9 septembrie 2013

Nivea BB Cream 5 in 1

   
   Buna dragelor! Voi scrie astazi despre un produs de la care aveam unele asteptari, dar care m-a dezamagit: BB Cream 5 in 1 Beautifying Moisturizer de la Nivea, varianta light.
         Trebuie sa va zic mai intai ca acesta este primul BB Cream incercat de mine si ca aici ma si opresc. Mi se parea interesanta ideea de "fond de ten cu proprietatile unuei creme hidratante", dar acoperirea mi se pare prea usoara, iar eu nu am un ten perfect si apoi, daca imi vine cheful de BB cred o sa imi amestec frumusel fond de ten cu crema de fata, pentru ca dupa parerea mea, rezultatul ar fi aceasi.
        Pai sa va povestesc despre produs... Incantata de idee (cum spuneam mai sus) si reclame si de persoane care vorbeau de bine beauty balm-ul asta am zis sa ii dau o sansa. M-a astras pretul (cred ca am dat in jur de 18 lei din Carrefour anul trecut prin noiembrie) si, desigur, firma (am o parere buna despre Nivea). Mentionez ca in perioada aia imi si cumparasem o crema hidratanta de zi ptntru fata Nivea pure& natural (de care am fost, de asemenea, dezamagita) si nah, ma gandeam ca ar fi mai bine sa am toate produsele de la aceeasi "mama". Am testat eu varianta light, mi se parea ok, pe mana, acoperea bine, mirosea frumos, parea hidratanta si am cumparat-o.



Descrierea produsului:
"Efect imediat: o piele frumoasa care se vede si se simte.
Cum actioneaza:
Uniformizeaza tenul si minimizeaza porii dilatati.
Acopera imperfectiunile tenului cauzate de acnee, oboseala, cearcane, pete, roseata si riduri fine.
Tenul capa un aspect mai luminos, iar nuanta sa naturala este mai accentuata.
Formula sa usoara se absoarbe rapid in piele, lasand-o catifelata si hidratata.
FPS 10 ajuta la protejarea tenului de efectele nocive ale factorilor de mediu si la prevenirea imbatranirii premature."

Ce zic eu:
- nu mi se pare ca uniformizeaza, iar pori dilatati nu am, deci nu stiu daca ii micsoreaza;
- nu mi se pare a acopera imperfectiunile, cosurile inca se vad pentru ca bb cream-ul are acoperire usoara, dar o are, nu pot spune ca nu acopera chiar deloc;
- tenul capata un aspect mai luminos pentru ca iti luceste fata ca si cand te-ai fi dat cu crema de-aia din cutie albastra din tabla Nivea, iar eu am tenul mixt spre gras si nu m-a ajutat deloc cu zona T, defapt imi stralucea toata fata, nu doar zota T;
- daca nuanta mea naturala e portocaliul, atunci, da, chiar mi-a accentuat-o :)), dar acum lasand gluma la o parte, e aiurea ca nu au facut mai multe nuante cu subnuante. Subtonul pielii mele e rozul, deci nu ma avantajeaza deloc un fond de ten/ pudra/ bb cream si ce mai vreti voi care e in nuanta de portocaliu;
- pielea este intr-adevar hidratata, dar nu ramane catifelata ci mai degraba ai o senzatie sticky si daca nu ai intins-o indeajuns de bine la inceput, nu o mai poti intinde pentru ca se ia de pe fata si ramai cu goluri, in fine de aici va dati seama ca trebuie musai sa folosesti pudra;
- e un lucru bun ca are FPS 10, aici are un plus, dar se putea si mai bine, are mai mult fondul meu de ten (FPS 15);
- mi se pare ca miroase exact precum crema aceea din cutie albastra din tabla si ca mai si seamana cu textura ei;
- repet, ar fi putut face crema in mai multe nunante (cred ca cu cea medium trebuie sa fii mulatra) pentru ca eu am folosit- o in vara asta dupa ce m-a mai prins soarele si sa mai faca inca o varianta pentru tenul mixt/ gras, mie mi se pare putin cam prea hidratanta.
 
