10 august 2012

Sa vorbim despre.. absorbante

              M-am gandit sa abordez acest subiect deoarece nu sunt foarte multe persoane care discuta pe tema absorbantelor si mi-ar placea sa va impartasesc parerea mea in legatura cu ce am incercat pana acum.
             Toate trecem prin perioada aceea nesuferita a lunii cand suntem nevoite sa le purtam.
             Sunt multe firme care produc absobante insa, din cate stiu unele sunt mai "nocive" sau mai de proasta calitate ca altele. Spun "nocive" deoarece dupa cum binte stiti, majoritatea absorbantelor, tampoanelor interne si protejslip-urilor sunt inablite cu clor care provoaca fel de fel de iritatii sau pe termen lung pot duce la probleme mult mai mari.
             Le gasim de toate dimensiunile si culorile, cu mai multe picaturi, cu mai putine picaturi, cu aripioare, fara aripioare si fiecare si le cumpara in  functie de cat de abundent are fluxul in zilele rspective.
        Ca toate fetele am inceput cu Always, de pe vremea cand aveau ambalajul verde si eram convinsa ca toata viata voi folosi numai acest brand. Intre timp, ambalajul lor s-a tot schimbat precum si parerea mea despre ele. Cel mai tare ma enerva fapul ca fosneau. Fosneau atat de tare incat imi era si rusine sa merg. Ca sa nu mai zic ca vara simteam efectiv ca ma coc, iar daca cumva eram proaspat epilata ma iritam in ultimul hal. Apoi le-am descoperit pe cele Sensitive si mi-au placu tare mult, insa singura problema era fapul ca ma simteam mereu, asa, uda si credeti-ma ca nu sunt persoana care sa stea mai mult de 4 ore cu un absorbant, exceptand noaptea cand dorm. Cred ca ele ar fi fost foarte ok daca nu ar fi avut gaurelele asa de mari de pe stratul care intra in contact cu pilelea. Singura gama care mi-a placut a fost Always Maxi Normal Plus, avand in vedere ca in a doua si a treia zi am un flux foarte abundent. Sunt un pic mai groase decat cele normale, cred ca au cam 6-7 mm si chiar retin foarte bine lichidul menstrual. Le-as mai cumpara cu siguranta in conditiile in care as sti ca am un drum lung de facut pe parcursul caruia nu as putea gasi o toaleta. Daca aveti un flux nesuferit de abundent acestea sunt numai bune, singura probelma ar fi grosimea si faptul ca, exact ca si cele clasice, au stratul ala de celofan pe ele (poza in dreapta).
        Am vazut ca au iesit de cateva luni pe piata Always Platinum, care sunt si un pic mai scumpe parca, dar la care eu nu vad nicio diferenta fata de cele normale sau parfumate, decat fapul ca sunt colorate cu mov si au aripioarele un pic mai mari. Si chiar pot sa zic ca mi se par mai aiurea decat cele normale pentru ca au gaurelele alea de pe stratul superior mai alungite si fosnesc in ultimul hal.
       Acum vreun an de zile, de curiozitate si mai ales pentru ca o prietena le lauda foarte mult, am zis sa incerc absorbantele Bella  si pot sa va zic ca sunt de enshpe ori mai bune decat cele de mai sus si ca deocamdata sunt preferatele mele.
Sunt foarte subtiri si nu fosnesc. Am fost destul de entuziasmata de ele si am zis sa folosesc mai multe game:
Bella PERFECTA green sunt cele pe care le-am folosit cel mai mult pentru ca prindeam mereu oferte in Carrefour 3+1 gratis si va dati seama ca erau foarte avantajoase la pret, plus ca erau si mai ieftine decat cele de la Always. Acestea au 2 mm grosime si  suprafata inferioara are un invelis numit "silky drai" care lasa pielea sa respire. Desi au invesiul tot din celofan( cred), gaurele alea sunt foarte mici si chiar nu dau senzatia aia de scutec supraincalzit. Singurul dezavantaj la toate gamele ar fi faptul ca nu au adeziv pe toata suprafata absorbantului, ci au numai cate trei benzi, dar asta nu a constituit niciodata o problema pentru mine, decat uneori in cazul aripioarelor.

