10 august 2011

Sampon Eslseve Total repair 5- review!

         Dragelor, astazi am sa va vorbesc despre un produs cu care nu m-am inteles bine deloc: samponul Elseve- Total repair 5... Dintre toate sampoanele pe care le-am incercat de-a lungul anilor( Pantene, Garnier, Head& Shoulders, Wash& Go, Samponul de urzica de acu 100 de ani, Nivea, Johnson's baby, Sunsilk, Advanced techinques Avon si lista poate continua), cu acesta nu m-am inteles si nu ma inteleg deloc.
         Acu' vreo luna de zile, mi se terminase Nivea Intensive repair, pe care il foloseam de ceva vreme si care era destul de bun (spre exemplu anul trecut am stat o saptamana la mare si ma spalam de 2 ori pe zi pe cap si nu mi se degrada foarte tare parul, se pieptana fara probleme), m-am decis sa fac si eu o schimbare pentru ca ma incanta foarte mult masca de par de la Elseve cu laptisor de matca. Plimbandu-ma printre rafturile Kauflandului, hotarata sa-l iau pe cel cu laptisor de matca, l-am zarit pe Total repair 5- Sampon Reconstituant cu pro-keratina si ceramide "repara pana la celulele de keratina" si ofera:
1. firbra reconstituita
2. resistenta
3. vitalitate
4. suplete
5. parul straluceste de sanatate

-NU INCARCA-
Ma uit pe spate:
    Re-stucturare: Pro-keratina, repara fibra, structura parului este intarita, parul isi gaseste rezistenta.
    Re-finisare: Ceramidele, replica a cimentului intercelular, transforma suprafata parului intr-o suprafata regulata si neteda.
Eu eram ceva de genul : "uaaaaau! O.O" si l-am cumparat.
     Fetelor, vreau sa va spun ca am avut noroc ca detineam o masca super buna de par pentru ca dupa ce m-am clatit parca aveam matase de porumb in cap, nici nu-mi intrau degetele prin par, a fost foarte aiurea. O data n-am putut sa folosesc o masca si, pieptanandu-ma, au inceput sa-mi sara dintii periei si vrand- nevrand m-am udat iarasi si am folosit un balsam. N-am mai patit asta niciodata, nici macar cand  eram mai mica si ma duceam la tara si ma spalam cu sapun de casa in combinatie cu vreun sampon mai ieftin. A fost o experienta foarte urata si sper sa nu vi se intample asta niciodata.
     Dar, trebuie tinut cont si de faptul ca nu avem toate parul la fel si ca produsele se comporta diferit de la persoana la persoana.
     In concluzie, nu pot sa zic ca e un sampon rau, e rau pentru parul meu si am avut noroc cu masca tot de la Elseve cu laptisor de matca. Presupun ca in combinatie cu masca Total repair 5, da rezultate bune samponul asta. Oricum dupa ce imi sucam parul, nu arata rau, dar repet, noroc cu masca.
       Deci data viitoare sa tineti cont atunci cand incercati un sampon nou, in primul rand, sa va luati varianta de 200 ml, sau chiar mai putin fiindca eu am facut prostia si am luat varianta de 400 ml si acum trag de el sa se termine QQ. In al doilea rand nu tot ce scrie pe eticheta e automat adevarat, dar cred ca stiti deja asta. Si apoi, stiti vroba aia: nu le luati dupa ureche, pana la urma daca aveti vreo prietena care se declara foarte incantata de un sampon si v-il recomanda, mai bine ii cereti o mostra din el ca sa vedeti pe pielea voastra daca merge, pentru ca altfel, patiti ca mine.
     Mult noroc in continuare! Aveti grija de voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...