13 iunie 2011

Lotiune Lara super cu Aloe Vera- Farmec

     Fetelor, astazi va voi prezenta un produs romanesc ieftin si bun pe care il folosesc de ceva timp : lara super Lotiune pentru fata cu Aloe Vera- produsa de firma Farmec.
Am aflat de ea acu' 4 ani de la mama mea si de cand am incercat-o mi-a placut la nebunie.
     M-am oprit sa o mai folosesc cu doua luni in urma deoarece mi-am cumparat-o pe cea de la Bioten, care m-a cam dezamagit (stiti voi, sau daca nu click aici). Diferenta dintre cele doua este ca cea de la Farmec e lotiune astringenta, iar cea de la Bioten e tonica. Oricum nu cred ca o sa o schimb prea curand pentru ca mi se pare foarte buna.
     Chiar daca am tenul normal si ar trebui sa folosesc o lotiune tonica, cea astringenta nu m-a afectat in nici un fel, plus ca nu ma pot lauda cu un ten impecabil, intotdeauna trebuie sa imi apara cate un cos nesuferit.
       Lotiunea curata tenul incredibil de bine si te scapa de aspectul lucios al pielii, as recomand-o cu toata inima persoanelor cu tenul gras sau normal . Pentru persoanele cu un ten uscat sau sensibil nu e o alegere tocmai potrivita deoarece contine alcool.

Lotiunea lasa o senzatie de revigorare si prospetime, iar dupa ce o folosesc aplic o  crema hidratanta ( acum folosesc crema hidratanta de la Elmiplant) si totul e ok.
      Miroase foarte frumos, a lacramioare, as putea zice si nu mi se pare deloc deranjant, mie, cel putin, imi place foarte mult.
   Iata descrierea produsului:
"Adresabilitate
Lotiunea pentru fata Lara este recomandata pentru toate tipurile de ten, fiind ideala pentru curatarea si tonifierea zilnica a  tenului.
Actiune
Lotiune hidro-alcoolica, destinata ingrijirii tenului, avand efect tonifiant si astringent. Datorita extractului de Aloe Vera, lotiunea are un efect revigorant, fiind potrivita pentru toate tipurile de piele. 
Mod de utilizare
Se foloseste zilnic, dimineata si seara, pentru curatarea si tonifierea tenului. Se aplica pe fata, gat si decolteu, cu ajutorul unui disc cosmetic. 
Beneficii
 Utilizand zilnic lotiunea pentru fata Lara, tenul dumneavoastra va fi curat si  tonifiat."

     Parerea mea e ca nu e potrivita pentru toate tipurile de piele, pentru ca exact cum am precizat si mai sus ar fi prea agresiva pentru un ten uscat sau sensibil.
        Eu am cumparat-o de la un magazin cu cosmetice si a costat 5,5 lei, dar am vazut ca e si in supermarketuri.
     Ingrediente: AQUA, ALCOHOL DENAT, PROPYLENE GLYCOL, BORIC ACID, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, AMYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, BENZYL BENZOATE, CITRONELLOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LINALOOL, PARFUM.
      V-o recomand cu caldura pentru ca la un pret mic, da rezultate foarte bune.
         Numai bine! 

2 comentarii:

  1. Este foarte buna pentru tenul mixt/gras. Eu am tenul foarte gras (in zona T) mai ales vara, asa lotiunea Lara m-a salvat! O folosesc in combinatie cu crema matifianta cu aloe vera si ceai verde de la Farmec si sunt foarte multumita de efectul cumulat al acestor produse. Va recomand sa o incercati! Eu o voi recumpara cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
  2. depinde foarte mult de tipul de ten si mai ales de persoana.si eu am avut mereu tenul gras, plin se sebum, cu o stralucire care dadea impresia de imbacisre. am folosit de toate: Zynerit, Skinoren, Roacutanne...etc iar acum la 26 de ani am un ten tot gras, nu mai am probleme cu acneea insa este foarte pigmantat, cicatrizat si cuperozic. am folosit lotiunea lara, gandindu-ma ca: nu poate fi prea rau... si chiar asa a fost. in primul rand mirosul este atat de puternic incat ma usturau ochii de fiecare data cand m-am dat, miroase foarte tare a alcool si mirosul specific imi aduce aminte de oi.. deci depinde, insa nu l-as recomanda pentru niciun tip de ten.

    RăspundețiȘtergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...