17 februarie 2012

Lapte demachiant Bioten cu miere si cimbrisor

         Hello my beautiful readers! Daca ati citit postarile vechi, atunci stiti ca am folosit din aceeasi gama si cu aceleasi ingrediente de baza: crema hidratanta, lotinunea tonica si gelul pentru curatarea fetei, care au fost destul de ok (cel putin o parte din ele).
       Pentru ca ma plictisisem de servetele demachiante si de ulei de masline, m-am decis sa-mi iau un demachiant. Avusesem cu cativa ani in urma unul de la bioten cu miere si muguri de plop, care fusese divin asa ca am zis sa le dau o sansa si celor iesite acum pe piata, plus ca gelul de curatare si crema hidratanta fusesera destul de bune.
      Deci, cum scrie si in titlu, mi-am cuparat Laptele demachiat cu miere si cimbrisor de la Bioten.
Iata descrierea produsului:
      " Laptele demachiant cu Miere si Cimbrisor curata eficient si improspateaza tenul normal/ mixt, fara sa-l usuce. Indeparteaza delicat machiajul si impuritatile acumulate pe parcursul zilei, permitand epidermei sa respire. Mierea, un agent nutritiv natural, contribuie la mentinerea echilibrului optim de hidratare al pielii, iar Cimbrisorul are actiune antiseptica, protejand pielea impotriva agresiunilor din mediu. Astfel, tenul este curatat si hidratat, lasand o senzatie placuta de improspatare.
Folosire: Aplica laptele demachiant pe fata si gat dimineata si seara si maseaza usor, cu ajutorul dischetelor demachiante. Foloseste apoi Lotiunea tonica Bioten si aplica o crema de fata Bioten potrivita nevoilor tenului tau."
       Ce-mi place:
- indeparteaza foarte bine machiajul;

- este foarte delicat cu pielea, lasand-o catifelata;
- il poti folosi inainte de aplicarea machiajului;
- daca nu ai crema hidratanta la indemana, este o alternativa destul de buna;
- are un miros frumos, dulceag de care iubitul meu s-a indragostit :D;
- nu contine parabeni- era de asteptat, nici un produs din gama Bioten nu contine parabeni, dar am tinut sa mentionez;
- raportul calitate-pret este foarte avantajos.
      Ce nu-mi place:
- daca intra in ochi, pe langa faptul ca vezi in ceata vreo 5-10 min, mai creeaza si o senzatie de disconfort.
      Demachiantul este alb si vine intr-un recipient de 200 ml semitransparent verzuliu. L-am cumparat din Carrefour cu 9,3 lei, deci, da, e foarte avantajos, dar sunt convinsa ca il puteti gasi in orice magazin Plafar.
       Daca ar fi sa-i dau o nota, aceasta ar fi 9/10 si nu stiu daca l-as mai cumpara si a doua oara, pentru ca vreau sa-l incerc si pe cel pentreu ten sensibil, poate va fi mai delicat cu ochii mei.
        Il recomand cu toata inima, fiindca este un demachiant destul de bun, dar daca aveti ochii sensibili mai bine il incercati pe cel pentru ten sensibil sau, cel mai bine, sa va cumparati un demachiant special pentru ochi si buze.
  Ingrediente: AQUA, PRAFINUM LIQUIDUM, GYCERYL STEARATE, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERIN, MEL, TOCOPHERYL ACETATE, THYMUS SERPILLUM EXTRACT, CETEARETH- 20, CETEARETH- 12, CETYL PALMITATE, DICAPRYLYL ETHER, DIMETHICONE, PARFUM,SODIUM CARBOMER, DEHYDROXANTHAN GUM, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TETRASODIUM EDTA, METHYLISOTHIAZOLINONE, ALCOHOL DENAT, PHENOXYETHANOL, BENZOIC ACID, DEHYDROACETIC ACID, POLYAMINOPROPYL BIGUANDINE.
        Sa aveti o zi frumoasa! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...