27 decembrie 2011

Crema hidratanta de zi Gerovital Plant


 Hi everyone! Ma gandeam de ceva timp sa fac o postare cu aceasta crema- pe care o iubesc! si intotdeauna intervenea cate ceva, dar azi am zis : " Gata! Nu se mai poate asa! A sosit momentul!  >:D" :))
Asa.. sa va povestesc cum am cumparat-o.. Ma plimbam printre rafturile Kaufland-ului cautandu-mi o crema de fata si cand am gasit-o m-a incantat faptul ca scria pe cutie "votat produsul anului", deci mi-am zis ca trebuie sa fie ceva de "capul" ei. Am ajuns acasa si am ramas placut impresionata, intra destul de repede in piele si o lasa foarte hidratata si improspatata. Senzatia de hidratare dureaza intreaga zi si poate fi folosita si ca baza de machiaj. Ma dadeam dimineata cand ma aranjam si seara inainte de culcare. Nu este grasa, dar are o consistenta mai densa fata de cele de la Elmiplant, respectiv Bioten. O cantitate mica se intinde foarte mult asa ca veti fi surprinse sa aflati ca eu o folosesc de mai bine de trei luni de zile si inca nu s-a terminat, in cazul in care am folosit-o o perioada si ca baza pentru machiaj.
         Miroase frumos, a plante, a flori, nu prea pot descrie si nu e un miros tare.
         Crema este cu extract de floare de colt provenit din culturi organice, fara pesticide, ierbicide sau fertilizatori minerali si contine ceramide, fitohormoni, uleiuri vegetale si complex herbatonic( sunatoare, coada caluilui, cimbrisor, nalba) si face parte din prima gama romaneasca fara conservanti.
         Ce m-a uimit foarte tare a fost faptul ca am avut o perioada de vreo luna de zile cand nu foloseam nimic special pentru ten, ma spalam pur si simplu cu apa si sapun, apoi ma dadeam cu crema si nu mi se usca fata. Aveam un ten chiar foarte curat, in conditiile in care sapunul usuca rau pielea.
Iata descrierea produsului:
Adresabilitate:
Complexul Herbatonic şi Aquaxylul asigură echilibrul optim de hidratare, nutrire şi remineralizare a pielii. Ceramidyl-Omega reface funcţia de barieră a pielii, aceasta devenind mai hidratantă, mai elastică, mai tonică. Uleiurile naturale de Jojoba şi Soia hrănesc şi regenerează pielea, asigurând protecţie întreaga zi.
Extractul organic de Floare de Colţ are efecte antioxidante, calmante protejând pielea împotriva factorilor de mediu nocivi.
Mod de utilizare:
Se foloseşte zilnic, dimineaţa, după demachierea şi tonifierea corespunzătoare a tenului. Se aplică pe faţă, gât şi decolteu şi se masează uşor până la completa absorbţie în piele.
          Si cam atat, pentru ca au modificat site-ul si am gasit doar informatiile astea.
          Beneficiile, vi le spun eu: o sa aveti un ten hidratat si curat intreaga zi. :P
          In Kaufland a costat doar 15,69 lei, "Ieftin si bun!". Recipientul are 50 ml si e facut din plastic.
          O recomand cu caldura persoanelor cu tenul mixt spre uscat, nu cred ca e potrivita pentru cele cu tenul gras,  pentru ca are efect intensiv hidratant.
Nota 10/10 si as cumpara-o a doua oara, si a treia, si a zecea pentru ca mi-a placut foarte mult.
Sa aveti o zi frumoasa!
Va pun si doua filmulete, in unul puteti vedea reteta produselor Farmec, testarea lor, lansarea lor pe piata, iar in celalalt reclama cremei.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...