19 septembrie 2013

Lotiunea dupa plaja Elmiplant

         Buna tuturor! Stiu ca e putin cam tarziu sa vorbesc despre o astfel de lotiune pentru ca vara a trecut, insa ma gandeam de ceva timp sa scriu despre ea, dar nu gaseam momentul potrivit.
           Sa incep, deci lotiunea se numeste Lotiune dupa plaja si contine Extract de Ceai Verde 100% organic si Aloe Vera.
         Inainte de a pleca la mare cautam o lotiune after sun cu mentol pentru efectul placut, calmant si racoritor pe care il confera, plus ca avusesm mai demult o lotiune de la Gerocossen si imi placuse mult de tot. Anul acesta am vrut sa schimb (mare greseala) si am achizitionat-o pe acesta uitandu-ma numai pe eticheta. Am vazut doua frunzulite verzi care pareau a fi de menta pe ambalaj, am mirosit-o si am cumparat-o. Dupa ce am folosit-o am realizat ca frunzulitele reprezentau defapt ceaiul verde.

Descrierea produsului:
"Lotiune dupa plaja
Calmeaza si hidrateaza
Ofera pielii tale ingrijirea necesara dupa expunerea la soare cu Lotiunea dupa  plaja elmiplant, folosind o combinatie unica de ingrediente naturale hidratante si calmante. Avand puternic efect
antioxidant, Extractul Organic de Ceai Verde ajuta la mentinerea elasticitatii si tonusului pielii. Aloe Vera calmeaza pielea si stimuleaza procesul de regenerare al acesteia. Cu o formula revigoranta, care se absoarbe rapid, Lotiunea dupa plaja elmiplant racoreste instantaneu si calmeaza pielea, asigurand un bronz de lunga durata.
Fara parabeni/ Testat dermatologic
Utilizare: Aplicati uniform, din abundenta dupa expunerea la soare. Repetati aplicarea de fiecare data cand simtiti pielea deshideatata."

Ce zic eu:
- lotiunea are o consistenta foarte usoara si se absoarbe rapid;
- desi cuvantul "calmeaza" e folosit de 4 ori pe eticheta, 5 daca punem si eticheta din fata, nu calmeaza aproape deloc, tot ai senzatia ca te arde pielea, dupa ce se absoarbe;
- nici la capitolul hidratare nu sta bine, dupa o ora de la aplicare, sa zic,  nici nu zici ca ai fi folosit o crema hidratanta, nu simti nicio pelicula hidratanta la suprafata pielii sau ceva de genul acesta;
- revigorarea pe care, chipurile, ti-o ofera, e cea pe care o simti cand se evapora alcoolul de la suprafata pielii pentru ca da efectul ala de racire;
- ii dau un plus pentru ca nu m-am decojit deloc, chiar daca m-am parlit putin intre omoplati;
- nu inteleg de ce miroase asa puternic a menta, dar nu te racoreste deloc;
- nu contine parabeni, insa al doilea ingredient pe lista e Paraffinum Liquidum, so.. yeah.. are parafine;
- contine alcool, ceea ce e  "benefic" pentru pielea tocmai expusa la soare;
- culmea, pe iubitul meu il ustura pielea dupa ce aplica aceasta lotiune, eu nu am avut probleme, dar nah.. fiecare organism reactioneaza diferit.

Am dat 13 lei pe ea din Carrefour, recipientul are 200 ml.
Nota mea e 4/ 10, cu indulgenta pentru ca nu mi-a iesit vreo eruptie, ceva si pentru ca nu m-am jupuit, dar cu siguranta nu as mai cumpara-o pentru ca pentru mine a fost o risipa de bani... am ajuns sa o folosesc pe post de crema de corp numai ca sa nu o arunc.
Chiar sunt curioasa daca ati folosit-o si ce parere aveti despre ea.

Multa sanatate!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...