11 septembrie 2013

Cumparaturi in Kaufland, Carrefour si DM


     
Hi everyone! Asta e prima postare in genul acesta, desi am facut ceva asemanator mai pe la inceput ( pe cand incepeam sa folosesc produse Bioten), dar am zis sa va impartasesc si voua din experienta mea de azi de shopping :D.
Am plecat la drum cu gandul ca imi voi lua un deodorant si o vopsea semipermanenta pentru par (de obicei folosesc vopsea permanenta, dar cum mama nu e disponibila sa ma vopseasca, am chemat o prietena care n-a mai facut niciodata asta si ca sa fiu si eu linistita, dar si ea, am apelat la nuantatorul acesta de care stiu ca da rezultate). Dar cum noi, fetele, plecam la cumparaturi pentru o geanta, dar gasim o pereche de pantofi asortata, care merge foarte bine cu un sacou la reducere si de aceea ne cumparam si cerceii asortati perfect cu intreg outfit-ul, nah, m-am trezit cu putin mai multe produse in sacosa.
         
         1. Vopseaua semipermanenta pentru par, nuanta Rosu Techno, Kaufland, pret 8, 79 lei- pe care am mai folosit-o si in trecut cand eram satena si chiar imi prinsese frumos de tot, acum ca sunt roscata cred ca voi iesi ciclam (imi fac poza si va arat!)(uitati diferenta :D);

           2. Deodorant Rexona, varianta roz-  Sexy, Kaufland, gramaj: 150 ml pret 10, 29 lei- am avut mai demult varianta mov- Happy si o vroiam tot pe aceea, dar pentru ca nu am gasit am cumparat asa, mi se pare cam dulce, parca vad ca o sa atrag ganganii dupa mine :));
         3. Servetele la cutie Amelia, Kaufland, 100 de bucati, pret 1, 99 lei- imi transpira palmele destul de rau si sunt bune la casa omului, mai ales cand te machiezi;
        4. Gel de dus& crema Balea cu aroma de coacaze, DM, 300 ml, pret 3, 99 lei, la reducere de la 6 lei cred- in fine daca va plac, va sfatuiesc sa va duceti pentru ca au reduceri peste reduceri, a si gelul asta de dus miroase divin!! imi vine sa il mananc! e primul gel de dus Balea pe care il folosesc si sunt curioasa daca ramane mirosul pe piele; later edit: nu ramane mirosul, din pacate, dar e mai bine pentru ca asta inseamna mai putin parfum, dar e albastru!! mdaa... ciudat;
        5. Fard de pleoape Eyestudio Diamond glow Maybelline varianta 22- Bronze Drama, DM, pret 15 lei, tot la reducere dar nu stiu de la cat de la 64,99 lei - l-am cumparat pentru ca aveam o trusa super de la Oriflame, pe care am reusit sa o scap de la 2 m inaltine si, din fericire, s-a spart numai ambajul, un blush si putin dintr-o culoare, iar acum tin paletele in cutia Hydrabox, de la Nivea si imi e greu sa calatoresc cu ea pentru ca se  poate sparge in orice moment. In plus, nu mai folosesc de pe paleta decat nuantele de beige, maro si verde si e prea multa bataie de cap sa o plimb dupa mine, iar cand am vazut paletuta asta mica de la Maybelline cu nuante de verde aproape identice ce cele de la Oriflame, n-am mai stat pe ganduri si am cumparat-o. Ce nu imi place, din ce am incercat pe mana e faptul ca mi se par cam prafoase nuantele de verde. In fine... Sa vedem cum se comporta. Va anunt! Si apropo, erau mai multe paletute in nuante de: maro, albastru si mov, deci daca aveti vreun DM prin apropiere si va plac sper sa le gasiti;
       6. Glicerina citrica pentru maini Farmec, Carrefour, 125 ml, pret 7, 20 lei- am luat-o pentru ca am auzit ca poti scoate petele de deodorant de pe haine cu ea, nu stiu inca cum, dar cum aflu o sa va spun, iar daca nu merge o pot folosi foarte frumos pentru maini;
       7. Ulei esential cu extract de arbore de ceai, Cufarul verde (e in apropierea Carrefour- ului), pret 6,7 lei- l-am luat pentru a usca cosurile, insa nu stiu daca rezist cu el pe fata pentru ca mirose oribil, ma rog, mie nu-mi place. later edit: miroase oribil, dar il aplic cu betigase de urechi si nu prea mai simt mirosul.
Cam atat deocadata.





    O zi frumoasa!

2 comentarii:

  1. trusa mi se pare cea mai buna afacere!:)
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut maxim cand am vazut-o, ca sa nu mai zic de pret.. Cred ca daca sunt bune ma duc sa imi mai iau una :))

      Ștergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...