8 mai 2013

Unt de corp cu avocado si masline- THAI SPA

          Hello everyone! Azi o sa va povestesc despre untul de corp THAI SPA pe care l-am indragit foarte mult.
       L-am cumparat mai mult din cauza mirosului foarte placut si pentru ca era sezonul rece si m-am gandit ca un unt de corp e mult mai hidratant  decat o crema obisnuita de corp.
      Cand auzeam de unt de corp ma gandeam la o crema foarte grasa care intra mai greu in piele, insa cu acesta nu am avut nicio problema, desi este intr-adevar mai "unsuros", intra bine in piele ( nu la la fel ca o crema), lasand un strat hranitor si subtire de crema la suprafata pielii. Mirosul e foarte placut, aduce mai mult a castraveti, decat a masline sau avocado si persista ceva vreme.
Iata ce spune producatorul:
         " Avocado are efecte benefice asupra mentinerii pielii in cea mai buna forma, facand-o sa straluceasca, in vreme ce maslinele cresc hidratarea acesteia si o hranesc in profunzime.
Mod de intrebuintare: aplicati untul de corp dupa baie sau dus si masati usor. Asteptati cateva minute pentru absorbtia acestuia completa in piele. Este recomandata folosirea unui exfoliant o data pe saptamana, ca sa indepartati celulele moarte. Astfel, untul de corp este
absorbit in profunzime."
   
Ce mi-a placut:
- textura;
- mirosul;
- faptul ca e hidratant;
- faptul ca intra destul de rapid in piele, chiar daca este unt de corp;
- contine unt de Shea si ceara de albine.

Ce nu mi-a placut:
- faptul ca e verde, nu stiu sigur daca e vreun ingredient care e  verde sau daca aceasta culoare e rezultatul reactiei a doua sau mai multor ingrediente ceea ce nu m-ar deranja, dar am cautat totusi toate ingredientele pe internet si singurul ingredient care are o nuanta de verde e untul de Shea, (pentru mine nu e o regula ca produsele cosmetice sa fie musai albe), dar tind sa cred ca pun colorant in untul de corp pentru ca si celelalte sunt colorate in functie de ingredientele folosite;
- faptul ca daca cititi cu atentie lista de ingrediente nu gasiti nimic legat de extract de ulei de masline sau de ulei de avocado, deci, aparent, ingredientele astea doua exista doar pe eticheta.

    Am dat pe el in jur de 11 lei, iar recipientul are 200 ml.
     Nota mea e din pacate, 7/10 : in functie de calitatile lui ii dau 9/10, dar in functie de ingrediente, mai ales pentru faptul ca nu vad, fiind persoana normala, fara pregatire de specialitate, ceva care sa aibe in denumire "avocado extract/ oil" sau "olive extract/ oil", nu ii pot acorda decat nota 5/10 si asta mai mult pentru faptul ca gasim printre ingrediente "beeswax" si " butyrospermum parkii (unt de Shea)". Daca faceti media aritmetica va rezulta nota acordata de mine.
    Nu cred ca voi reachizitiona acest unt de corp prea curand, sau daca o s-o fac va fi mai mult pentru miros.
Daca nu va deranjeaza faza cu ingredientele si eticheta, atunci v-o recomand, pe perioada folosirii ei nu am avut nicio problema, nu v-o recomand pentru folosirea ei pe o perioada lunga din cauza parabenilor.
Aveti grija de voi!

     Ingrediente: deionized water, carbomer, sodium hydroxide, glyceryl stearate, peg-100 stearate, beeswax( ceara de albine), cetyl alcohol, butyrospermum parkii (arbore de unt de Shea), mineral oil, isopropyl myristate, dimethicone, glycerine, tocopheryl acetate, cyclomethicone, methylparaben, propylparaben, phenoxyethanol, fragrance, C. I. 19140, C. I. 42090

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...