8 septembrie 2013

Balsamul cu cofeina Balea

        Buna tuturor! Acesta e primul balsam de par pe care il folosesc de la Balea, dar imi place mult de tot si chiar ma tenteaza sa incerc si samponul din aceeasi gama. Balsamul se numeste: Balea Professional Balsam cu cofeina (de fapt, cred ca gama e Balea Profesisional, asa cum au si Balea Med, Balea Nature, s. a. m. d., dar eticheta e tradusa mot- a- mot).
         Asa.. pai sa va povestesc despre el: m-a atras pretul foarte mic (6-8 lei) si faptul ca are in compozitie cofeina, iar eu cum ma lupt cu caderea parului (vara asta n-am avut nicio sansa sa folosesc tratamentul cu petrol de la farmec-care e super!!-  intotdeauna faceam baie pe fuga si stiti ca tratamentul trebuie tinut macar 4 ore pe par), am zis ca as putea sa ii dau o sansa pentru ca nu prea gasesti masti pentru par sau balsamuri impotriva caderii parului. In plus acesta, chipurile, poate fi aplicat si la radacina firelor de par. Nu m-am frecat niciodata cu el la radacina, dar avand parul destul de degradat (cand il spal se face calti, mai ales calota), imi dadeam parul in fata si il aplicam pe toata lungimea firului de par, iar apoi il lasam pe spate, deci imi ajungea masca si pe scalp. Nu am observat vreo modificare la capitolul "ingrasare", ma spal la fel ca si inainte la 3 zile.
    Descrierea produsului:
"Formula puternica fara silicon, cu complex anti-static, cu tenside blande si protectoare pielii
capului, intareste si ingrijeste parul subtiat. Intareste parul lipsit de viata si cel subtiat. Mai multa densitate. (...)*. Impiedca caderea parului ereditara. Complexul cu cofeina intareste radacina parului. Reteta cu Biotina si Extract de rodie intareste structura parului si confera parului mai multa suplete si densitate, dar si o stralucire sanatoasa. Improspateaza scalpul si-l protejeaza impotriva uscarii. Balsamul face parul mai usor la pieptanat si actioneaza anti-static asupra parului deteriorat.
Mod de utilizare: Masati o cantitate cat o nuca in par, lasati sa actioneze si clatiti cu atentie."
(...)*- propozitii care se repeta.

  Ce spun eu:
- nu pot spune ca mi-a oprit caderea parului, dar sunt si la primul tub, deci il folosesc de mai putin de o luna si nu ma pot pronunta, dar observasem o usoara ameliorare a caderii  in ultimele saptamani(folosesc si un sampon impotriva caderii parului), insa aseara "si-a revenit", am reusit sa strang iarasi un pumn de par dupa spalare (bine, factorii daunatori nu sunt numai de tip extern, majoritatea sunt de tip intern);
- imi place ca poate fi aplicat si la radacina fara sa dauneze si cum spuneam mai sus, eu nu am gasit decat doua balsamuri impotriva caderii parului: acesta si unul de la Favisan (cred).. e pacat pentru ca ar putea sa faca si Farmec sau Gerocossen un balsam de genul acesta (sau poate au si nu stiu eu);
- iti inmoaie parul destul de repede, in aproximativ 2 minute, maxim 3 (credeti-ma, pentru ca, repet, am calti in loc de par,  si chiar m-a ajutat), deci actioneaza cu viteza unei masti de par;
- mirosul e frumos, iti ramane in par, dar nu e foarte persistent (sau poate m-am obisnuit cu el), insa imi pare rau ca nu miroase a cafea;
- imi place ca ingredientul cofeina/ cafeina este al saptelea pe lista, deci este in cantitate mare, ce nu-mi place e ca extractul de rodie e ultimul, deci, pana si parfumul i-a luat-o inainte.
 
   
Recipientul are 200 ml si este stil crema de maini, ceea ce e bine pentru ca folosesti cam 98% din produs.
    Nota mea este 7/10 si il recomand pentru ca isi face treaba, chiar daca nu mi-a oprit caderea parului, macar s-a comportat precum o masca de par actionand imediat dupa aplicare.
Va urez o zi frumoasa!

2 comentarii:

  1. ma tenteaza si pe mine sa incerc balsam Balea

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti incerca, au de mai multe tipuri: par blond, par vopsit, par degradat, balsam after sun si altele. Mi se par o varianta mai ieftina a altor masti/ balsamuri de par care promit multe si se comporta exact ca acestea. Numai bine! :)

      Ștergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...