1 august 2011

Cien bodycare- Body milk


             Fetelor, am descoperit de curand o firma extraordinara! Ea se numeste, dupa cum va-ti dat seama dupa titlu : Cien. Produsele acestei firme provin din Germania sunt testate dermatologic si, citez, : " This product is subject to continuous quality control by the Institute Dr. Schrader".  Acesta, fiind unul dintre cele mai mari instituturi care se ocupa cu cercetarea si dezvoltarea produselor cosmetice ( daca sunteti curioase dati click aici). In plus, am o parere destul de buna despre lucrurile produse in Germania, de la produse cosmetice pana la unelte mecanice si produse alimentare, asa ca va dati seama ca m-a incantat cand am vazut scris pe eticheta " produs in Germania".


             Revenind la oile noastre, motivul postarii este acela de a va prezenta un lapte de corp de la firma asta, nu are vreo anumita denumire, ci se numeste simplu Body milk cu precizarea Rich moisturizing care - 24 hour moisturizing care, este cu ulei de migdale si este pentru piele uscata. Problema ar fi ca nu am pielea uscata, dar in peroada asta a verii cand faci enshpe dusuri pe zi e numai bun.
Iata ce scrie pe eticheta :
  •  Bogat in substante active si ulei de migdale pentru ingrijirea optima a pielii uscate
  • Asigura hidratare de durata
  • Protejeaza pielea impotriva deshidratarii  
Testat dermatologic.

           Este, intr-adevar foarte bun: hidrateaza bine pielea, o lasa fina, hidratarea dureaza, ce pot sa zic... exact cum scrie pe eticheta XD.
          Miroase foarte frumos, aduce putin cu Nivea, nu stiu, nu e ceva ce pot descrie.
          Recipientul este destul de mare 500 ml si m-a costat numai 7 lei din Lidl si mai aveau cu inca un sortiment fara parfum, dar nu stiu pentru ce tip de piele.
         In fine.. Il recomand cu toata inima, in special persoanelor cu pielea uscata sau mai ales pe timpul iernii cand pielea are nevoie de mai multa ingrijire.
    Sa aveti o zi frumoasa!

2 comentarii:

  1. Buna. Si eu sunt foarte multumita de aceste produse. Tocmai am primit un deodorant roz, cu arome florale si miroase extraordinar. As vrea sa imi cumpar un spray fara pudra de la aceasta firma, deoarece in general deodorantele cu bila si antiperspirantele cu pudra contin prea multe chimicale, fiind mai puternice. Nu stiu daca exista spray de la Cien, dar voi cauta.

    RăspundețiȘtergere
  2. da exista spray de la Cien

    RăspundețiȘtergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...