18 septembrie 2013

Gelul de dus catifelat cu Ulei de Migdale si Unt de Avocado Elmiplant

     Hei! V-am povestit intr-o  postare mai veche ca mi-am cumparat acest gel de dus de la Elmiplant. Sa va fac o mica introducere: face parte din gama noua, mai sunt inca cinci variante si toate au in compozitie Untul de Shea.
Descrierea produsului:
     " Lasa-ti pielea mangaiata de Gelul de Dus Crema Catifelat elmiplant!
Combinatia unica de ingrediente naturale iti rasfata simturile, lasandu-ti pielea fina si neteda.
Untul de Shea 100% organic mentine nivelul optim de hidratare, oferind pielii tale ingrijire naturala si delicata.
Uleiul de Migdale, un excelent ingredient emolient, hidrateaza profund pielea si ii reda stralucirea. Cu un continut ridicat de Vitamina E, Untul de Avocado hraneste intensiv pielea uscata si ii imbunatateste elasticitatea.
Simte atingerea naturii si ofera pielii tale catifelare senzuala!"


 Ce zic eu:
- miroase dulceag  foarte frumos, aduce putin cu mirosul de lapte insa nu prea ramane pe piele;
- are o nota subtila, dar puternica (stiu ca suna aiurea :)) ) asematoare cu aroma celui hidratant, dar banuiesc asta e aroma de la Untul de Shea;
- lasa pielea curata, catifelata si hidratata, insa trebuie sa folosesti dupa o crema hidratanta;
- e cremos- laptos, face putin mai multa spuma decat cel hidratant;
- e indeajuns de delicat pentru a fi folosit everywhere ;) .

L-am gasit la reducere in Kaufland la 6 lei, de la 8 lei.
Nota mea este 8.5/ 10 si nu stiu daca l-as mai cumpara si a doua oara, mi-a placut, insa nu la fel de mult ca celalalt. Daca va intereseaza ce am spus despre acela click aici.
  Aveti grija de voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...