10 aprilie 2012

Crema antirid de zi cu Royal Jelly si Complex de Minerale Bioten

          Buna tuturor! Va vorbeam in postarea anterioara ca am folosit crema relaxanta Aver Aqua Relaxing si ca nu mi-a facut bine deloc. Pentru ca nu puteam sa raman fara crema de fata am luat-o pe a mamei care este, dupa cum v-ati dat seama crema antirid de zi cu Royal Jelly si Complex de Minerale din gama Bioten, buna impotriva primelor semne de imbatranire.
       Iata descrierea produsului:
   " Royal Jelly este considerat unul dintre cele mai nutritive ingrediente active ce regenereaza si intareste protectia naturala a pielii. Datorita proprietatilor sale antioxidante, protejeaza tenul impotriva radicalilor liberi si-i asigura o textura catifelata reducand ridurile fine. Complexul de minerale ( Cu, Zn, Mg) energizeaza tesuturile, stimuland regenerarea celulara. In acelasi timp, restabileste vitalitatea si prospetimea tenului si previne imbatranirea prematura."
           Probabil ca vi se pare exagerat ca la 20 de ani sa folosesc o crema pentru 35- 45 de ani, dar dupa cum scrie mai sus previne imbatranirea prematura si daca ati mai citit postari mai vechi de-ale mele stiti ca sunt pro- prevenire
si oricum, de indata ce faci riduri e deja destul de tarziu sa folosesti creme de prevenire si e si mai greu pentru un produs sa-si mai faca efectele. Concluzia mea este ca de-ndata ce ai facut riduri, nu prea mai ai sanse sa scapi de ele , decat cu tratamente foarte costisitoare. Luati ca exemplu ridurile de pe gat, degeaba aplici crema pe gat, ele n-or sa dispara doar raman pe loc; asa e si cu ridurile de expresie.
     Ce mi-a placut:
- are consista usoara;
- se intinde foarte bine si se absoarbe foarte repede;
- hidrateaza pielea foarte bine; imaginati-va ca e o crema foarte nutritiva;
- miroase foarte dulce, a zahar, a miere, oricum e un miros placut, putin cam puternic, totusi.
      Ce nu mi-a placut:
- am facut cateva cosuri pe  ici, pe colo, dar avand in vedere ca mie imi trebuie o crema hidratanta, nu antirid (puternic nutritiva) nu e asta o mare problema;
- pentru o persoana cu riduri, e putin am blanda, zic eu.
      Nota mea este 8/10 si nu cred ca as mai cumpara-o a doua oara.
      Nu mai stiu sigur sa va zic cat a costat, in jur de 10-12 lei, din Kaufland.
       O recomand cu toata inima persoanelor cu tenul uscat spre normal si care incep sa vada primele linii fine ale ridurilor de expresie.
Aveti grija de voi, fiti frumoase si tineti minte: mai bine preveniti, decat sa tratati! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...