    Bella PERFECTA blue sunt exact ca cele green numai ca sunt sensitive si sunt numai bune pe timpul verii.
      Bella PERFECTA rose si violet sunt si ele precul cele blue numai ca sunt prfumate si au marginile dantelate.
       Am incercat si gama for TEENS care mi s-au paru foarte tari. Acestea sunt de trei feluri: Ultra sensitive (albastre), Ultra Relax (verzi) si Ultra energy( portocalii si miros foarte misto, a portocale). Si acestea ca si cele rose si violet au marginile dantelate si floricele imprimate pe ele.
de la stanga la dreapta       Am avut luna trecuta niste probleme si m-am hotarat ca luna asta sa folosesc ceva ma igienic, asa ca am cumparat tot de la Bella absorbante MEDICA ultra plus cu extract de ceai verde cu efect antibacterian. Mi s-a parut dragut si ambalajul si faptul ca pareau mai sigure si dupa denumire. Forma lor este normala si sunt de genul sensitive(aparent numai asa sunt) si au ca si celelalte 2 mm grosime. Imi place ideea cu extractul de ceai verde si faptul ca sunt mai simplute : fara parfum, floricele si alte chestii. Nu am avut deloc probleme cu ele pana acum: nu m-am patat, nu mi-au lasat senzatia aceea de ud si nici nu m-am iritat sau altceva.

     Pe viitor mi-ar placea sa incerc absorbantele alcelea Jessa nature care se gasesc numai in DM pentru ca am inteles ca sunt 100% BIO, 70% biodegradabile si cel mai important nu sunt inalbite cu clor. Sper numai sa  le gasesc.
      Chiar sunt cuioasa sa aud si parerile voastre in legatura cu absobantele pe care le folositi, daca ati folosit ceva din ce am precizat mai sus si daca au fost la nivelul asteptarilor.

              Vor mai urma postari de genul acesta si pe viitor. Multa sanatate! :)

41 de comentarii:

  1. sincer, nu cred ca exista absorbant mai prost ca always, cu exceptia celor contrafacute, plastic de 2 lei.
    bella sunt absolut fantastice, am inceput sa folosesc mai mult din motive economice si apoi am avut o inspiratie de zile mari: e super!
    am folosit si medica, intr-adevar, o senzatie de proaspat.
    ca alt gen de absorbante, in general, cele de la farmacii sunt ok, sau mai mult decat ok.
    daaar, de obicei sunt putin mai grosute si chiar iti dau senzatia de medical prin miros, aspect, textura, si ideea ca esti "aproape de spital" in zilele dificile e mai mult decat dificila.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! De la farmacie nu am folosit nimic pana acum pentru ca pana si produsele cosmetice pe care le gasesti in toate supermaketurile, acolo sunt mai scumpe cu cativa lei buni si nu mi-ar conveni sa dau bani pe ceva ca poate nu mi s-ar potrivi. Oricum pentru un moment raman la Bella. O zi frumoasa!

      Ștergere
  2. Foarte tare articolul!
    La inceput foloseam si eu absorbante, tot Always si cu timpul au devenit nesuferite din cauza materialului. Apoi am descoprit cat de comfortabile sunt OB-urile si le-am folosit muuuult timp pana cand am facut o reactie neplacuta la ele si am fost nevoita sa revin la absorbante. Le-am ales pe cele Sensitive de la Always dar si de la Libresse; mi s-au parut bune amandoua, in sensul ca nu m-am mai iritat si erau mai placute la purtat.
    O sa incerc si Bella, m-ai facut curioasa sa le incerc, dupa ce am citit articolul tau :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! =D
      Sper sa ti se para si tie la fel de bune cum mi se par si mie. Pe mine m-au incantat asa de mult ca am zis ca la Always nu ma mai intorc niciodata, singura exceptie fiind cele Maxi care, stiu e ciudat, mi-au placut cred ca mai mult din cauza gradului ridicat de absorbtie.
      Oricum ti-as recomanda sa cumperi ori Bella perfecta blue ori Bella medica pentru ca, dupa cum ai vazut si mai sus in postare si in poza, sunt sensitive.
      O zi frumoasa! :)

