15 februarie 2012

Balsam de buze Himalaya


       Hi guys! In postarea anterioara va povesteam cum la Gelul pentru curatarea fetei de la Himalaya am primit cadou si un balsam de buze de care m-am indragostit!
Iata descrierea produsului:
" Balsamul de buze previne craparea si uscarea buzelor. Contine filtru UV natural si vitamina E, care hraneste, tonifica si catifeleaza buzele."
Contine:
     Seminte de morcov (Daucus carota)- folosite ca ecran de protectie solara si ca aroma in diferite produse cosmetice.
    Ulei de ricin( Ricinus communis)- cu proprietati antiinflamatoare si antioxidante, previne aparitia unor boli de piele si este un emolient natural.
      Cocos (Cocos nucifera)- este un emolient excelent, hidratand puternic pielea uscata.
      Sweet indarajo (Wrightia Tinctoria)- este folosit in tratarea unor boli ale pielii cum ar fi herpesul; are efect astringent, aniinflamator si antibacterial.
      Germenii de grau (Tricicum sativum)- reprezinta o sursa bogata de vitamina E, care este puternic hidratanta, reparatoare, protectoare, regeneranta, emolienta, antioxidanta si previne imbatranirea, calmeaza pielea uscata si restructureaza tesuturile conjunctive.

        Ce mi-a placut:
- hidrateaza foarte, foarte bine;
-repara, vindeca, hraneste pielea crapata a buzelor sau ranile (am prostul obicei de a-mi musca buzele);
- vindeca rapid, adica imi dau inainte de culcare si dimineata problema e gata rezolvata, sau cel putin pe jumatate;
- contine foarte multe substante hidratante care chiar isi fac efectul, nu sunt doar niste inscriptioari pe etichteta;
- mirosul e asemanator cu cel al gumei Orbit pentru copii, varianta roz.
      Daca ar fi sa-i dau o nota, aceasta ar fi 10/10 si, cu siguranta, l-as mai cumpara si a doua oara.
      Este mai mult un tratament sub forma de balsam, asa ca daca vi-l cumparati trebuie sa stiti ca nu prea se vede pe buze.
      Balsamul vine intr-un recipient de 10 ml si ultima data cand m-am uitat la pret costa 7,3 lei in Carrefour, dar sunt convinsa ca il puteti gasi in orice magazin cu produse naturiste.
     Il recomand cu draga inima, mai ales pe vremea asta cand fara sa folositi o crema hidratanta si balsam de buze nici nu ar trebui sa iesiti din casa :P.
 Multa sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...