1 septembrie 2011

Lotiune regeneranta cu petroleum- Gerovital plant

         Buna tuturor!
         Toate, sau toti avem probleme cu parul: ba e prea subtire, ba cade prea mult, ba creste greu, ba nu are stralucire, ba, ba, ba.... Cred ca ati incercat fel de fel de tratamente, dar probabil ca nu v-au oferit rezultatele promise.. Astazi, va voi prezenta un produs, care pe mine m-a uimit, efectiv, pentru ca a dat rezultate de la prima utilizare: tratamentul cu petroleum de la Gerovital plant- Farmec.
Da, cred ca ati auzit macar o data de tratamentul cu petrol.. si eu am auzit si am inceput sa ma interesez. Nu eram sigura daca se gaseste pe piata sau daca se prepara in casa. Am cautat pe internet si printre rezultate era acesta de la Gerovital plant, dar si retete de preparat in casa. Pe forumuri veti gasi fel de fel de pareri despre lotiunea asta, majoritatea sunt de bine, iar printre cele de rau se numara mirosul puternic de gaz. Ei bine, de ce sa va mint, intr-adevar, cand iti dai pe par miroase foarte aiurea, foarte tare, dar dupa ce te speli totul e in regula, nu mai gasesti nici urma de miros. Nu stiu de ce se plangeau unele fete ca le ramane miros de petrol in par, mie nu-mi ramane nimic, probabil ca nu se samponau destul de bine sau nu stiu..

        Eu il aplic cu un tampon de vata pe toata suprafata parului, inclusiv la radacina, imi prind parul in coc si stau asa timp de 4 ore. Nu curge asa ca va puteti face treburile zilnice fara nici o problema.
        De ce v-am zis cum il aplic si cum stau cu el? Pentru ca am citit pe internet ca unele fete isi toarna in palme si se maseaza pe par, stand deasupra chiuvetetei sau cazii. Mie mi se pare ca fac risipa de produs si nici nu ating toata suprafata parului. Am mai citit de persoane care si-l aplica inainte de culcare si dorm cu un prosop pe cap. Nu inteleg cum reusesc sa-si tina prosopul pe cap in timpul noptii si reusesc sa nu pateze perna sau patura/ pilota/ plapuma, pentru ca lotiunea asta are un miros foarte tare si daca iti patezi ceva atat de mare iti vine cam greu sa-l speli.
        Eu folosesc lotiunea de vreo 3-4 saptamani si pot sa va zic ca, inca de la prima utilizare am observat cum parul meu era mai stralucitor si nu mai cadea la fel de rau ca inainte. Acum, cand imi peptan parul observ pe perie numai 2-3 fire ametite.
        Sunt deja la a doua sticla pentru se consuma foarte repede, avand numai 100 ml.
        Ambalajul, dupa cum il puteti vedea, este mai patratos, din sticla maro, cu dop negru din plastic. L-am cumparat din Carrefour si am dat numai 15 lei, dar il gasiti si pe la magazine naturiste sau farmacii, dar mai scump, in jur de 20 lei sau mai mult.
Iata descrierea produsului:
Adresabilitate:
Indiferent de tipul parului tau, aplica acest tratament daca ai constatat devitalizarea firului de par, un aspect tern al parului sau chiar mai neplacut, caderea parului nu mai este in limitele normalului.
Actiune:
Zi de zi parul tau este supus agresiunii cauzate de poluare, radiatii UV, tratament termic, componente chimice, etc. Din cand in cand, fa-ti timp pentru sanatatea parului tau si aplica aceata lotiune de la radacina pana la varf.  Principiile active stimulează circulaţia sanguină la nivelul scalpului, având astfel un efect pozitiv şi asupra procesului de creştere a părului. În acelaşi timp, ea întăreşte firul de păr, hrănindu-l şi hidratându-l.
Mod de utilizare:
Lotiunea se aplica  cu ajutorul unui tampon de vata pe pielea capului si pe toata lungimea firului de par. Se maseaza bine, iar apoi lasa sa actioneze timp de 3-4 ore. Spala bine pe urma cu Samponul regenerant. Dupa limpezire, pulverizeaza Ser pentru varfuri deteriorate.(ce noroc pe mine ca am serul :D )
Beneficii:
Combate caderea parului, stimuleaza cresterea sanatoasa a acestuia, intareste structura firului de par.
Tips:
In functie de gradul de degradare al parului tau, aplica acest tratament local, o data- de doua ori pe saptamana, timp de 3-4 luni.  
          Sunt sigura ca in combinatie cu samponul da rezultate mai bune, mai repede, dar am citit despre el ca incalceste parul si doar ce am scapat de Elseve, nu mai vreau sa ma trec prin asa ceva din nou. 
Ingrediente: RICIUS COMUNIS (CASTOR) OIL, DEODORIZED KEROSENE, ISOPROPYL ALCOHOL. TOCOPHERYL ACETATE, RETINYL PALMITATE, BENZYL ALCOHOL, COUMARIN, LIMONENE, PARFUM (PERFUME).

     V-am atasat si un videoclip ca sa va delectati :P.  

Sper sa va fie de folos postarea mea si daca ati folosit acest tratament sau aveti de gand sa-l folositi astept parerile voastre, sau intrebarile voastre. Numai bine!



3 comentarii:

  1. depinde foarte mult de tipul de par....pentru un par gras, care pe deasupra, mai si cade, nu e buna lotiunea! sau cel putin pentru mine. Mi-a ingrasat parul mai mult! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu doar am copiat ceea ce scria pe site la "Adresabilitate", dar bineinteles ca unui par caruia scalpul ii ofera deja din abundenta sebumul de care are nevoie, acest tratament nu ii e recomandat. E la fel ca si in cazul mastilor de fata, de exemplu: nu folosesti o masca cu ulei de masline pe un ten gras( decat in cazuri exceptionale si foarte rar) pentru ca, normal, o sa-l ingrase mai rau. Oricum, banuiesc, din ceea ce mi-ai scris, ca ai incercat tratamentul asta pentru oprirea caderii parului, in cazul asta ai putea sa incerci Samponul anticadere cu Serul anticadere sau Samponul sebum control impreuna cu serul Sebum control (se aplica la radacina) tot din gama Gerovital Plant, sau in ce combinatie vrei tu (eu as folosi samponul anticadere cu cel de-al doilea ser), poate vei obtine rezultate mai bune. Ti le recomand ca nu costa foarte mult si pe mine nu m-au dezamagit produsele din gama GP- Tratament. In cazul in care parul este si lispit de stralucire, poti oricand sa folosesti tratamentul cu petol doar pe la varfuri, dar cred ca stii deja asta. Sper ca te-am putut lamuri. Sa ai o zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Fetelor si eu foloesc produsul de vre-o patru saptamani.
    Eu aplic produsul seara pe par si imi pun o casca din aceea care se foloseste la dus si pt a ma asigura ca nu imi patez perna imi pun un prosop mare pe ea.
    Pentru o aplicare rapida si eficienta va recomand sa puneti produsul intr-o sticluta cu pompita si astfel va veti usura munca si nu veti face rispipa de produs :)
    Si sa stiti ca e potrivit si pt parul gras. Parul meu e foarte gras nu gras dar daca imi clatesc bine parul (dau de 3 ori cu sapmon poate chiar de 4 daca ceva nu mi se pare ok) totul e perfect.

    RăspundețiȘtergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...