25 august 2013

Sa vorbim despre.. ingrijirea de dupa epilare, depilare si radere

   
     Hello my daisies! In postarea precedenta am promis ca o sa vorbesc aici de ingrijirea de dupa indepartarea parului nedorit, dar trebuie sa va spun cate ceva si de ingrijirea de dinainte. O sa scriu mai intai pasii de urmat si apoi despre produsele pe care le-am folosit sau inca le folosesc.
           1. Inainte cu o seara de epilare/ depilare/ radere este indicat sa faceti o exfoliere- pielea se curata de celule moarte, firele de sub piele ies la iveala.
            2. Inainte  de procedura de indepartare a parului este recomandat sa faceti un dus- pielea trebuie sa fie curata, se deschid porii, se inmoaie firul de par ceea ce il face mai usor de "topit", in cazul depilarii, sau ajuta la ameliorarea durerii in cazul epilarii.
           3. Dupa inlaturarea parului este recomandat sa folositi o crema hidratanta, sau daca sunteti predispuse la foliculita, aplicati mai intai o crema antiseptica. Sunt recomandate cremele care au in compozitie oxid de zinc (zinc oxide) care are proprietati antiseptice, stimuleaza refacerea tesuturilor cutanate si prezinta si filtru pentru raze ultraviolete. Oxidul de zinc este foarte delicat si de aceea este ingredientul principal in cremele pentru ingrijirea iritatiilor produse de scutece bebelusilor. Desigur, daca
usoara foliculita se transforma in una mai grava, dati fuga la farmacie pentru o crema cu antibiotic sau, cel mai indicat, la un medic.
          3. Nu folositi numai in ziua in care v-ati epilat/ depilat/ ras crema hidratanta, ci folositi-o macar 3- 4 zile. De asemenea, precum orice alta parte a corpului nostru, si zona inghinala trebuie hidratata dupa fiecare dus, asa ca incercati sa folositi o crema hidratanta si acolo, chiar daca s-au terminat cele 3- 4 zile de tratament.

Acum sa va povestesc cate ceva despre produsele pe care le-am folosit:
1. Crema cu galbenele ( o iubesc!) :
  - vindeca si dezinfecteaza;
  - aplicata in strat subtire ajuta la reducerea iritatiilor si la vindecarea rapida;
  - nota 9/ 10 si o voi cumpara in continuare;
  - gasiti poze si mai multe detalii aici.

2. Crema pentru protectia ranilor provocate de scutec pentru bebelusi Alverde Baby beschutzende wundschutzcreme:
  - descrierea produsului: " Crema de ingrijire bebelusi Alverde cu flori de banutei ingrijeste pielea delicata a beblusilor din zona scutecului. Crema contine ceara de albine, ulei de calendula (galbenele) si jojoba. Mod de folosire: aplicati crema pe zonele afectate, dupa curatarea pielii. Nu contine arome sintetice, coloranti, conservanti. Exceptie ceara de albine (adica e folosita pe post de conservant). Substantele folosite provin din culturi biologice controlate. Nu contine substante pe baza de minerale. Toleranta pielii: produs testat dermatologic. Ingrediente provenite din culturi organice si uleiuri naturale.";
   - am o parere foarte buna despre Alverde fiindca stiu ca se bazeaza pe ingrediente provenite din culturi biologice controlate, iar produsele lor nu contin ingrediente de origine minerala, nu contin coloranti, conservanti sau arome sintetice;
   - pe mine m-a cucerit lista de ingrediente, e formata numai din extracte naturale, uleiuri naturale s. a. m. d.;
   - sunt de pararere ca daca e destul de delicata pentru pielea bebelusilor, atunci e destul de delicata si pentru noi;
   - am folosit- o dupa epilare si radere si pot spune ca a ameliorat simptomele inroselii, inflamarii radacinilor si chiar a ajutat la vindecarea rapida;
   - din cauza extractului de galbenele, musetelului plus altele si a oxidului de zinc zona a fost si dezinfectata,
deci daca se intampla sa faceti o usoara foliculita, aceasta crema ajuta destul de mult la ameliorarea acesteia si in plus poate fi aplicata si pe cosuri;
  - consistenta cremei e groasa (?) daca pot spune asa, adica se intinde foarte greu lasand locul alb acolo unde ati aplicat-o si nu intra in piele decat foarte greu, ceea ce e bine intr- un fel deoarece asigura alunecarea la atingerea, dupa caz, cu scutecul sau cu lenjeria intima;
   - miroase frumos, a uleiuri, a ceva bio;
   - tubul are 75ml, se gaseste numai in magazinele DM; eu am dat 5 lei pe ea, la reducere  si nu mai stiu sa va zic pretul ei intreg-  banuiesc ca am gasit-o redusa pentru ca i-au schimbat ambalajul, dar i-au pastrat totusi spiridusul pe ea;
   - nota mea e 8.5/ 10 si o recomand cu draga inima.