      Ștergere
  3. Depinde de corp, de luna, de factori.
    Eu imi iau Bella pentru ca gasesc de obicei la pack economic, e 3 lei un pachet de 10. E ok ca pret, sunt comfortabile si, in plus, sunt singurele pe care prietenul meu stie sa le ia in caz de urgenta. :))
    In rest, mai folosesc Carefree si Ob. Intre noi fie vorba, de cand iau anticonceptionale menstruatia e departe de a fi un chin. Cantitatea e semnificant mai mica, zilele sunt doar 3 ( 2 jumatate defapt), pentru ca patru zile din pauza de 7 corpul meu face si el o pauza. Nu mai am dureri deloc si imi permit sa nu pot fi luata prin surprindere de zilele dificile. Carefree sunt chiar ok, sunt putin mai subtirele, dar potrivite pentru mine. Libresse sunt si ele bune, am folosit, recomand.
    Si Bella recomand. Absorb foarte bine, si exista varianta cu aripoare ca sa nu te patezi. Ob pentru situatii speciale. Cum nu e un absorbant, inteleg de ce nu l-ai mentionat. Il mentionez eu, venind vorba de comfort. E mai ok doar ca idee. In realitate, in zilele de inceput este incomfortabil, mai ales pentru tipe sensibile. Iar in zilele abundente e ca dracu, pentru ca daca se umple si nu il inlocuiesti la timp, efectiv iese si pateaza mai rau ca orice.
    cam atat!
    p.s. bun articol!

    RăspundețiȘtergere
  4. am auzit ca multe produse feminine au substante care te fac sa sangerezi. La inceput am folosit si eu always, si aveam dureri si sangeram mai mult decat ar fi trebuit. Apoi le-am schimbat cu bella medica, si am ramas asa, ma simteam mult mai bine. Doar ca odata am ramas fara medica si mai aveam un always intr-un dulap, a trebuit sa-l folosesc...pot sa spun ca asa dureri nu am mai avut niciodata, parca ma impuscase cineva. O fi fost ceva dubios pe absorbant, o fi fost de la mine, nu stiu, insa eu de porcariile alea nu ma mai ating. Am luat natracare acum, ca sa testez (naturale, din bumbac), sa vedem ce poveste o fi si aici..

    RăspundețiȘtergere
  5. Cele de la Always sunt intr-adevar de proasta calitate.Sunt ca niste pungi de plastic vara.
    Cele de la Bella varianta blue sunt foarte fine.Nu am incercat varianta green inca, dar o sa o incerc.Din poza facuta de tine mi se par ok si acestea.Si Libresse sunt bune, sunt aproape ca cele de la Bella.De la Libresse am incercat cele invisible normal si normal plus - cele aquamarin, mi s-au parut f. bune si sunt subtiri.
    Cele Libresse Natural sunt mai grosute, cred ca sunt asemanatoare cu cele de la always maxi, dar au un strat ca de bumbac deasupara.Mie nu mi-au placut datorita grosimii, insa ca si grad de absorbtie si confort sunt ok.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu doar Allways am folosit dar as incerca Bella dupa ce am citit pe aici:) o intrebare am, le vad cam subtiri...sunt ok si la flux abundent?ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt destul de ok, eu am trecut de la Always la Bella si n-am simtit vreo diferenta la capitolul absorbtie, chiar Bella mi s-au parut mai bune. Sincera sa fiu, eu cu tot ce am incercat m-am patat cel putin o data pentru ca ma luau "casacadele" de fiecare data cand ma ridicam de pe un scaun. Dar asta a fost mai demult, pe vremea cand pentru dureri menstruale luam Aulin (care te face sa sangerezi precum ai avea hemoragie, mi se pare ca iti subtiaza sangele), acum iau Ketonal si sunt mai ok. Daca cumva ai dureri menstruale si iei pastile pentru asta ai putea sa te interesezi ca nu cumva acestea sa iti afecteze fluxul, cum mi s-a intamplat mie, si crede-ma ca am suferit ani buni din cauza Aulinului. Oricum pentru flux abundent ti le-as recomanda pe cele always maxi cu toata increderea, atata doar ca au suprafata aia din plastic si acum e vara. Poti sa le incerci pe cele Bella sa vezi cu se prezinta sau le poti alterna cu cele Always maxi: primele 2-3 zile Always( de obicei in a doua zi fluxul e cel mai abundent, dar tu te cunsti cel mai bine), iar restul Bella.
      Iti doresc o zi frumoasa!

