10 mai 2013

Sa vorbim despre.. absorbantele Libresse

     
      Buna tuturor! Am zis ca vor mai urma postari legate de subiecte mai putin populare in " Sa vorbim despre.. absorbante" so... iata ca s-a ivit din nou ocazia. Eram la cumparaturi prin Penny market, cand mi-au sarit in ochi absorbantele Libresse, nu pentru ca erau la vreo reducere ci pentru ca aveau atasate de pachet cate o cutiuta simpatica din tabla pentru absorbante.
         Mi se pare o inventie super tare pentru momentele cand vrei sa iti iei un absorbant din geanta sau ghiozdan fara sa fii nevoita sa o/ il cari dupa tine. Chiar daca probabil unele persoane isi vor da seama ce ai tu cutiuta dragalasa din tabla, va fi o varianta mult mai eleganta, decat a stai sa iti iei pe furis un absorbant si sa il indesi repede prin buzunare, poate se si sifoneaza sau nu stiu. Mai mult vorbesc acum in numele fetelor din generala si poate chiar liceu (spre exemplu eu am avut prima data menstruatie la 11 ani jumate si stiti cum erau baietii, daca vedeau un absorbant era ca si cum ar fi vazut cel mai amuzant lucru din lume, radeau si faceau fel de fel de glume proaste).
      V-ati dat seama ca am cumparat absorbantele pentru cutie, dar acum sa va povestesc ceva si despre ele:  sunt iesite de curand ( cred) pentru ca scrie pe ele " new!", au stratul superior din bumbac (adica sensitive),
sunt cu extract de musetel si aloe vera, au 0% parfum, sunt in varianta normal- 4 picaturi si au 3 mm.
     Banuiesc ca acestea sunt mai naturale, fata de celelalte clasice sau lungi.  
Sunt mai grosute spre deosebire de cele de la Bella si cred ca si mai lungi, ceea ce le face potrivite pentru noapte si cred ca au gradul de absorbtie putin mai ridicat. Mi-a placut faptul ca scrie pe ele din ce sunt facute, ceea ce nu am mai vazut pana acum la absorbante.
      Ce nu mi-a placut a fost faptul ca s-a dezlipit si departat vata aceea absorbanta de sub stratul superior lasandu-l pe acesta sa atinga celofanul- adica stratul pe care sunt benzile cu lipici, in rest au fost ok.
      Daca nu va deranjeaza grosimea, atunci vi le recomand, mai ales ca au extract de musetel ( nu stiu in ce masura), iar acesta este un dezinfectant natural.
   Revenind la cutiute, sunt 5 midele din care puteti alege, eu mi- am ales-o pe cea verde.




O imagine cu absorbantele:



Pretul a fost de 9,99 lei pachet economy de 20 de bucati.
Ingrediente: plyolefin, pulp and super absorbent polymer, polyolefin film, plant extract forom chamomile and aloe vera.
 Aveti grija de voi!

4 comentarii:

  1. Am început să mă satur de problemele cu absorbantele. Nu știu dacă cei care le desenează și produc au folosit unul, măcar o dată!
    Cele cu aripioare mai înguste lasă loc de scurgeri pe lângă ele, iar cele lungi nu se potrivesc pe lengerie absolut deloc. Cele mai groase sunt de nesuportat, mișcările pe care le simți la fiecare pas sunt de prea inconfortabile, iar cele subțiri nu absorb mare lucru. Dar noaptea... M-am trezit cu absorbantul bine merci, dar udă până la mijlocul spatelui!!!
    O să mai încerc și recomandarea ta și să văd dacă mă opresc din căutare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow! Am ramas putin uimita cand am citit ce ai patimit cu absorbantele Libresse... Eu nu am patit nimic de genul acesta, banuiesc ca ai si un flux mai abundent asa ca iti recomand sa folosesti absorbantele Always maxi, macar pe timpul noptii. Sunt, intr-adevar, mai groase dar cred ca sunt singurele de la Always pe care se merita sa le incerci. Singura problema e ca nu cred ca sunt si in varianta sensitive. Pe vremea cand aveam flux de tip "cascada Niagara" mi-au fost de mare folos. Acum, cand nu mai am probelama asta pot sa folosesc Bella blue sau Medica- facute tot de Bella- si sunt chiar multumita. Da-le o sansa celor de la Always si celor de la Bella si poate vei fi mai incantata, daca nu, intotdeauna ai urmatoarea alternativa: tampoanele interne! Aici iti recomand ob pro comfort pentru ca au un strat care te ajuta sa le inserezi foarte usor, ceea ce celelalte tampoane interne nu au. Sper ca ti-am fost de ajutor si mult noroc in gasirea produsului care ti se potriveste cel mai bine!

      Ștergere
  2. Poate n-am fost suficient de clară, dar problemele mele n-au fost cu Libresse. Au fost cu multe alte branduri, iar problema nocturnă la care m-am referit am avut-o cu un brand care nu se vinde în România, le-am luat în timpul unei vizite în Germania că erau sensitive și testate dermatologic și cu suprafața de bumbac, etc... Nu a fost vorba de abundență, ci de faptul că folosit a fost doar colțul din dreapta spate, adică printr-un colț a intrat, iar prin celălalt colț a ieșit!
    Iar noul înveliș din microfibre de la Always, e mai îngrozitor decât fostele, plastice sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Astea sunt foarte fine, insa pe mine ma deranjeaza grosimea si faptul ca au aripioare mici.
    @Anonim15 mai 2013, 19:13: incearca bella blue - pachet de 9 buc

    RăspundețiȘtergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...