7 septembrie 2013

Cum sa iti usuci pensulele pentru machiaj

   Hei! In aceasta postare as vrea sa va arat cum imi usuc eu pensulele pentru machiaj, agatandu-le cu varful in jos pe sarma pentru rufe.
In primul rand vreau sa va zic ca nu este indicat sa le punem cu varful in sus deoarece apa care se scurge spre coada poate afecta lipiciul cu care este prins parul.
    Stiu ca mai sunt fete care prefera sa le puna orizontal pe calorifer, prosoape din bumbac sau din hartie insa mie nu mi se pare chiar eficient deoarece pensulele isi mai pot schimba forma (raman indoite, aplatizate), plus ca eu raman cu impresia ca nu se scurge apa indeajuns de bine de la baza.
   Tehnica asta poate fi aplicata la orice fel de pensule.
Aveti nevoie de: elastice pentru bani si elatice pentru par (dar puteti folosi numai elastice pentru par). Exact!
Ceva atat de banal.
Pasul 1: infasurati bine de tot elasticul in jurul cozii pensulei.
Pasul 2: de acelasi elastic prindeti un alt elastic pentru bani, sau daca veti considera ca va sta prea inclinata pensula puneti doua elastice, de-o parte si de alta;
Pasul 3: prindeti elasticele de cleste.
Si gata! pana seara, sau a doua zi, vor fi uscate si drepte, neaplatizate, neindoite.
      Sper ca v-am fost de ajutor! =D
(imi cer scuze pentru unghii, nu mi le-am sters calumea)
                                                                                                           



 (pe cele mici le-am prins direct cu clesti de rufe :D)

2 comentarii:

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...