      Ștergere
  7. salut . eu nush de ce voua nu va plak absorbantele Always.sunt chiar forte bune.. dc ai spus ca conti CLOR ?? va dati seama foarte bine ca in fiecare an se face ispectia tuturor gamelor de absorbante si daca sar fi gasit clor in absorbantele Always nu ar mai fi pe piata . Sunt la inceput de menstruatie si Always imi plac foarte mult .... Sa aveti o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! In primul rand cred ca am argumentat destul de bine de ce nu imi plac absorbantele Always( " Cel mai tare ma enerva fapul ca fosneau. Fosneau atat de tare incat imi era si rusine sa merg. Ca sa nu mai zic ca vara simteam efectiv ca ma coc, iar daca cumva eram proaspat epilata ma iritam in ultimul hal. Apoi le-am descoperit pe cele Sensitive si mi-au placu tare mult, insa singura problema era fapul ca ma simteam mereu, asa, uda(...) "), dar asta e pararea mea, nu incerc sa schimb cumva parerea nimanui, daca tie ti se par foarte bune si iti plac atat de mult, foloseste-le cu mare placere in continuare. Insa te-ai gandit ca poate iti plac cele de la Always atat de mult pentru ca nu ai mai incercat si alte branduri? Esti la incept, experimenteaza! Vezi care ti se potriveste cel mai bine. Cunosc fete la varsta mea care nu au cumparat decat Always motivul fiind "pai numai de-astea folosesc.. altceva ce?" si mi se pare atat de stupid, incearca mai multe, poate o sa iti placa altceva, sau poate... nu. Eu am inceput tot cu Always si eram asa de incantata de ele, apoi am fost si mai incantata de varianta Sensitive, plus ca acum 11 ani nu prea stiau femeile atat de multe si nici nu aveam supermarketuri unde sa stai si sa compari pachetele. Toata lumea stia un brand: Always.. si il gaseai oriunde. In al doilea rand, desi e al enshpelea, doar nu crezi ca vorbesc din auzite cand scriu pe blog ca anumite lucruri destul de serioase, as spune eu, cum e cel cu inalbitul materialului absorbantelor cu clor. M-am documentat putin inainte sa sa "dau drumul porumbelului". Documenteaza-te si tu si ai sa vezi cate lucruri surprinzator de nocive se fac unor produse care intra in contact direct cu pielea noastra, cu organismul nostru si trec de "ispectie" cu brio. Iar treaba cu clorul, e intr- un fel tot din vina femeilor care au fost chestionate si au declarat ca prefera absorbantele albe ca zapada si ca nu ar putea folosi ceva mai inchis la culoare, bumbacul nefiind alb imaculat. In fine, sper ca nu te-am plictisit, imi cer scuze ca raspund tocmai acum, in ultima vreme nu prea am timp de blog, sper de asemenea, ca te-am lamurit si ca ti-a fost de folos raspunsul meu lung cat un prospect :). Ai grija de tine!

      Ștergere
    2. Tu singura nu stii care absorbant e mai bun asta cu Black Daisy

      Ștergere
    3. Nu cred ca am zis vreodata ca stiu care sunt cele mai bune absorbante. Am zis doar care mi se par mai bune in comparatie cu altele. Banuiesc ca realizezi ca tot ce am scris aici e bazat pe experienta proprie, ca, practic, sunt subiectiva. Daca mie mi se par astea cele mai bune, e pentru ca pana in momentul de fata nu am incercat altele mai bune. Nu e ca si cand am elaborat un studiu de piata in care am chestionat enspe milioane de persoane, din care a reiesit ca absorbantele "X" sunt cele mai bune si ca va sfatuiesc sa le cumprati numai pe alea. Nu stiu daca am dat un raspuns multumitor comentariului tau, dar sper ca ai inteles ce am vrut sa spun. O zi buna!

      Ștergere
  8. nu te teme am incercat de toate si nici unele nu miau placut ..depinde si de unde cumperi absorbantele Always ...normala ca la noi nu sunt asa de calitative ...matusa mea mia trimis 2 pachete Always din Anglia si erau total diferite de cele pe care le ave noi aici sunt foarte comode

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda... Am mai auzit si eu ca stocurile pentru Romania sunt de cele mai multe ori mai proaste decat stocurile pentru alte tari. Daca nu ti-au placut, deloc niciunele te-ai gandit la cupa menstruala? Intereseaza-te de ea pe internet, mie mi se pare foarte atractiva. Mult noroc in cautarea absorbantelor potrivite!