3. Crema intima cu efect calmant Feminelle- Oriflame
    - descrierea produsului " Crema pentru igiena intima. O formula speciala pentru calmarea si hidratarea zonei intime. Se aplica frecvent." contine acid lactic natural si e testata ginecologic;
   - este buna, hidrateaza pielea si o calmeaza, dar nu face mare lucru dupa epilare, fiind mai mult o crema de intretinere (stiu ca nu se specifica pe eticheta ca poate fi folosita dupa epilare sau orice alta forma de inlaturare a parului, dar, daca e folosita pentru calmare atunci ma duce automat gandul ca poate fi intrebuintata in scopul asta);
   - o recomand numai ca o crema de intretinere (adica dupa ce au trecut cele 3- 4 zile de tratament);
   - consistenta cremei e usoara, se intinde repede, intra putin mai greu in piele si lasa un strat hidratant;
   - nota 6.5/ 10 daca o consideram crema de dupa epilare, delipare sau radere, sau 8/10 pentru crema de intretinere si nu cred ca as mai cumpara- o. Recipientul are 75ml.


4. Balsamul dupa delipat Elmiplant cu proteine din iaurt si Aloe Vera:
    - descrierea produsului: " Balsamul Dupa Depilat elmiplant asigura pielii hidratare imediata si conformt dupa depilare. Imbogatit cu extracte naturale, balsamul hidrateaza si protejeaza pielea, lasand-o catifelata si elastica. Proteinele din Iaurt hranesc pielea si reduc iritatiiie, in timp ce Aloe Vera calmeaza epiderma si stimuleaza procesul de regenerare celulara. Balsamul e rapid absorbit in piele si restabileste nivelul pH- ului. testat dermatologic. Fara parabeni."
   - asigura confort pielii si chiar o lasa foarte catifelata;
   -  nu este absorbita rapid, ci foarte rapid iar pielea nu pare a fi hidratata, decat imediat dupa aplicare.. mai mult ma hidrateaza demachiantul de la Bioten decat aceasta crema;
    - are putin cam mult parfum pentru o crema pe care o aplici dupa depilare cand pielea ramane super sensibila la produse cosmetice parfumate (parfumul se aflta in prima jumatate a ingredientelor, ceea ce nu mi pare chiar ok la o crema dupa delipare). La un moment dat nu mi-a venit sa cred, ma dadusem cu foarte
putina in zona bikinilor si simteam parfumul la orice miscare;
   - de cele mai multe ori am folosit-o dupa ce m-am ras si nu mi-a facut mare lucru, doar mi-a calmat putin zona;
   - sfatul meu: folositi-o mai bine pe picioare sau pe brate, pentru zona inghinala are cam mult parfum;
   - recipientul are 100ml si m-a costat in jur de 8 lei din Carrefour;
   - nota mea e 6.5/10 si chiar nu stiu daca as mai achizitiona-o.. poate mai mult pentru a o folosi pentru parfum pe post de crema de corp pentru ca are o consistenta super usoara care nu se ia pe haine.


     Am asezat produsele in ordinea preferintelor si eficientei si sper ca postarea sa va ajute sa va faceti o idee despre ele.
Aveti grija de  voi!

2 comentarii:

  1. Foarte folositor ca ai pus aici tot ce ai folosit, de mult imi doresc sa stiu cum sa am grija de pielea mea dupa epilare, insa nu am folosit niciun produs special pentru calmare :-* te astept pe blogul meu, daca doresti. Alina-http://rustik-shop.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...