7 iunie 2011

Crema hidratanta, lotiunea tonica si gelul de curatare Bioten- review!

Hi everyone! Acu' doua luni de zile, am facut o postare cu privire la produsele astea trei din gama Bioten: crema hidratanta, lotiunea tonica si gelul de curatare (da, stiu ca nu sunt in ordinea din fotografie :D)si am promis ca voi face un review. Nu m-am tinut in totalitate de cuvant, am cam intarziat cu o luna, dar mi-am dat seama ca nu te poti pronunta cu privire la un produs decat la momentul cand ori l-ai consumat, ori il folosesti de suficient timp. Doua luni cred ca inseamna ceva timp, macar atat cat sa-mi fac o parere despre produsul respectiv.
Crema am terminat-o astazi si iata ce pot sa spun despre ea:
- hidrateaza destul de bine, la inceput da un efect de piele de bebelus, dar dupa cateva ore incepea sa-mi luceasca tenul, avand in vedere ca cimbrisorul are rol in controlul secretiei de sebum, mi-a dat de gandit;
- lasa o senzatie de hidratare (logic) imediat dupa aplicare;
- intra foarte repede in piele;
- dupa 2-3 minute de la aplicare aveam o senzatie ciudatica.. ca si cand m-as fi dat cu apa cu miere pe fata, simteam pielea un pic lipicioasa ca sa zic asa, dar senzatia disparea;

- are un miros placut;
- este foarte buna pe post de baza de machiaj.
Gelul de curatare inca nu l-am terminat si sa va spun si de ce: o jumatate de lingurita de gel este mai mult decat suficienta pentru a te spala pe fata si pe gat. Am numai cuvinte de lauda pentru el : curata tenul foarte bine si il hidrateaza in acelasi timp. Spre exemplu, intr-o seara nu m-am demachiat si m-am dus sa ma spal si pot spune ca mia curatat orice urma de fond de ten, pudra, blush, tot. M-a curatat si din farduri, dar cum pe el scrie sa evitam zona ochilor, ma dau doar cand e sa ma clatesc cu apa.
Despre lotiunea tonica, nu prea am cuvinte de lauda... bine, isi face treaba, curata tenul, insa de cateva zile am observat ca prin ea plutesc niste "mase de materie" foarte ciudate. Cum sa vi le descriu...? Arata cam asa: imaginati-va ca fierbeti apa si puneti in ea albusul unui ou, acesta se intareste si se face fasii. Asta ca sa va faceti o idee. Va dati seama ca nu mai am curaj sa o mai folosesc, dar o mai tin sa vad ce sa intampla cu chestioarele astea care s-au format in ea. Acuma, nu stiu ce sa va zic, eu am tinut-o intr-un mediu potrivit, dar poate pana s-ajung s-o cumpar eu  a stat ori in soare,  ori in caldura, ori nu stiu.
Cam atat pana acum.
Aveti grija de voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...