      Ștergere
  9. Celor care nu le plac Always sa nu le foloseasca si mie imi plac ft mult ..de unde ai aluat ca fosnesc ??? Am menstruatie abundenta si port absorbante Always mărimea cea mai mare di nu fosnesc deloc ..cei cu voi?? Acum sunt proaspăt epilata si nu ma irita deloc...vreti sa stiti care absorbante sunt cu adevarat de proasta calitate?? Molped si Bella am incercat bella perfecta for teens ...aproape ca nu absorb deloc si ma murdarnam mereu ...eu cred ca voi trebuie sa va mai gânditi un pik ok? Si sa apreciati un absorbant de calitate ..o zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Fiecare are dreptul sa- si spuna parerea.
      2. Cred ca e prima data cand citesti un blog in care se fac descrieri anumitor produse din prisma blogger-ului (adica parere subiectiva) pentru ca din comentariul tau vad ca habar nu ai despre ce este vorba aici, asa ca fa o cautare pe google sa mai citesti cateva.
      3. "de unde ai aluat ca fosnesc ???" pai sa vedem... ma gandeam "hmmmm oare ce as putea sa scriu despre aceste absorbante pe care nici nu le-am folosit aaaaaa... in jur de 7- 8 ANI DE ZILE???" si nah... asa mi-a trecut prin cap ca fosnesc, fara sa am vreodata de-a face cu ele, de fapt cred ca asa ne-a trecut cam tuturor de aici ideea ca fosnesc, asta ca sa iti raspund la " ..cei cu voi??".
      4. FIECARE organism este diferit; asta inseamna ca ar trebui sa intelegi ca ce iti merge tie nu inseamna neaparat ca ne merge tuturor.
      5. Ai incercat Bella for teens care sunt pentru flux normal, mediu, spune-i cum vrei, iar tu avand un flux abundent, de-asta nu ti-au mers.
      6. Sa stii ca noi nu gandim niciodata raspunsurile sau comentariile pe care le dam aici, pur si simplu facem un face roll pe tastatura asa cum ai facut si tu si apasam ENTER.
      7. Degeaba ne urezi o zi frumoasa la urma atata vreme cat mai sus ne ataci de parca tot ce am discutat aici am facut-o doar ca sa ne aflam in treaba, ca si cand am fi duse cu capul si numai tu stii ce e bine. Nu te poti lua de niste persoane, care isi spun parerea intr-un mod civilizat si apoi sa te astepti ca acele persoane sa iti ia "sfatul" in considerare( "eu cred ca voi trebuie sa va mai gânditi un pik ok? Si sa apreciati un absorbant de calitate") sau, ma rog, ce a vrut sa fie ala sau sa iasa ceva bun din ce ai zis.
      8. Mai citeste inca o data punctele 1, 2, 4, si 7.

      7 noiembrie 2013, 16:17

      Ștergere
  10. Am eliminat pe rând toate absorbantele până am ajuns să nu mai am folosi de pe piaţă. :) A, plus hârtia igienică din care poţi face adevărate salate de fructe: role cu piersică, suluri cu miros de portocale, pătrăţele cu aromă de vişină putredă şi dreptunghiuri cu mireasmă de caisă confiată. Surorilor, treziţi-vă! Orice parfum, colorant, înălbitor, extract poate conduce spre o eventuală îmbolnăvire (cistite, endometrioze etc), mai ales că suntem sensibile-n ariile intime. Trebuie să cerem hârtie igienică fără miros, ambalată-n condiţii igienice, iar tampoanele să n-aibă parfum, substanţe CHIMICE extrase din plante (=EXTRACT), să fie din bumbac organic şi atât. "Campaniile pro igiena initmă" ar trebui să însemne ZERO CONSUM, deci ZERO CUMPĂRĂTORI la firmele care comercializează toate porcăriile astea care duc la modificări de pH şi boli.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Ai perfecta dreptate, ar trebui sa ne ferim de aceste substante, dar- nu vreau sa fac vreo aluzie aiurea sau sa te simti ofensata- unele persoane nu isi pot permite absorbante bio. Probabil ca ai sa spui ca nu e asa o mare investitie, dar cand cheltuielile se aduna..... te cam indrepti spre ce iti poti permite. Asta e...
      Mulatumesc pentru comentariu si iti urez o zi buna!

      Ștergere
    2. Mulţumesc pentru răspuns. Aşa este, din păcate rămânem ţinta celor care vor să se îmbogăţească în contul sănătăţii noastre. La acelaşi preţ s-ar putea găsi şi variante sănătoase de absorbante şi hârtie igienică, dar nu interesează pe nimeni bunăstarea sanitară a cumpărătoarelor. Am căutat deunăzi o versiune mai "blândă" de absorbante şi n-am găsit, toate erau pline de parfumuri, aşa că m-am hotărât să nu mai scot nici măcar un leu din buzunar pentru a le plăti ăstora... îmbolnăvirea mea. Soră-mea, micuţă, sub 13 anişori, a făcut cistită de la o hârtie igienică din astaaaa cireaşo-caiso-pruno-portocală, jumătate salată de fructe-jumătate bilet pentru spitalizare, aceasta fiind una dintre cauzele care mi-au deschis ochii. Ar trebui să ne coalizăm şi să nu mai cumpărăm nimic din ce ştim că-i în detrimentul stării noastre de bine, până îi vom determina să ne ia în seamă nevoile. Că tot ce se întâmplă pe piaţă acum, pentru sfera igienă-femei, nu-i normal.

