29 martie 2011

Rimelul Visions V* Freaking Amazing! - Oriflame

Hello girls! Dupa cum v-ati dat seama, azi vom vorbi despre rimelul Visions V* de la firma Oriflame pe care, desi l-am comandat cu inima indoielnica, rezultatele au fost foarte multumitoare.
Ce m-a facut sa-l cumpar?
Cauza principala a fost ca ramaneam fara rimel :D, dar m-a incantat foarte mult periuta lui foarte deasa si, bineinteles, oferta din catalog. Am dat pe el numai 7 lei ^^(pret initial 13 lei).
O scurta prezentare :
Recipientul are 8 ml (e mitilel, dupa parerea mea), argintiu. Periuta este stufoasa, firele sunt din nylon, marimea ei este normala(standard) si nu lipeste genele. Bagheta  lunga si mai subtire decat periuta ofera dexteritate, ceea ce este destul de bine pentru ca poti ajunge fara sa te murdaresti la genele de langa canalul lacrimal.
In concluzie, este usor de manuit.
Iata ce scrie pe eticheta:
"Rimel uimitor cu ingrediente care alungesc si definesc perfect genele. Contine vitamina B5 si ceara de albine. Gene sunt hranite, protejate si au un aspect de invidiat."

 Ce am vrut sa spun prin "periuta are marime normala (standard)" a fost faptul ca sunt periute foarte mari spre exemplu : SuperSHOCK- Avon, the COLOSSAL Volum' Express- Maybelline- pe care tocmai l-am terminat :( si pe care il recomand cu toata inima, e cel mai bun rimel pe care l-am incercat vreodata. Si, bineinteles exista si periute foare mici : L'Oreal Paris Telescopic EXPLOSION- este cel mai potrivit exemplu aici.
Deocamdata sunt multumita de rimelul asta de la Oriflame si cu siguranta o sa-l mai cumpar pe viitor probabil in varianta Naughty Eyes pentru ca are periuta mai mare.
Fetelor, incercati-l cu toata inima pentru ca merita! Calitate la pret mic. Pot spune ca este aproape la fel de bun ca the COLOSSAL de la Maybelline, aproape :D.
 Fac o paranteza si va spun ce rimel as recomanda.
As  recomanda mai multe de la firma Maybelline : the COLOSSAL, Volum Express Lift up, Volum Express MASCARA pentru ca am fost foarte multumita de fiecare.
In continuare am atasat cateva poze (tin sa precizez ca nu mi-am curbat genele inainte aplicare) :







 -fara rimel







 -cu un strat de rimel







-cu doua straturi de rimel





-asa arata periuta in comparatie cu ochiul.











                                                                                                   Sper sa va fie de folos, numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...