13 februarie 2012

Gel pentru curatarea fetei cu extract de Neem- Himalaya

Buna tuturor! Stim foarte bine ca este indicat sa ne schimbam produsele pentru curatarea si hidratarea fetei  fiindca pielea incepe sa se obisnuiasca cu ingredientele continute si sa devina oarecum imuna la produsele respective. Stiind asta si vrand sa experimentez am cumparat din Carrefour gelul despre care vom discuta in acest post: Purifying Neem Face Wash de la firma Himalaya.
Ce mi-a atras atentia a fost faptul ca stiam ca aceasta firma se ocupa cu produse farmaceutice.
Iata descrierea produsului:
" Formula fara sapun pentru uz zilnic pentru a curata si improspata pielea fara a o usca. Lasa pielea curata catifelata si supla. Un gel pentru curatarea fetei delicat, care curata tenul prin indepartarea excesului de grasime si a impuritatilor. Neem-ul bine cunoscut pentru proprietatile sale antibacteriene, distruge bacteria cauzatoare de probleme. Combinat cu Sofran de India, controleaza aparitia cosurilor si a acneei. Rezultatul: opiele curata,fina si improspatata.
Instructiuni de folositre: Umeziti fata si masati incet cu Gelul pentru curatarea fetei Neem. Clatiti si uscati. Folositi de doua ori pe zi. Folositi in continuare Himalaya Crema Hidratanta pentru Fata.
Are pH neutru.

Pentru toate tipurile de ten.
Testat dermatologic. 
Hipoalergenic. 
Nu contine chimicale periculoase. 
Eficienta dovedita clinic. 
Doar pentru uz extern."
          Ce pot sa spun:
- este mai dens fata de cel de la Gerovital sau Bioten si o cantitate mica (cat un bob de mazare) este mai mult decat suficienta pentru toata fata;
- curata foarte bine tenul;
- nu lasa pielea foarte hidratata asa ca trebuie neaparat sa folositi o crema hidratanta dupa;
- am tenul curat, insa nu la fel de curat cum il aveam cand foloseam gelul antiacneeic de la Gerovital;
- imi place ca nu are foarte multe ingrediente, dar nu-mi place ca are parabeni, nu este o crima, dar avand in vedere ca firma de ocupa cu produse 'healthcare', cred ca puteau sa foloseasca un conservant mai bio :D.
      Gelul este verde si vine intr-un recipient de 150 ml, transparent, sau venea ca mi se pare ca au schimbat ambalajul si din cauza asta am prins eu oferta. Are un miros subtil care nu ramane pe piele.
     Nu stiu sa va zic sigur cat costa ( banuiesc ca intre 10- 25 lei), eu am dat 10 lei pe el si a avut cadou si un balsam de buze.
     Daca ar fi sa-i dau o nota, aceasta ar fi : 9/10 si, cu siguranta, l-as mai cumpara si a doua oara.
     Il recomand cu toata inima celor cu tenul normal, mixt sau gras, chiar am citit niste review-uri in care persoane cu acnee se declarau foarte multumite de acest produs.
     Stiu ca am schimbat putin modul de prezentare al produselor, dar m-am gandit ca cel mai bine e sa trec direct la subiect.
    Lista de ingrediente( fiecare ml contine) : Neem ( Azodirachta indica) 50 mg, Turemic ( Curcuma longa) 5 mg.
Alte ingrediente: AQUA, SODIUM LAURETH SULPHATE, PROPYLENE GLYCOL, ACRYLATSES/ C10- C30 ALKYL ACRYLATE CROSS POLYMES, TRIETHANOLAMINE, FRAGANCE, METHYL PARABEN, PROPYL PARABEN, SODIUM, EDTA, CL NO. 42090.
        Sa aveti o zi frumoasa!

2 comentarii:

  1. si eu l-am avut, nu prea curata asa bine urmele de mascara si creion; cat despre parabenii care ii contine nu cred ca trebuie sa iti faci griji pentru ca acest produs intra prea putin timp in contact cu pielea ta si se clateste cu apa; mie imi plac foarte mult produsele himalaya

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Nu pot sa zic ca-mi fac griji, dar exact cum am scris si mai sus puteau sa inlocuiasca parabenii cu alt tip de conservanti, ceva mai natural. Nu prea pot sa afirm acelasi lucru ca tine pentru ca n-am folosit pana acum decat doua produse Himalaya si de la unul aveam asteptari mai mari, dar sunt destul de bune, cred(mama are niste medicamente de la firma asta si zicea ca sunt ok).
      Numai bine! ^.^

      Ștergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...