      Ștergere
  11. să nu mai am ce folosi*

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna!! Mi sa inceput menstruatia acum 5 luni am incercat de la inceput Always si am ramas placut surprinsă miau placut la nebunie..stii ca daca absorbantele Always contineau clor eram de mult in sspital sterila ?? DC SUNTETI ASA? SUNT DEACORD CU FATA DE MAI SUS CARE SPUNEA SA APRECIEM UN ABSORBANT DE CALITATE ..si sunt DEACORd CU ea ci nu cu tine am purtat Always cind aveam menstruatie marime mare eram la scoala si am intrebato pe prietena mea daca fosnesc ( daca se aude ceva cind merg) ea a spus nu si asa a spus si mama mea...sper ca nu team plictisit ..An nou fericit!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desi am zis ca nu mai postez comentarii asemanatoare cu al tau, l-am lasat totusi pe acesta sa treaca pentru ca imi pari a avea o varsta foarte frageda si probabil nu ai inteles prea bine regulile. So.. copilas dragalas, cum am spus si mai sus intr-un comentariu si in reguli (pe care nu le-ai citit, aparent) NU vorbesc din amintiri. Daca te-ai fi interesat si tu ai fi vazut ca nu am scris de dragul de a scrie afirmatiile alea destul de serioase. Nu trebuie sa fii musai de acord cu mine, daca iti plac, foloseste-le cum vrei, cat vrei. Dar eu zic ca atunci cand o sa mai cresti o sa poti spune ca poti aprecia un absorbant de calitate pentru ca ai menstruatie de 5 luni, eu am de 11 ani - adica 132 de luni, si probabil ca mine sunt si restul care au dat comentarii aici.
      Cam atat am vrut sa iti zic. La fel si tie!

      Ștergere
  13. M-ai făcut foarte curioasă. Aș vrea să încerc absorbantele de la Bella Medica dar aș vrea să văd cum arată. Crezi că ai putea posta o poză și cu un absorbant de la Medica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! In poza de mai sus cu cele trei absorbante, ultimul, cel cu ambalajul alb este de la Medica. Poti da click pe poza pentru a o mari.

      Ștergere
  14. Mulțumesc pentru răspuns. Deja le-am cumpărat și pare că o să facă bine față. Mersi mult pentru acest articol ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! Ma bucur ca ti-am fost de ajutor. :)