     Recipientul are 50ml, adica mai mult decat un fond de ten si vine in tub stil crema de maini.
    Inchei prin a va spune ca asta e parerea mea proprie si personala, ca sa zic asa, nu pot spune ca nu e un produs bun, dar ca mie nu mi-a placut si ca nu o s-o mai cumpar cu siguranta. Nota mea e 4/10 si nu cred ca as recomanda-o decat cuiva cu tenul uscat si cu nuanta perfect potrivita cu cea a bb cream-ului.
Sa aveti o zi frumoasa!
(scuzati-mi fata obosita, dar m-am gandit sa va arat cum se vede la mine pe ten :D)

5 comentarii:

  1. este prima oara cand aud ca cei de la Nivea au si un bb cream :) ma bate gandul sa incerc si eu unul,dar nu stiu de la ce firma.recomandari?

    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum spuneam, acesta e singurul bb cream incercat de mine, dar au scos L'Oreal acum unul, se numeste Nude Magique bb cream si are o consistenta chiar interesanta: el este alb cu mici particule beige/ maro si cand il aplici apare ca si cand s-ar adapta tenului. Problema e pretul e undeva triplu fata de celelalte (in jur de 69 de lei) asa ca mai bine iti iei un fond de ten. A, si sa nu mai zic ca vine in 2 nuante (light si medium), iar mie mi se par amandoua cu pigmenti portocalii, iar la pretul asta trebuiau sa faca enshpe nuante, pentru ca nu iti dai seama, chiar daca il testezi pe fata daca ti se potriveste daca nu esti la lumina naturala si nu e ok pentru ca dai niste bani.
      O colega de camera avea bb cream de la Maybelline si mi s-a parut chiar interesant, nu era asa uleios, lasa pielea mai catifelata, si acoperea bine, dar problema e ca nuanta era dark/ tan, cred (era foarte inchisa), deci era normal sa imi coloreze pielea si sa imi dea impresia de acoperire buna. Daca te uiti la ei pe site au chiar 3 nuante: light, medium, dark. Pretul este accesibil, in jur de 24 de lei si Maybelline, as putea zice ca e firma buna.
      De Garnier, chiar nu stiu ce sa zic... Daca ai tenul gras, atunci sfatul meu ar fi sa ii dai o sansa pentru ca sunt printre singurii care au scos pe piata bb cream pentru ten gras. Nu stiu ce sa iti zic mai mult pentru ca la capitolul vopsele de par sunt varza, la capitolul sampoane si balsamuri vad mai mereu preturi reduse deci ori nu se vand, ori nu stiu. Eu mi-am luat o crema de corp (la pret redus :)) ) Intensive 7 days pentru piele foarte uscata si chiar imi place, mi se pare buna, insa la capitolul produse pentru ten, nu stiu cat de buni sunt.
      Scuze pentru cearceaful pe care ti l-am scris. Produsele de sus sunt mai mult scrise in ordinea eficientei testarii pe mana si a firmei.
      Sper ca totusi te-am ajutat sa iti formezi o idee.
      Te pup si mult noroc in alegera bb cream-ului potrivit! =D

      Ștergere
    2. E foarte buna !... Trebuie doar sa se inteleaga ca o crema cu culoare nu este acelasi lucru cu fondul de ten ( care , orice marca ar fi, oricit de " faimoasa", sfirseste prin a da un aspect de fata varuita): hidrateaza, nu lasa grasime si acopera imperfectiunile cu masura, pastrind aspectul natural , ...nu se poate cere mai mult!

      Ștergere
  2. am cumparat prima data bb cream nuanta medium-dark...imposibil de folosit...si apoi am luat light k sa le pot combina.din cel dark trebuie sa pun o picatura altfel... arati scapata ca dintr-un borcan cu nutela.calitativ e ok, miroase fain si persista,nu imi ingrasa tenul si chiar acopera porii dilatati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Depinde mult si de tipul de ten, eu am tenul mixt, zona T se ingrasa foarte tare si foarte repede si nu m-a avantajat deloc acest bb cream. Ma bucur ca iti merge bine, mie mi-a parut putin rau ca era avantajos cantitate- pret, dar asta e. O zi frumoasa!

      Ștergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...