7 aprilie 2012

Crema relaxanta Aqua relax- AVER

               Well, hello everyoane! Nu stiu cat de veche sau cat de noua e gama AVER- Farmec, nu stiu daca ati auzit de ea, sau nu, dar eu cand am descoperit-o acum 2- 3 luni am fost foarte incantata pentru ca mi-au placut destul de mult produsele Farmec. Mi s-a parut super tare faptul ca era pe baza de ingrediente romanesti : apa minerala Biborteni si vinul de Cotnari. Bineinteles ca am hotarat ca imediat ce mi se termina crema hidratanta cu floare de colt Gerovital sa imi cumpar si eu una dintre cele doua creme: ori cea relaxanta- Aqua Relax, ori cea energizanta- Wine Energy.
       M-am gandit un pic si am hotarat sa o iau pe cea relaxanta pentru ca mi se intampla mai rar sa folosesc crema dimineata ( folosesc doar baza de machiaj), asa ca am considerat ca ar trebui sa-mi relaxez tenul in fiecare seara cu aceasta crema.
      Descrierea produsului:
"Farmec a creat linia de produse cosmetice de relaxare - AVER Aqua Relax, având la bază un ingredient specific românesc: Apa minerala Biborţeni – binecuvântarea naturii. Prima atestare documentară pentru apa minerală Biborţeni datează încă din anul 1897.

În documentele Curţii Imperiale de la Viena această apă minerală este amintită ca fiind ” izvor dătător de viaţă “. Apa minerală Biborţeni a fost recunoscută pe scena industriei româneşti, fiind an de an distinsă cu premii de excelenţă. 

Adresabilitate:
Având un amestec de principii active naturale de înaltă puritate - Apă minerală Biborţeni, ulei natural de Luminiţa nopţii, încorporat în milicapsulele albastre – alese cu grijă şi armonios combinate cu un parfum cu note florale, AVER - Aqua Relax Relaxing Face Cream – conferă senzaţia de relaxare, asigurând totodată hidratarea, protecţia şi prospeţimea pielii.
Mod de utilizare:
Se aplică dupa demachiere, pe față, gât și decolteu, printr-un masaj ușor pentru spargerea microcapsulelor cu ulei natural de Luminița Nopții
Beneficii:
Prin folosirea zilnică a Cremei de faţă AVER - Aqua Relax, pielea devine netedă, catifelată, revigorată şi mai fermă."

       Am dat pe ea in jur de 10 lei din Kaufland.
       Ce mi-a placut:
- consistenta usoara;
- se absoarbe repede;
- hidrateaza pielea;
- ambalajul, cutia arata foarte interesant.
       Ce nu mi-a plaut:
- mi-a cam "dat peste cap" tenul, au inceput sa imi para mereu cosuri, deci pot spune ca nu mi-a priit deloc si am folosit-o cel putin o luna pentru ca vroiam sa fiu sigura ca nu e altceva de vina, insa nu, era singurul lucru nou care aparuse in rutina mea zilnica si asta s-a vazut intr-un mod negativ, din pacate.
- mirosul- pare sintetic as putea spune;
- faptul ca are in compozitie toti parabenii si e cam nepotrivit, zic eu, atata vreme cat are la baza ingrediente active naturale, deci un mare minus.
        Deci si prin urmare daca ar fi sa-i dau o nota, aceasta ar fi : 7/10 si nu as mai cumpara-o si a doua oara din motive evidente. Nu zic ca nu este o crema buna, zic doar ca nu este buna pentru mine asa ca daca vreti sa incercati ceva nou, pe baza de ingrediente romanesti v-o recomand, s-ar putea sa fie potrivita pentru unele dintre voi.
        Sa aveti o zi frumoasa, asa cum sunteti voi! 

2 comentarii:

  1. Te deranjez cu o lista de ingrediente? Ma tenteaza de ceva timp dar vreau sa stiu ce iritanti contine, daca contine. Parabenii sunt aproape inofensivi in comparatie cu alte produse iritante.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Anca! Din pacate asta cred ca e singura crema careia nu i-am pus lista cu ingredientele. Oricum de avut are toti parabenii. Am o poza prin telefon cu lista de ingrediente. Am s-o incarc astazi. O zi placuta!

      Ștergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...