17 decembrie 2011

Gel spumant antimicrobian- Gerovital Plant Stop Acnee

Hello my beautiful readers! Din pacate, in ultima perioada avand probleme cu netul nu am mai putut face nici o postare, dar nu-i nimic, am sa ma revansez.
Asa... Subiectul postarii de astazi este, dupa cum v-ati dat seama gelul spumant antimicrobian din gama Gerovital Plant Stop Acnee, firma Farmec.
Desi cand l-am cumparat am avut unele dubii, acum il recomand cu toata inima persoanelor care au probleme cu acneea pentru ca este un produs care da, intr-adevar, rezultate.
Iata descrierea produsului:
Adresabilitate:
Statisticile spun ca mai mult de 90% dintre adolescenti vor suferi la un moment dat de acnee. Pe langa o alimentatie sanatoasa, pe langa igiena zilnica a fetei si mastile cu argila, acum poti scapa de acnee in doar 4 saptamani.
Gama Gerovital Plant Stop Acnee, special conceputa pentru tenul cu imperfectiuni, este primul pas catre o piele sanatoasa si un chip luminos. Cu o eficacitate antiacneica demonstrata clinic de 83% , produsele gamei Stop Acnee te scapa de acnee in doar 4 saptamani. 

Actiune:
Gelul spumant antimicrobian curata porii in profunzime si indeparteaza impuritatile si excesul de sebum, fara sa usuce pielea. Extractul vegetal antiacneic are efect antiseptic, iar acidul lactic hidrateaza si asigura o protectie antimicrobiana.
Mod de utilizare:
Aplica o cantitate mica de gel pe fata umeda, evitand zona ochilor si a gurii, maseaza usor si clateste cu apa calduta din abundenta. Pentru o protectie antimicrobiana optima, foloseste gelul regulat, dimineata si seara.
Beneficii:
Dupa folosirea acestui produs, tenul tau va fi  curat, mat si sanatos. 
REzultate clinice:
Tratamentul cu gama de produse GP Stop Acnee a fost studiat la Clinica de Dermatologie Cluj-Napoca, din punct de vedere al eficientei cutanate. S-a demonstrat ca cele 5 produse ale gamei au actiune complementara, avand un efect eficient si de durata in reglarea secretiei de sebum, protectie antimicrobiana, tratarea comedoanelor si cicatrizarea leziunilor existente.
Dupa 4 saptamani s-a constatat o ameliorare marcanta a simptomatologiei tenului acneic.
Aceste produse au o eficacitate antiacneica demonstrata clinic de 83%. 
Tips:
Pentru obtinerea unui rezultat optim, urmeaza pasii din schema de tratament cu gama Stop Acnee. 

         Gelul trebuie folosit de fiecare data cand va spalati pe fata pentru rezultate optime. La mine a dat rezultate dupa vreo saptamana. Am avut un ten foarte curat chiar si in perioada aceea nesuferita a lunii, stiti voi... si asta m-a bucurat foarte tare. Lasa tenul foarte curat si destul de mat si hidratat, dar totusi, v-as recomanda sa folositi o crema hidratanta dupa.
        Are un miros frumos, fresh asa, aduce putin cu laptele demachiat din gama GP, e transparent si, desi de numeste "gel spumant", nu prea face spuma mai deloc, in fine asta nu reprezinta o problema.
       Ambalajul gelului este facut din plastic, e verde cu dozator asemanator cu acela de la sapunul lichid, ma rog, ca imagine, si are 200 ml. O singura problema ar fi aceea a dozatorului.. trebuie sa ai mare grija cum apesi si ce ochesti cu el, pentru ca, nu o data, apasand prea tare m-am facut totuna de gel pe pantaloni :))
        Eu l-am cumparat din Kaufland si am dat in jur de 11- 12 lei.
       Cam atat deocamdata, cum am zis si mai sus, daca aveti probleme cu tenul, acesta este produsul cel mai protrivit pentru voi si chiar da rezultate destul de repede.
Nota: 10/10 si l-as cumpara si a doua oara si a enshpea oara cu toata inima pentru ca mi-a mentinut tenul foarte curat.
 Numai bine! Kissesssss!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...