      Ștergere
  15. Buna si multumesc mult pentru postare. Tocmai mi.a venit pentru prima data in ianuarie (am 14ani) pana acum nu am folosit decat always pentru ca numai asta aveam prin casa, si intadevar nu sunt foarte placute si fac zgomot. Acum sunt la bunici pentru 3 luni si trebuie sa ma duc sa imi aleg singura nu am un flux foarte abundent dar sunt destul de activa si nu suport senzatia de ud. Ma gandesc sa iau medica sau for teens. Imi e cam frica sa iau tampoane am auzit ca pot sa fac un soc toxic de la toxinele unor bacterii. Tu ce spui sa iau multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Tampoane interne nu ti-as recomanda decat daca ti-ai inceput viata sexuala.. si-apoi tampoanele din comert nu sunt foarte bune pentru ca sunt innalbite cu subtante pe baza de clor si unele de dezintegreaza (iti lasa firicele de material in vagin). Daca vrei neaparat sa folosesti tampoane interne poti incerca ob pentru ca au stratu ala de celofan si fac mai usoara inserarea si scoaterea, insa astea se destrama cel mai repede.
      Daca spui ca nu suporti senzatia de ud la absorbante (adica la cele externe) mai bine le incerci pe cele cu suprafata de celofan pentru ca lichidul menstrual e stocat in spatele materialului respectiv si nu mai intra in contact cu pielea, spre deosebire de cele cu material de bumbac deasupra (adica dupe ce faci pipi si iti ridici chilotii, nu mai ai senzatia aceea de ud cand intra absorbantul in contact cu pielea). Fereste-te de cele cu parfumuri! Parfumul din absorbante nu este DELOC ceva natural, este o substanta chimica, sintetica, care iti poate provoca probleme in timp (sensibilitate, alergie, candidoza etc.).
      Despre socul toxic, nu iti face griji, daca te schimbi la fiecare 3-6 ore vei fi in regula.
      Eu acum folosesc Biointimo din DM, pentru ca numai acolo se gasesc (20 lei/ pachetul de 20 de absorbante) despre care stiu ca sunt mai sigure, iti las aici site-ul http://biointimo.org/ro/ . Acestea sunt aproape identice cu cele de la Lady Anion de care cred ca ai auzit pe la tv, iti las si site-ul lor aici http://www.lady-anion.com/- acestea se gasesc pe site-ul www.plafar.net si cred ca si in magazinele plafar (dar care au numele clar "plafac" si au sigla cu marul acela cu petale pe el).
      Asa... eu ti-as recomanda sa folosesti o varianta dintre cele doua de mai sus: Biointimo sau Lady Anion pentru ca sunt mai sigure si dai de ele mai usor, dar desigur mai sunt si cele Natracare pe care nu le poti cumpara decat de pe net.
      Daca nu ti le permiti (ca si eu daca i-as fi zis mamei la varsta ta ca vreau absorbante de 20 de lei pachetul cred ca nici nu m-ar fi bagat in seama sau mi-ar fi dat cu ele in cap pentru ca parintii merg pe ideea economiei de multe ori cand nu e cazul) pentru ca preturile sunt mai maricele decat al celor din comert, incearca Bella Medica, mie mi s-au parut mai ok fata de celelalte, e in jur de 5-6 lei pachetul de 10 absorbante. Numai ca Bella medica are suprafata din bumbac si tu zici ca nu suporti senzatia de ud, dar poti incerca macar sa vezi daca iti plac.
      Sper ca te-am lamurit macar putin si cu mare placere! O vacanta frumoasa iti doresc! :)

      Ștergere
    2. * am vrut sa zic "plafar", nu "plafac"

      Ștergere
  16. Eu una sunt multumita de Always .. adica isi face treaba foarte bine , nu m-am patat niciodata .. iar in legatura cu acele fosneli de care se vorbeste , asa e , este adevarat , dar pentru mine nu a insemnat o problema .. m-ai facut curioasa cu absorbantele Bella , si cred ca as vrea sa le incerc .. frumos articol ^.^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! :D
      Eu nu am suportat fosnaiala :P

      Ștergere
  17. Hei! :)
    Parerea mea este ca intr-adevar, absorbantele de la Always fosnesc. Un sunet foarte enervant. Si mie mi-e rusine sa le port mai ales acum, vara.
    Din aceasta cauza, am incercat si eu Bella. For teens si Perefcta (violet). Si mi-au placut foarte mult. Acum le ador.Unele au si miros dragut si exact cum ai spus si tu, au floricele, de diferite culori. Si am o intrebare in legatura cu absorbantele Always Maxi Normal Plus. Pe unde se gasesc? In ce magazine? (daca spui ca sunt mai groase, banuiesc ca sunt perfecte pentru un flux abundent, care uneori mai da tarcoale).
    Astept raspunsul tau.
    PS> foarte super articolul ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! In primul rand imi cer scuze pentru intarziere, dar am trecut printr-o perioada foarte aglomerata.
      Postarea mea e cam veche, de 2 ani, mai exact si nu sunt sigura daca aceste absorbante se mai gasesc :-s
      Datile viitoare cand mai ajung in Kaufland, Penny si Carrefour o sa ma uit cu atentie sa vad daca se mai gasesc, pentru ca eu de acolo le luam.
      Asa, mai gorsute, mai sunt cele de la Bella, sunt iesite de curand pe piata si se numesc Bella Herbs plantago, eu mi le-am luat pe cele sensitive, au un portocaliu sters pe ambalaj si sunt 12 bucati intr-un pachet, pret 4,6 lei Kaufland. Au stratul de deasupra din bumbac, zic ei si au 4mm, in loc de 2, cat au absorbantele normale. Ai putea sa le incerci.
      Eu, cum am scris si in alte comentarii m-am patat cu orice, mai putin cu Always Maxi.
      Cu acestea Bella Herbs (ca sa ma fac inteleasa) nu m-am patat si nici nu cred ca voi mai avea sansa in viitorul apropiat pentru ca fac un tratament cu anticonceptionale si mi s-a redus fluxul simtitor. Plus, repet, daca ai cumva dureri menstruale trebuie sa ai grija la analgezicele pe care le iei pentru ca unele iti pot mari fluxul destul de mult (ex. Aulin, pe mine efectiv ma termina, dar nu stiam ca el e de vina, credeam ca asa am eu fluxul, super abundent).
      Multumesc frumos si sper sa iti fie de ajutor raspunsul meu. :D

