19 mai 2011

Rimelul LASH millionaire- Miss Sporty


     Buna tuturor! Pentru ca a venit vara, m-am gandit sa fac un  review la un rimel waterproof, acela fiind   Lash millionaire de la firma Miss Sporty.
De ce am ales acest rimel pentru a-l prezenta?
Simplu : spre deosebire de alte produse de acest fel, pretul acestuia este in jur de 13 lei si este de o calitate, nu superioara, dar ridicata. Cel putin mie, raportul calitate-pret mi s-a parut foarte bun.
Un alt plus ar fi faptul ca produsul rezista foarte mult pe gene, de-abia il puteam da jos cu demachiant normal, de aceea v-as recomanda sa folositi un demachiant special pentru produsele rezistente la apa. Din ce am spus mai sus cred ca v-ati dat seama ca puteam sa ma spal pe fata cu sapun si el ramanea la locul lui, in cea mai mare parte (adica se intampla sa mai pice rimelul de pe varful genelor).
Este ideal daca aveti de gand sa mergeti la mare si nu vreti sa vi se scurga rimelul pe obraji dupa ce iesiti din apa, sau daca vreti sa aratati bine, sau daca pur si simplu sunteti mascara addicted (like me :">).
Iata ce scrie pe eticheta:
"Formula excesiva imbogatita cu colagen si matase, pentru gene mult mai dense si perfect definite. Rezistent la apa."
Este adevarat ca atunci cand scoti periuta formula e mult mai diferita decat cea a unui rimel normal, din cauza colagenului rimelul pare mai dens, da impresia ca se intinde, daca pot sa spun asa.
Bun... acum sa va prezint si minusurile:
- se usuca foarte greu, dureaza aproape 5-10 min pana cand se intareste pe gene si asta m-a cam enervat putin;

- nu curbeaza genele si nici nu le separa prea tare, dar acuma de ce sa mint, l-am folosit cam putin si stiti foarte bine cum sunt rimelurile la inceput (am sa atasez poze);
- se indeparteaza foarte greu cu demachiant normal, dar de-asta s-au inventat demachiantele pentru produse rezistente la apa.
Recpientul are 8 ml, periuta este de dimensiuni normale, cu perii din nylon, putin cam rari, dupa parerea mea.
Un alt rimel bunicel de la Miss sporty este Fabulous lash XTRA Black. Spre deosebire de celelalte rimeluri acesta este foarte negru, dupa cum ne spune si numele. Imi amintesc cum il comparam cu cele de la Avon si acestea pareau gri pe langa el.
De ce am zis bunicel?
Dupa cateva ore, incepea sa cada faramite, sau din cauza formulei imbogatite cu pigment negru, imi murdarea putin pleoapa inferioara.
In rest era ok din toate punctele de vedere: curba genele si periuta era foarte buna: deasa, o forma usor conica, fire din nylon, de dimensiuni normale. Chiar imi pare rau ca nu i-am pastrat periuta. Daca vreti un rimel foarte negru, pe care sa nu dati mai mult de 11 lei, v-il recomand pe acesta cu toata inima.
Sper ca v-am fost de ajutor. Sa aveti o zi frumoasa!
Iata pozele:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...