10 iunie 2011

Crema hidratanta Elmiplant- gama SKIN MOISTURE

Hello my beautyful readers! Astazi va voi prezenta crema hidratanta de zi de la firma Elmiplant din gama SKIN MOISURE pentru ten normal/ mixt. Am cumparat-o acum cateva zile din Carrefour si m-a costat in jur de 13 lei.
Iata descrierea de pe cutie:
"Aceasta crema cu textura delicata iti ofera hidratare naturala si eficienta, lasandu-ti tenul neted si luminos. Nectarul de gutuie mentine echilibrul optim de hidratare al pielii, iar Vitamina E, cu rol antioxidant, previne imbatranirea prematura.
Rezultate dovedite clinic:
Datorita efectului de lunga durata al cremei elmiplant SKIN MOISTURE, tenul tau este perfect hidratat si protejat. Textura sa non-grasa ajuta la estomparea zonelor lucioase ale tenului.
"
           Am ales sa o cumpar pentru ca am o parere foarte buna despre aceasta firma romaneasca deoarece produsele lor sunt facute fara parabeni, fara parafine si sunt testate dermatologic. In plus mi-au placut destul de mult produsele din gama Bioten si am vrut sa vad cum sunt si celelalte game. 

           Crema mi se pare super buna: hidrateaza tenul foarte bine si chiar il revigoreaza. Intra destul de repede in piele, lasa un aspect de piele de bebelus si e foarte buna pe post de baza de machiaj; fondul meu de ten se intinde extrem de bine cand o folosesc. Spre deosebire de crema hidratanta de la Bioten, aceasta nu mi-a mai lasat impresia de piele lipicioasa.
          Miroase foarte frumos, a gutuie amestecata cu piersica si nu e deloc un miros tare, deranjant.
Dupa cum puteti vedea si in imagine crema vine intr-o cutiuta verzulie, din plastic mat, de 50 ml si e sigilata cu o folie de aluminiu.

ingrediente: aqua, coglycerides, olea europea fruit oil, dicaprylyl,ether, glycerin, cyclopentasiloxane, cetearyl, alcohol, cetyl palmitate, hydroxyethyl acrylate/ sodium acryloildimethyl taurate copolymer,phenoxyethanol, panthenol, tocopheryl acetate, cydonia oblonga, fruit juice, hydrolyzed vegetable protein, ceramide 3, ceramide 6 II,phytosphingosine, cholesterol, serine, arginine, proline, parfum, polyacrylate-13, cetearyl, glucoside,capryloyl glycine, isohexadecane, plyisobutene, ethylhexylglycerin, polysorbate-60, sodium lauroyl, lactylate, sorbitan isosterate, pectin, glucose, chondrus crispus, ceramide 1, sodium hydroxide, polysorbate 20, tetrasodium edta, xantan gum, carylyl glycol, carbomer, butylene glycol.

        Cam atat pana acum, dupa cum am zis, sunt foarte multumita de ea si probabil cand am sa o termin am sa-i fac un review.
Sa aveti o zi frumoasa!

2 comentarii:

  1. Si eu folosesc crema asta si sunt foarte multumita de ea. Si este la un pret foarte bun. Un sfat, incearca sa folosesti toata gama de la ei pentru ca ele se completeaza reciproc. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sfat! ai dreptate, ca sa ai parte de toate beneficiile cremei trebuie sa folosesti toata gama, dar stii cum se intampla de multe ori: ti se termina ceva si il inlocuiesti cu altceva, diferit, in general. Deocamdata sunt in perioada de cautare si experimentare, daca ma intelegi. Incerc sa-mi gasesc crema potrivita si simt ca mai am de facut ceva cautari :P. Despre crema asta nu pot decat sa spun ca e o crema destul de buna cu o consistenta usoara si care isi face treaba destul de bine, insa nu stiu daca m-as mai intoarce la ea. As rcomanda-o mai mult fetelor de 16- 17 ani care de-abia incep sa foloseasca crema hidratanta (desi eu as recomanda de la 15 ani o crema pentru ingrijirea tanului, dar... in fine), din cauza formulei usoare si a listei de ingrediente lipsita de parabeni.
      O zi frumoasa!

      Ștergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...