12 aprilie 2012

Masca de par GLISS OIL NUTRITIVE ANTI-SPLITS-ENDS-TREATMENT

          Tineam de ceva timp sa va vorbesc despre aceasta masca de par si pot  spune ca pana acum este cea mai buna din cate am incercat si ca m-a impresionat inca de la prima utilizare. Masca este pentru reducerea firelor despicate si are la baza 7 uleiuri nutritive plus complexul de cheratina lichida care hranesc firul de par in profunzime.
          Iata ce scrie pe eticheta:
"Aveti parul lung cu fire despicate? Tratamentul anti-split-ends OIL NUTRITIVE cu 7 uleiuri hranitoare reduce varfurile despicate cu pana la 97%. Noua formula cu Complex de Cheratina Lichida repara parul atat la suprafata cat si din interior. Mod de utilizare: Masati de 2-3 ori pe saptatmana pe parul umed si lasati sa actioneze 1 minut. Clatiri din abundenta!"
    Ce mi-a placut:
- hraneste parul si asta se simte la atingere;
- in face foarte matasos si usor de descurcat;
- m-am vopsit odata si nu-mi luasem pliculetul de balsam de la vopseaua respectiva si am folosit masca
aceasta care a functionat la fel de bine, fara nicio diferenta;
- este foarte, foarte densa, compacta, in sensul ca poti tine recipientul plin cu gura in jos si masca nu cade, de aceea o am de cateva luni bune pentru ca se consuma foarte greu;
- miroase foarte frumos, nu pot sa descriu mirosul;
- e destul de puternica, nu am mai avut pana acum o masca pe care sa fiu nevoita sa o tin doar 1 minut si sa-si faca treaba asa de bine.
     Ce nu mi-a placut:
- nu prea am de ce sa ma plang, in afara de faptul ca nu e chiar asa de buna impotriva firelor despicate. Parul meu arata destul de urat la varfuri, dar  presupun ca doar mi-a tinut pe loc procesul de despicare si oricum, pentru a vedea rezultatele iti trebuie toata gama, desi am folosit si samponul din aceeasi gama si acum mi-am cumparat si tratamentul care nu necesita clatire. Voi vorbi despre produsele acestea in postarile ce vor urma.
      Masca de par pe care am cumparat-o eu vine intr-un recipient de 300 ml, acum mi se pare ca i-au schimbat ambalajul si m-a costat sin jur de 21 lei din Carrefour.
       Nota mea este 9/10 si as cumpara-o si a doua oara.
       O recomand cu caldura persoanelor cu parul uscat, deteriorat, casant, lipsit de vitalitate si greu de descurcat pentru ca la capitolul hranire si stralucire este foarte buna.
Va doresc o zi frumoasa!

3 comentarii:

  1. As vrea sa incerc aceasta masca de par deoarece vara mi se deterioreaza foarte rau parul, de la soare :(.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Buna! Scuze ca raspund tocmai acum. Sincer, pentru varfurile despicate cel mai bun tratament e foarfeca, pentru ca nu cred ca exista vreun produs care sa-ti "lipeasca" firicelele despicate asa cum arata la tv. Intotdeauna poti incerca, insa, uleiul de masline care iti hraneste parul, sau tratamentul cu petrol de la gerovital plant ( am vorbit despre el intr-o postare mai veche), pentru ca pana la urma parul de despica si pentru ca e uscat. In general, cel mai bine actioneaza tramanetele care raman pe firul de par, nu cele pe care le clatesti. Eu acum folosesc uleuil Glossy de la Kallos dupa fiecare spalare. Este facut pentru protectie termica, dar eu il folosesc mereu, indiferet daca imi indrept parul sau nu. Fereste-te de soare, mai tine parul prins cand stai pe-acasa( cand il tii desprins de freaca de haine si se toceste) si, cum am zis mai sus, aplica ulei de masline o data pe saptamana.
      Sper ca nu te-am plictisit cu cearceaful pe care l-am scris si sper sa-ti fie de folos sfaturile mele. O zi frumoasa!

      Ștergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...