20 august 2013

Emulsie pentru plaja Gerovital Sun SPF 30

   
      Aloha dragelor! Va voi spune astazi cate ceva despre aceasta crema pentru protectie solara de la Farmec, gama Gerovital Sun cu SPF 30, protectie UVA si UVB. In primul rand, pe mine m-au atras mult inscriptiile de pe ambalaj, si anume: fara parabeni si oxibenzona, contine extract organic de rodie, ecocertificat, complex bio protector, previne imbatranirea prematura a pielii si mai e si rezistenta la apa. Ce pot sa zic... am ramas "Uau! Pe asta o cumpar!". Plus ca pretul era si relativ ok; cred ca am dat pe ea in jur de 25-28 de lei anul trecut si cred ca am cumparat-o dintr-un supermarket, era luna august pentru ca ma duceam la piscina cu o anumita ocazie si nu vroiam sa ma ard, deci pana anul asta o mai folosisem o singura data.
             Anul acesta, insa, am plecat la mare si am testat-o in toata puterea cuvantului. Eu am tenul relativ deschis, nu sunt Alba- ca- zapada, totusi am melanina in piele(sunt un medium beige, nr 4 la fondul de ten seventeen) , in schimb prietenul meu e inchis la ten si a reusit sa se parleasca la soare, iar eu m-am bronzat destul de putin. De ce? Pentru ca desi conteaza culoarea pielii atunci cand te bronzezi, in egala masura conteaza si daca alegi sa folosesti o lotiune pentru protectie soloara corespunzator. Eu ma dadeam cu
emulsie imediat ce terminam de asezat cearceaful, pe cand domnul meu pleca sa se balaceasca vreo 10 min, apoi astepta sa se usuce complet si de-abia apoi se dadea si el cu crema. Nu mai zic, ca daca intram in apa, cum ieseam mai aplicam inca o data crema pe umeri si tibii ( nu stiu de ce, dar tibiile ma ardeau de fiecare cand ma bronzam), dar el nu. Si uite-asa eu nu am avut probleme, dar el el, da.
        Facand o paranteza, nu mi s-a parut a fi rezistenta la apa.
           Poate daca alegeam o crema cu SPF 20- 25, m-as fi ales si eu cu un bronz mai accentuat, dar de ceva mai mult timp, nu prea mai sunt adepta soarelui pentru ca stim cu toate/totii ca ne imbatraneste prematur pielea iar noi nu vrem asta. M-am gandit ca ar fi mai sanatos bronzul "lichid" si anume autobrontantul, il aplici cum vrei, unde vrei, fara sa ramai cu urme de la sutien sau slip, sau altceva.
          Revenind la subiect, si-a facut treaba bine emulsia nu m-am parlit, nu m-am jupuit, chiar daca simteam uneori cum ma arde pielea..  m-a protejat atat de bine ca nici nu prea m-am bronzat.
           Ce nu ma incanta deloc pe mine la aceasta crema este lista de ingrediente. Doamne, zici ca nu se mai termina niciodata! Si ce nu-mi mai place e faptul ca extractul de rodie( cred) se gaseste undeva dupa ce treci de prima jumatate de lista. Deci... nu mai inteleg... extractul bio e pus acolo doar ca iti ia ochii si sa crezi ca folosesti ceva mai natural, dar de fapt nu e chiar asa. Aici are un mare minus.
           Recipientul are 200 ml iar pe site-ul lor consta 29.38 lei. Consistenta lui e mai mult ca a unui lapte de
corp si are culoare alba. Daca o sa-l mai reachizitionez... nu stiu.. parca ma sperie cearceaful ala cu ingrediente. Bine, nu te dai in fiecare zi cu ea, dar totusi. Daca nu va deranjeaza lista, o recomand pentru ca isi face treaba, protejeaza, asta daca e aplicata corespunzator.
       Pentru eficienta nota mea este 8.5/10, pentru ingrediente 5/10, nota finala : 6.75/10.
Mult noroc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...