram cu scruburile, peelingurile sau plasturii pentru nas.
    Multumesc frumos! Mult noroc in lupta cu punctele negre! ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa-l incerc in vreo ora jumatate si-o sa-ti zic ce-am 'reusit'.:-) Multumesc pentru raspuns, astept cu interes noi postari.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ok, tocmai mi-am scos plasturele de pe nas si, spre surprinderea mea, nu doar ca nu l-am dezlipit cu nas cu tot, dar a avut si efect! Merci mult, mi-ai facut ziua frumoasa! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu mare placere! Ma bucur ca ti-am fost de ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  6. :D:D
    ce imi place cand vad ce efecte am:D:D
    si vreau si eu sa incerc masca asta:-?

    RăspundețiȘtergere
  7. eu nu am gsit numai foaie de gelatina cum sa fac ???

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti sugerez sa mai cauti, sigur ai sa gasesti praf. Spre exemplu eu am folosit de la dr. Oetker: Gelatina alba. Foi n-am folosit si nici nu stiu cum ai putea sa le folosesti.

    RăspundețiȘtergere
  9. da click aici ca sa vezi la ce fel de gelatina m-am referit

    RăspundețiȘtergere
  10. interesant...multumesc pentru sfat:D:D...o sa incerc si eu:D

    RăspundețiȘtergere
  11. se aplica pe pielea umeda? :-/

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu, se aplica pe pielea curata si uscata.

    RăspundețiȘtergere
  13. buna! tocmai ce folosesc un plasture pentru puncte negre (nu am mai incercat pana acum) si m-am gandit sa vad ce impresii au si alte persoane care l-au folosit. ceea ce am gasit pe net insa m-a dezamagit si am dat peste blogul tau. mi-a placut ideea si cu siguranta o sa o incerc daca nu reusesc cu plasturele, dar am o intrebare: pot sa folosesc amestecul in orice zona a fetei? Puncetele negre pe care el am eu sutn extinse si pe obraz. Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna! Nu ti-as recomanda sa-l folosesti in orice zona a fetei pentru ca pe obraji, frunte sau tample avem mai mult par decat pe nas sau pe barbie( imediat sub buza inferioara) si risti sa il dezlipesti cu tot cu perisorul ala. Gandeste-te ce senzatie aiurea ai avea si nu numai, in timp s-ar putea sa ti se rareasca firul de par din zona aia, dar sa ti se si ingroase. Mai bine incearca o crema speciala pentru puncte negre in zonele alea si ti-am zis ce risti sa patesti daca folosesti plasturi. Banuiesc ca ai tenul uscat/ mixt, cu toate ca nu e bine sa ne "zgamaim" :D incearca sa iti faci un ceai de musetel si sa stai vreo 10 min desupra aburului cu un prosop in jurul fetei si sa incerci usor, usor, cu niste betisoare de urechi sa ti le scoti, daca te supara asa de tare. Dupa, aplica o crema hidratanta. Ma bucur ca ti-a dat curaj blogul meu =). Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  15. Minunata idee! Multumesc, am pus si eu in practica cu prima ocazie si de o luna aproape folosesc de 2 ori pe saptamana "plasturii" din gelatina. Folositi cu regularitate chiar dau rezultate mai bune decat plasturii din farmacii.

    RăspundețiȘtergere
  16. am si eu o intrebare.gelatina rosie are acelasi efect ca si gelatina alba?multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Scuze ca raspund asa de tarziu,dar netul imi tot face probleme :(. Cred ca functioneaza la fel de bine ca cea alba, singura diferenta fiind culoarea si aroma, banuiesc. Eu nu am folosit decat gelatina alba pana acum, dar poti incerca. Sa ai o zi frumoasa!

      Ștergere
  17. Răspunsuri
    1. Buna! Am mai incercat pe portiunea de sub buza de jos si a functionat binisor, dar mai bine ai incerca sa folosesti un scrub sau o masca, decat "plasturii de gelatina", pt ca daca tu vrei sa ti-i aplici pe barbie, adica sub muschiul mentonier, exista sansa sa ii dezlipesti cu tot cu firicelele de par din barba(pentru ca sunt mai lungi decat ele de pe nas si se prin imediat in amestec) si nu prea ar fi ok.Ti-am zis, mai bine incearca un scrub sau niste bai de abur. Ceaiul de musetel e foarte ok pentru ca in timp ce iti deschide porii, iti si dezinfecteaza tenul. Numai bine!

      Ștergere
  18. Chiar are efect?Chiar acum astept sa se usuce ...sa vedem ce iese ,sper sa aiba efect

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine a avut, daca n-ar fi avut nu as fi mai scris despre ea pe blog. A avut efect si la alte persoane, dupa cum vezi comentariile si a avut efect si la alte personane carora le-am recomandat s-o faca. Daca nu ai fi crezut ca are vreun efect, banuiesc ca nu ti-ai fi facut-o. Zic si eu... Daca ai facut-o exact cum am scris in postare, ar fi trebuit sa sa-ti iasa. Oricum sper ca ai obtinut un rezultat pozitiv dupa folosirea ei si ca esti multumita. Numai bine!

      Ștergere
  19. Buna. Daca nu avem cum sa incalzim la microunde, functioneaza amestecul si incalzit in alt mod? Mersi:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Nu stiu daca merge incalzit in alt mod, dar poti incerca oricand. Daca a mers altfel, chiar mi-ar placea sa imi lasi un raspuns, chiar sunt curioasa. Take care!

      Ștergere
  20. merge incalzit si altfel....pui recipientul in care ai facut amestecul in apa clocotita...acelasi efect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim pentru ca ne-ai spus! Chiar nu incercasem asta :P

      Ștergere
  21. Dar se poate si gelatina cu apa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar se poate, numai ca isi mai pierde putinh din elasticitate. Eu prefer sa imi fac fara lapte sau sa pun niste esenta de vanilie, rom orice pentru ca nu imi place mirosul ala de lapte :D.

      Ștergere
  22. of :-(( mi-am pus "plasturele" si pe barbie,putin frunte si foarte putin din obraji ; nu citisem toate comentariile :-(( sper ca nu voi arata ca Big Foot,am prul negru si fata forte alba ... Dar pe piata cred ca exista si plasturi pentru frunte si barbie asa ca am o speranta ca nu e chiar asa de rau

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai linistita! Daca s-a intamplat o data nu vei pati nimic. Eu mi-i puneam si sub buza de jos si nu am patit nimic, dar am incercat dupa sa evit asta pentru ca am vazut ca se dezlipeau cu tot cu "puf" si mergeam pe principiul mustacioarei: primele 3- 4 dati nu se vede mare diferenta, insa dupa, perisorul se rareste si se mai ingroasa. Data viitoare incearca un scrub sau sa stai cu fata intr-o baie de aburi si sa ti le scoti dupa. Chiar voi edita postarea pentru ca nu toata lumea are timp sa citeasca comentariile. Daca poti, te-as ruga sa ma anunti in caz ca observi vreo schimbare. Ai grija de tine!

      Ștergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...