19 august 2013

Servetele demachiante revigorante Nivea visage pentru ten normal/ mixt

   
  Buna tuturor! Eu sunt genul care prefera intotdeauna sa foloseasca un demachiant sanatos sau ulei de masline decat sa foloseasca servetele demachiante, pur si simplu nu suport senzatia de frecus dintre pleoapa, gene (sa nu mai zic de gene x.x) si servetel. Oricat ar fi de "delicate" servetele eu tot simt cum ma zgarie pe pleoape, pe cand vata Bella nu mi-a daunat niciodata. Totusi, servetelele demachiante nu-mi lispesc pentru ca inainte sa ma machiez imi sterg fata cu un servetel umed, imi e mai comod decat sa stau sa ma spal; plus ca asta ar insemna sa stau sa reaplic de fiecare data ceva hidratant pe fata (mai nou folosesc ulei de samburi de struguri) si nu imi place senzatia de BB Cream- eu o am pe cea de la Nivea care e FOARTE grasa- peste ulei hidratant. Iar in afara de asta, sunt de parere ca si o crema hidratanta se foloseste cu masura, adica nu te dai cu ea de 7 ori, daca de 7 ori te speli pe fata... bine acum.. nu cred ca se spala cineva de 7 ori, dar ati prins ideea :D. In plus, nu se stie niciodata cand trebuie sa plec undeva si nu imi permit sa car demachiantul si vata/ dischete dupa mine, asa ca apelez la ele. Sau extreeem de rar, imi e prea lene sa ma demachiez ca la carte, si cu chiu, cu vai, le folosesc.

         Acum trecand la oile noastre pentru ca am cam deviat de la subiect: voi vorbi aici despre servetelele demachiante revigorante Nivea Visage pentru ten normal/ mixt.
        Ce spun ei: " NIVEA VISAGE SERVETELE DEMACHIANTE REVIGORANTE fara alcool si imbogatite cu vitamine si extract natural de lotus: 
- curata delicat, in acelasi timp, tenul, zona gatului si a ochilor, respectand echilibrul natural de hidratare al pielii;
- indeparteaza machiajul si rimelul rezistent la apa.
UN TEN FRUMOS CARE SE VEDE SI SE SIMTE! Tenul este complet curatat, pentru un efect radiant si o senzatie de revigorare intensa." 

     Parerea mea:
- miros foarte frumos; ma rog.. e mirosul specific Nivea, cum e crema in cutie albastra din tabla;
- curata bine machiajul fetei, numai ca ai nevoie de mai multe servetele ( logic), insa se putea si mai bine, puteau fi mai imbibate in solutie;
- curata fardul de pleoape bine; rimelul, daca e normal, il curata si pe el, mai greu- specific servetelelor umede, dar il curata si nu in totalitate (mai ramane rimel la baza genelor). Cat despre rimelul rezistent la apa, nu se curata decat daca vrei sa iti jumulesti genele. 
- lasa pielea foarte fina si hidratata, ceea ce da o senzatie placuta. Nu stiu daca m-am simtit vreodata revigorata, dar mi-am simtit tenul ingrijit dupa utilizarea lor;
- pe langa alte servetele, un plus e faptul ca lasa pielea fina dupa folosire.
   ! Sfat: pentru indepartarea rimelului rezistent la apa folositi demachiant special sau ulei de masline pentru ca rimelurile rezistente la apa sunt liposolubile ( se dizolva in ulei, grasimi), iar un demachiant normal are efect numai pentru machiajul hidrosolubil. Nu dormiti cu rimel rezistent la apa pe gene pentru ca "se prinde" mai puternic de ele si din motivul asta au sanse foarte mari sa se rupa si cada. Nu dormiti fara sa va demachiati! 
        Si acestea "ziind fise" chiar mi-au placut destul de mult, insa nu stiu daca le voi achizitiona dupa ce termin pachetul pe care il am. Pe acestea le-am primit cadou, altfel nu stiu daca le-as fi incercat prea curand pentru ca mi se par putintel cam scumpe pentru niste servetele pe care le consum in fiecare zi si nici nu apuc sa folosesc le toata suprafata ca le si arunc. Sau cand le folosesc sa ma demachiez serios, folosesc cel putin 3 (pachetul are 25). Mi se par putin "wasted money" , nu stiu de ce, dar asa mi se par..
         Asta e parerea mea, insa de bune, sunt bune si chiar le recomand, insa nu sunt cu mult diferite de alte alterative mai ieftine (despre care voi vorbi mai tarziu). 
        Nota mea e 8/10 si cum ziceam mai sus, nu stiu daca le voi achizitiona prea curand.
        Pretul lor variaza intre 14- 17 lei, iar pechetul contine 25 de servetele.
Multa sanatate!
                                                                                                                                                                                                                                 (click pe imagine pentru a o mari)                                                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...