25 septembrie 2013

CC Cream Elmiplant- first impression

   Fetelor, va prezint noul produs Elmiplant : CC Cream ALL IN 1 SKIN PERFECTION din gama Skin Moisture cu extract de gutuie 100% natural, fara parabeni, fara parafine.
       
         Ma plimbam vinerea trecuta prin Carrefour si cand am trecut pe langa cosmetice mi-a sarit in ochi aceasta crema minune. Nu stiam ce sa fac.. s-o cumpar? Sa n-o cumpar? Am sucit-o si rasucit-o pe toate partile, m-am uitat de tester si logic ca nu era nici unul, am desfacut una (da stiu, urat din partea mea, dar trebuia musai sa o testez) si am ramas uimita de nuanta aproape perfecta pentru tenul meu si puterea de acoperire. Dar nu am cumparat-o pentru ca nu mi-a placut mirosul, putin cam puternic si faptul ca era putin cam grasa si v-am scris in postarea despre BB cream-ul de la Nivea ca nu-mi mai trebuie crema colorata cate zile voi avea. Am cautat la ei pe site si nu am gasit nimic despre aceasta crema. Noptile astea n-am putut dormi calumea, ma gandeam numai la ea, ca pana la urma e facuta de elmiplant, ca nu e scumpa, ca nu am ce pierde si mi-am facut astazi curaj sa o cumpar.

Fac o paranteza pentru a va explica care e diferenta dintre BB Cream si CC Cream.

      *BB Cream vine de la Blemish Balm, formulat la inceput pentru persoanele care sufereau tratamente cu laser, pentru a le trata pielea dupa interventii. In cele din urma formula balsamului s-a mai schimbat, s-au adaugat pigmenti si a devenit usor, usor un balsam pentru frumusete (Beauty Balm) care promitea sa inlocuiasca aproape toata rutina de intretinere a fetei: crema hidratanta, serum, fond de ten, crema anticearcane, crema pentru corectarea petelor, crema matifianta, crema anti-age si chiar crema pentru protectie solara.

    *CC Cream vine de la Colour Correction Cream si reprezinta, practic un BB Cream imbunatatit, adica are toate calitatile acestuia si in plus este conceput sa se adreseze rosetei, inflamatiilor pielii, tratand desigur, dupa cum ne spune si numele, si nuantele neuniforme ale tenului= corecteaza culoarea pielii si totodata fiind mai usor decat un BB Cream.
Am incheiat paranteza.

      Am ajuns acasa am aplicat-o pe fata, mi-a placut, am facut poze pentru a va arata  si voua puterea de acoperire.
Descrierea produsului:

Crema promite sa :
- uniformizeze nuanta tenului;
- acopere inperfectiunile;
- hidrateze 24 de ore;
- protejeze impotriva radiatiilor UV, avand FPS 20.
" elmiplant Skin Moisture Colour Correction Cream reprezinta noua generatie de creme BB, imbogatite cu pigmenti minerali si ingrediente active naturale, ce iti ofera un ten cu aspect perfect printr-un singur gest!
Bucura-te de un ten luminos, cu o nuanta uniforma, dar si de hidratare eficienta si protectie, folosind un singur produs.
Natura a reprezentat intotdeauna sursa noastra de inspiratie! Formulele sunt imbogatite cu ingrediente 100% naturale obtinute prin metode blande, eco- friendly, ce asigura pastrarea proprietatilor substantelor active.
elmiplant Skin Moisture CC Cream iti respecta tenul. Toate produsele sunt testate dermatologic, fara
parabeni si fara parafine."
Cealalta parte a descrierii o gasiti in fotografie.

Ce parere am eu deocamdata:
- intr-un singur strat are acoperire mica spre medie, in doua starturi are acoperire mai mare si banuiesc ca daca se fixeaza cu o pudra, imperfectiunile sunt acoperite si mai bine;
- este foarte hidratanta, cred ca poate fi folosita cu succes ca baza pentru machiaj, nefiind necesara crema hidratanta inainte de aplicare;
- imi place foarte mult ca are FPS 20;
- desi in descriere scrie ca se absoarbe rapid si ca nu lasa urme grase, nu e chiar adevarat, sunt data de mai bine de o ora- doua si simt nevoia urgenta de a aplica pudra peste pentru ca lucesc si stralucesc din toate unghiurile;
- nu imi place ca are putin cam mult parfum pentru un produs de fata;
- nu imi place ca  atunci cand o aplic face urme, dar daca tamponati usor cu degetele, acestea trec, cred ca poate fi aplicata cu succes cu un buretel sau o pensula de tip Stipple;
- imi place ca nuanta deschisa este intr-adevar deschisa, nu cum au alte brand-uri deschis= mediu iar mediu= teracota.

Cam atat deocamdata. Promit sa revin cu un review in aproximativ 3-4 saptamani.  Review-ul CC Cream-ului aici. De aici las pozele sa vorbeasca :D.






Lista cu ingrediente (cam multicele pot spune :-s)



        Am cumparat crema din Carrefour la pretul de 15, 55 lei (cred ca e una dintre cele mai ieftine de pana acum) si recipientul are 50 ml care presimt ca or sa ma tina muult si bine. In Kaufland nu l-am gasit si nici in DM, in schimb l-am vazut intr-un magazin stil butique cu cosmetice.
      Sper sa va fie de folos postarea mea, promit inca o data sa revin cu o a doua parere, mai detaliata si bazata pe experienta.
Va doresc o zi frumoasa!

4 comentarii:

  1. hmm,e prima oara cand aud de acest produs. pare interesant.. sper sa ajunt si eu :)
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Crede-ma ca si eu am ramas (placut) uimita cand l-am gasit pe rafturi. De-abia astept sa vorbeasca despre el pe site-ul lor oficial. Te-am pupat! :*

      Ștergere
  2. azi l am vazut si eram curioasa de el.dar eu am nevoie de acoperire mai mare asa ca momentan zic pas

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca vrei tot un bb cream, am inteles cacel de la garnier are acoperire mai buna. Te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...