      Ștergere
  18. Buna. Mi.a venit menstruatia pentru prima data. Aveam in casa always si bella perfecta rosse .. si am intrat pe site-ul asta si azi mi.am luat medica dar trebuie sa le schimb la 10 min pt că am un flux abundent. Acum folosesc always ultra sensitive de noapte daras gandi sa le schimb.. ce îmi recomanzi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Pentru flux abundent ai putea incerca absorbante mai grosute, cum sunt cele de la Bella Herbs, iesite de curand. Sunt 12 bucati in pachet si costa 4,6 lei, dar nu le-as recomada pe timpul noptii pentru sunt de dimensiune normala. Au 4mm in loc de 2mm, cat au restul absorbantelor.
      Sincer, ce iti recomand eu, e o vizita la medicul ginecolog. Daca spui ca ai fluxul atat de problematic. Asa, poti vedea daca nu cumva ai vreo problema, spre exemplu ovarele polichistice cauzeaza flux abundent, pilozitate, dureri si multe alte porcarii, iar medicul iti poate da un tratament (nu neaparat anticonceptionale) care te-ar ajuta. Si eu cand eram la inceput am avut un fel de hemoragie si mama a refuzat sa imi ia niste pastile cu continut foarte mic de hormoni si mai rau mi-a facut. Vorbeste cu mama ta, explica-i bine despre ce e vorba si convinge-o sa mergeti la doctor.
      Multa sanatate si sper sa imi iei sfatul in considerare :)

      Ștergere
  19. Si eu m.am iritat de numa de la always si dupa ce voi naste voi incerca de la libresse si bella sa vad la care raman.

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna! Mi-a placut postarea ta. Si vreau sa zic ca DA, absorbantele Always fosnesc. Eu port d-alea de noapte pentru ca sunt mai paranoica sa nu ma patez si cu alea mi-e bine si se auzea fosnind ca lumea cand purtam pijamale. Cand luase mama in casa Bella eu n-am vrut sa incerc,dar acum ma bate gandul.Sper sa fie bune :)) Sau macar Libresse,de ele ce parere ai?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Multumesc! Libresse nu prea m-au incantat asa.. sunt prea grosute si nu sta vata aceea absorbanta lipita de ele. Ajunge sa ti se faca ghemotoc acolo. Cred ca au gradul mai ridicat de absorbtie, dac asa cauti, dar sunt si mai groase, Eu nu cred ca imi voi mai cumpara curand Libresse. Uite aici in postarea mea o poza cu ele, ca sa stii la ce sa te astepti : http://margaretaneagra.blogspot.ro/2013/05/absorbante-libresse.html

      Ștergere
  21. Salutare! Si eu eram fan Always, le-am folosit vreo 10 ani, pana acum vreo 2 ani cand au inceput sa le produca din ce in ce mai subtiri, de au ajuns cat foitele de ceapa. Inteleg ca sunt considerente de marketing, caci cu cat sunt mai subtiri cu atat tb sa le schimbi mai des, deci sa cumperi mai multe. In plus, au doar stratul acela nesuferit din bumbac, ce te face sa simti locul acela umed in permanenta...:( Imi placea mai mult cel vechi, cu gaurele. Asa ca de fiecare data cand plec din tara sau in orasele din vestul tarii ma dotez cu alte branduri de absorbante (care nu se gasesc pe rafturile supermarketurilor din Bucuresti). Pacat de Always insa, cu ele incepusem de cand mi-a venit prima data....

    RăspundețiȘtergere
  22. Always = jeg ordinar in materie de ingrijire intima. Ni s-a inoculat ideea ca sunt singurele absorbante in urma campaniilor pe care le faceau cand eram la varsta pubertatii. Apoi, in urma disconfortului, unii s-au mai trezit si au schimbat brandul "unic" Always cu altceva. Eu de exemplu am incercat Bella Medica si sunt mai mult decat incantata! Doar ca recent am descoperit lipsa lor din supermarketurile brasovene (Selgros si Kaufland). Stie cineva de ce? O zi frumoasa tuturor!

    RăspundețiȘtergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...