30 august 2013

Gelul de dus hidratant cu Extract de Bambus si Proteine din Orez Elmiplant

   
   Hello everyone! Astazi vom vorbi despre gelul de dus crema hidratant de la elmiplant. Acesta, precum lotiunile de corp, face parte din gama noua. Sunt cinci variante de geluri de dus crema: hidratant, catifelat, nutritiv, revigorant si silky radiance.
      Le detin pe primele doua, insa pe cel de-al doilea de-abia l-am achizitionat si nu va pot spune prea multe despre el.
    Toate gelurile de dus au in comun un ingredient- untul de Shea 100% organic si nu contin coloranti si parabeni.
Descrierea produsului:
" Invaluie-ti pielea intr-o textura cremoasa si discret parfumata cu Gelul de Dus Hidratant elmiplant!
Combinatia unica de ingrediente naturale iti rasfata simturile, lasandu-ti pielea fina si neteda.
Untul de Shea 100% organic mentine nivelul optim de hidratare, oferind pielii tale ingrijire naturala si delicata.
Extractul de Bambus hraneste si protejeaza pielea, in timp ce Proteinele din Orez stimuleaza hidratarea in mod natural.
Simte atingerea naturii si bucura-te de o senzatie minunata de hidratare!
Formula cremoasa cu pH echilibrat. Fara parabeni, fara coloranti.
Testat dermatologic."
    Ce spun eu:
- miroase super frumos pe piele, diferit fata de recipient, iti lasa un miros mai puternic, mai sofisticat, chiar poate fi trecut la categoria unisex;
- mirosul chiar persista ceva timp;
- e cremos, nu face foarte multa spuma, which is ok;
- e destul de delicat pentru a fi folosit pe fata si acolo unde soarele nu ajunge niciodata, if you know what i mean :D;
- desi hidrateaza, nu poti ramane asa, fara a folosi o crema hidratanta, cel putin la mine nu a functionat (si imi parea rau pentru ca mirosea asa de frumos si eram nevoita sa dau cu crema peste );
- iti lasa pielea fina si curata.

      Nota mea de 8.5/ 10, recipientul are 400ml si costa in jur de 8 lei in Carrefour, Kaufland si raportul calitate- pret mi se pare super bun.
     Deci si prin urmare, mi-a placut destul de mult gelul ascesta de tip crema si probabil ca il voi recumpara, dar as vrea sa le incerc pe toate sa vad daca nu cumva nu gasesc un nou preferat.
   Aveti grija de voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...