8 aprilie 2011

Fond de ten Time Plus- Seventeen

      Fetelor, fiindca vara bate la usa ( ma rog, asa ar trebui) m-am "echipat" cu fond de ten cu protectie solara de la o firma (nu foarte cunoscuta) numita Seventeen. Din cate am inteles, produsele lor sunt adresate tenurilor tinere, de unde si numele, dar eu nu sunt chiar asa de sigura.
        Pentru ca ramaneam fara fond de ten, am inceput sa caut pe internet pareri si sugestii despre un produs bun si accesibil. Am gasit fel de fel de pareri despre diferite fdt care costau de la 167 de lei pana la 20 de lei si mi-a sarit in ochi acesta de la firma Seventeen. Am intrat pe site-ul lor si am vazut ca are SPF 15, fapt care m-a incantat foarte mult pentru ca se apropie vara si aveam nevoie de mai multa protectie. Am citit ca se adreseaza tuturor tipurilor de ten, are putere mare de acoperire- de unde si numele, SPF 15 si textura este non-grasa, pentru un rezultat mat.
      Intre timp m-am gandit si la Affinitone de la Maybelline New York, despre care am auzit multe cuvinte de lauda. Problema e ca erau  destule fete care ziceau ca se protriveste foarte bine persoanelor cu tenul gras. Am testat Affinitone de la o ruda, mi s-a parut destul de bun, acopera, dar e FOARTE lichid, daca tii tubul
desfacut cu gura in jos curge precum apa si nici nu are SPF. Asa ca am zis ca deocamdata o sa-l las de-o parte si, poate o sa-l cumpar pe viitor.
     Pana acum am folosit Natural mat make-up de la Manhattan, care e foarte bun, impotriva cosurilor, e antibacterial, cu efect matifiant, ideal pentru un ten acneic, lucios sau mixt. Am folosit nuanta 75- Beige care a fost super buna, cat timp am fost bronzata, acum se vedea cam aiurea. Am incetat sa-l mai folosesc de vreo saptamana pentru motivul de mai sus si pentru ca era proape teminat si, din pacate acum au cam inceput sa-mi apara cosuri T.T, in plus nu dispuneam de resurse finaciare si aveam nevoie de un fdt urgent asa ca l-am luat pe cel de la Seventeen.
     Time plus costa 27 de lei si are, spre uimirea mea, 35 ml.. putin cam neobisnuit, majoritatea au 30 ml. Ambalajul e putin ciudatel, din plastic si arata ca un cilidru taiat. Rezista destul de mult si se intinde destul de bine daca folosesc baza de machiaj. Un pic aiurea e faptul ca are o culoare cand il pui pe fata si cand il intinzi arata diferit. Eu am nuanta nr 5- Dark beige ( e desul de deschisa, spre mirarea mea) si cand il intind are o tenta mai rozalie, dar pentru ca sunt blonda rozurile imi merg numai bine. Ca sa reziste mai mult folosesc si pudra.


     Mi-am luat de curand o pudra de la Miss sporty, gama- So matte Perfect stay, nuanta 001-Light si se potriveste cu fondul de ten care e in nuanta Dark beige; asta asa ca sa va faceti o idee la ce ma refearm cand am zis ca e destul de deshis. Pudra lasa o senzatie de finete si rezista in combinatie cu fondul de ten, doar cu baza pentru machiaj nu rezista la fel de mult. A costat 14 lei.
      Ca tot a venit vorba de culoare si nume vreau sa va spun ca eu evit sa-mi cumpar fonduri de ten de la firme cu cataloage, pentru ca m-am ars odata cumparand si nu mai vreau sa o fac si a doua oara. Pana nu testez, nu cumpar.
       Astept sa-mi spuneti daca ati folosit Time plus, daca v-a placut sau nu, ce folositi momentan, cat de multumite sunteti sau ce ati folosit si v-a satisfacut fiecare cerinta cu privire la caracteristicile unui fond de ten.

         Sa aveti o zi frumoasa!
(Fac o mica paranteza si va prezint ingredientele fondului de ten de la Seventeen: AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, ISOAMYL, p-METHOXYCINNAMATE, PROPYLENE GLYCOL, TITANIUM DIOXIDE,  CETYL PEG/ PPG-10/1 DIMETHICONE, TALC, ISONONYL  ISONONANOTE, STEARYL DIMETHICONE, POLYGLYCERYL-4-ISOSTEARATE, ETHYLHEXYL PALMITATE, CERA ALBA, HYDROGENATED CASTOR OIL, CYCLOHEXASILOXANE, STEARIC ACID, ALUMINUM HYDROXIDE, SODIUM CHLORIDE, IMIDAZOUDINYL UREA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, PARFUM.)

4 comentarii:

  1. deci eu folosesc time plus de vreo 4 ani si imi place la nebunie...vara si primavara folosesc nuanta 5 iar iarna si primavara combin 4 si 5 :d sunt foarte multumita de el :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ^^
    Si eu sunt destul de multumita de el, am facut o alegere buna. Chiar il recomand din toata inima pentru ca nu costa foarte mult si acopera destul de bine, sunt momente cand nici nu mai trebuie sa folosesc corector, dau, intradevar, doua straturi de fdt, dar rezultatul e foarte multumitor.
    Pe viitor am sa mai incerc cu siguranta produse de la firma asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde as putea achizitiona fond de ten Seventeen? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inainte il puteai gasi in magazinele DM, dar am aflat ca nu il mai comercializeaza, daca esti in Bucuresti poti veni cu metroul pana la statia Crangasi si este acolo un magazin cu produse de la Seventeen.

      Ștergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...