15 februarie 2013

Gel exfoliant Elmiplant SKIN CONTROL

           Buna fetelor! Astazi vom discuta depre gelul exfoliant cu micro-particule de bambus si extract de lemongrass pentru utilizare zilnica de la firma Elmiplant. In postari mai vechi spuneam ca eu nu inteleg cum poate fi in regula sa  folosesti un sapun de curatare pentru fata cu proprietati de exfoliere in fiecare zi, dar iata ca mi-am schimbat in totalitate parerea.
            Imi place foarte mult gelul acesta deoarece, chiar daca iti exfoliaza tenul, particulele ( particule de bambus) din compozitia lui sunt super fine si nu este deloc agresiv.
           Iata ce spune producatorul: " Micro-particulele naturale de Bambus curata pielea la suprafata indepartand eficient celulele moarte, sebumul si impuritatile care astupa porii. Extractul de Lemongrass cunoscut pentru proprietatile sale antiseptice, stimuleaza si revigoreaza tenul, lasandu-l improspatat si tonifiat.
Rezultate dovedite clinic: Punctele negre sunt eliminate, pielea este mai neteda si mai curata, fiind in acelasi timp protejata impotriva deshidratarii. "
           Ce mi-a placut:
-curata super bine tenul;
- deoarece particulele sunt foarte fine, nu este agresiv cu tenul si poate fi folosit dimineata si seara, cu urmatoarea specificatie: folostiti dupa o crema hidratanta;
- miroase frumos si mirosul nu persista (ceea ce este un plus dupa parerea mea, pentru ca miros persitent= mai multe chimicale);
- trebuie utilizata o cantitate mica pentru spalare, cam cat doua boabe de mazare, cred.
      Ce nu mi-a placut:
- desi pe ambalaj scrie ca elimina punctele negre, la mine nu prea s-a intamplat asta, am cateva pe nas si de cand il folosesc tot acolo sunt ( bine ca am putine si ca nu se vad).
        Cred ca am dat pe el 13- 14 lei din carrefour si l-as mai cumpara si a treia oara, pentru ca sunt deja la al doilea recipient :D.
      Il recomand persoanelor cu tenul mix, gras, cu puncte negre, cat despre tenul uscat nu cred ca ar fi indicat, tocamai din cauza faptului ca exfoliaza.
  Nota mea este 9/10.
Ramaneti frumoase!

                                                                                                       lista cu ingrediente

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...