29 august 2013

Lotiune de corp pentru fermintate cu ulei de mandarine Elmiplant

 
       Ziua buna dragelor! Vom discuta astazi despre o lotiune de corp de care m-am indragostit de la prima adulmecare :)) iar aceasta este, dupa cum scrie si in titlu: lotiunea pentru fermitate cu Lipofirm si ulei de mandarine Elmiplant. Nu stiu cum sa va spun dar... miroase demential! Am cumparat-o mai mult din cauza mirosului placut si mai putin pentru proprietatile sale. Aceasta crema face parte din gama noua de produse pentru ingrijire, cred ca sunt iesite pe piata de vreun 1 si jumatate. Din gama noua mai fac parte si gelurile de dus, cremele de maini (au apropape aceeasi combinatie de ingrediente) si cred ca si sapunurile lichide. Eu am cumparat lotiunea prin ianuarie, cred, si deja i-au schimbat ambalajul.
     Descrierea produsului:
" Lotiunea de corp elmiplant pentru fermitate imbunatateste elasticitatea pielii si o lasa vizibil mai catifelata si mai ferma in numai 7 zile*.
Formula ce patrunde usor in piele hidrateaza si tonifica printr-o combinatie eficienta de ingrediente naturale active.
Complexul natural de ingrediente Lipofirm restabileste structura colagenului pielii, stimuland si regland micro-circulatia. Astfel, pielea devine mai neteda si isi redobandeste stralucirea.
Avand proprietati tonice si de purificare, Uleiul de Mandarine imbunatateste textura pielii, redandu-i elasticitatea si supletea.

( *evaluare intrumentata si auto-evaluare, pe 22 de femei)
Fara parabeni
Testat dermatologic"
       Ce zic eu:
- dupa ce te dai cu ea iti simti pielea catifelata si tonifiata o perioada, insa banuiesc ca pentru fermitate trebuie sa o folosesti de doua ori pe zi ceea ce nu imi permiteam, fiind in timpul facultatii;
- cand o mirosi din recipient miroase si putin a menta (contine menthol), dar pe piele miroase diferit;
- miroase super frumos pe piele, e ca si cand te-ai fi spalat cu suc de mandarine, insa nu persista foarte mult, din pacate;
- patrunde destul de usor in piele si o lasa hidratata si fina.
     Un minus e faptul ca al doilea ingredient e "paraffinum liquidum" adica, parafina, iar aceasta blocheaza porii si inhiba functiile naturale ale pielii. Bine, nu e un lucru chiar atat de rau, deoarece acesta formeaza o pelicula protectoare la nivelul pielii, e in regula atata vreme cat nu e aplicata pe ten si nu e folosita multa
vreme.
       Pretul lotiunii a fost in jur de 11 lei in Carrefour iar recipientul are 250 ml.
       Raportul calitate- pret e bun si chiar o recomand, mai ales daca nu aveti timp de o lotiune anticelulitica (stiti voi, trenuie sa asteptati pana intra in piele si intra destul de greu) sau in combinatie cu o lotiune anticelulitica: dimineata lotiunea pentru femitate fiindca intra rapid in piele, seara cea anticelulitica.
Nota mea e 7.5/10 si probabil ca o voi reachizitiona, dar ma tenteaza si celelalte lotiuni, mai ales cea intensiv- hidratanta cu Iaurt si Bambus si laptele de corp nutritiv- reparator cu Lapte de bumbac si Proteine din orez.
Take care!

4 comentarii:

  1. am folosit si eu lotiuni elmiplant si chiar mi-au placut :)
    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Asta cred ca e prima lotiune de corp pe care o folosesc de la ei, dar nu vreau sa ma opresc aici :D

      Ștergere
  2. interesant!chiar mi-a starnit interesul..:)
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Cum spuneam, chiar o recomand. Cel putin mirosul ei pe mine ma innebuneste =D

      Ștergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...