24 iulie 2012

Intrebare, intrebare...

       Fetelor, ati folosit vopseaua de par Bes? Daca da, va rog sa-mi spuneti si mie cum vi s-a parut, daca ati fost multumite sau nu, cat a durat pe par si bineinteles, ce culoare ati incercat.. As aprecia tare mult daca mi-ati da niste sfaturi in legatura cu ea. Ma vospesc si eu de cativa ani buni, dar n-am incercat niciodata brand-ul asta. M-ar interesa, in special, ce ati putea sa-mi spuneti in legatura cu nuantele de roscat. Multumesc anticipat! :)
later edit: M-am vopsit in cele din urma cu Bes, am ales un rosu intens, nu mai stiu numele sau codul si nu mi-a placut deloc. Pe lungimea firului de par abia daca se observa ca m-am vopsit iar radacinile, dupa o scurta perioada se vedeau portocalii in lumina soarelui. So... nu o sa mai incerc Bes prea curand, poate cumva alta gama de la ei, dar ma indoiesc si nci nu o recomand decat persoanelor care au parul natural, nevopsit, dar sa aveti grija de culoare alegeti, poate nuamtele de blond, saten si negru ies altfel.
Ultima data cand m-am vopsit, acum o luna, am folosit Wellaton, culoarea Volcanic Red, cod 77/44 si pot sa zic ca mi-a placut maxim, daca aveam parul natural sunt convinsa ca s-ar fi vazut super frumos. Este o vopsea foarte buna, e putin mai scumpa 18 lei cutia, dar se merita.


 Dupa ce m-am vopsit cu Wella

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...