22 septembrie 2013

Produse terminate

        Buna tuturor! Facand ieri curatenie, am gasit cateva recipiente goale sau pe terminate si m-am gandit sa fac o postare in care sa va povestesc pe scurt ce parere am avut despre ele, ramanand ca pentru unele sa va fac postari separat in care sa va prezint proprietati, etichete, ingrediente, stiti voi ;).
Produsele nu sunt numai din luna precedenta (cum am observat, de altfel, ca asa se face in acest tip de postare), unele sunt din iulie, altele chiar sunt terminate de curand, altele sunt pe terminate iar unul singur e de-abia inceput.
Sa incepem:
     1. Apa de gura Dentalux X-tra mint, gramaj 500 ml (din pacate nu imi amintesc pretul :(, dar cred ca e pana in 10 lei ), cumparata din Lidl- Este foarte, foarte buna! Iti lasa o senzatie de prospetime care dureaza ceva timp. Mai patesc uneori cand mananc usturoi (iubesc usturoiul, e atat de bun pentru sanatate si te ajuta foarte mult in raceli fiind antibioticul naturii) sau ceapa (o mananc mai mult in salate de legume, vanata, icre) sa raman chiar si dupa ce ma spal pe dinti cu o aroma din cele doua, insa cu apa asta de gura nu mai simt nimic. Imi place mult si o voi recumpara!

       2. Gelul de dus catifelat Elmiplant,400 ml, 6 lei reducere ( ~8 lei pret intreg),  Carrefour- Un gel de dus bun, mi-a placut, miroase foarte dragut, daca vreti sa aflati mai multe click aici. Din pacate nu cred ca il voi mai recumpara.

          3. Lotiunea de corp pentru fermitate Elmiplant, 250 ml, ~11 lei, Carrefour- Mi-a placut MAXIM mirosul, zici ca te-ai dat cu suc de mandarine pe corp. Patrunde repede in piele, iti simti pielea tonifiata si catifelata, miroase super, dar am mai spus asta. Nu pot sa ma pronunt in legatura cu fermitatea pentru ca nu am folosit-o de doua ori pe zi. Cred ca o voi mai recumpara, cel putin pentru aroma draguta. Pentru detalii, click aici!



       4. Gel anticelulitic pentru drenaj Cellufight! Elmiplant, 200 ml, pret 10 lei (reducere de la 18 lei cred), Carrefour- Am folosit-o cum scria pe ambalaj, de doua ori pe zi, am terminat acest tub si mai am unul insa nu stiu ce sa zic pentru ca nu am vazut nicio imbunatatire. Promite sa te scape de 1 cm in jurul coapselor, dar nu m-am masurat (shame on me) deci nu am observat nimic si sa te scape de aspectul de "coaja de portocala", dar nici asta nu mi s-a parut ca face. Singurul lucru bun, adica ceva ce n-am mai simtit pana acum e faptul ca simti pielea foarte incalzita si probabil ca asta inseamna ca lucreaza gelul. Nu mi-a placut nici faptul ca uneori cand o aplicam pe coapse substanta aia activa- de care spuneam ca iti inrosea si incalzea pielea- se aduna deasupra genunchilor si sus la "incheietura" piciorului cu bazinul, ca sa zic asa. Deci.. ciudat. Probabil ca veti spune ca nu am vazut nimic pentru ca asteptam sa faca gelul minuni fara pic de miscare, dar credeti-ma ca mergeam in fiecare zi foarte mult pe jos, evitand sa folosesc mijloacele de transport in comun. Ajungeam acasa si simteam cum mi se zbat muschii pe picioare. In fine voi face o postare mai tarziu despre acest gel.

       5. Lotiunea dupa plaja Elmiplant, 200 ml, 13 lei, Carrefour- nu mi-a placut deloc, nu o voi mai recumpara. Singurul lucru bun despre aceasta lotiune e faptul ca nu te decojesti. Click aici pentru a vedea parerea mea pe larg despre aceasta lotiune. Asta e parerea mea, nu incerc sa influentez pe nimeni, dar mie nu mi-a placut de nicio culoare I'm sorry. Stiu ca sunt unele dintre voi care s-au declarat multumite. Poate am nimerit eu un lot prost, nu stiu...

         6. Deodorantul antiperspirant Lady Speed Stick cu Aloe Vera, Colgate Palmolive, 150 ml, ~6,5 lei reducere de la 9 cred, Kaufland- Imi place mirosul dulceag si persistent, insa au cam dat-o in bara cu pudra din acest produs. E foarte, foarte multa, ceea ce nu e un lucru rau, eu sufar de hiperhidroza (imi transpira excesiv palmele, talpile- nu prea pot purta sandale- si desigur axilele.. ce sa zic.. glandele mele sudoripare sunt prea proaste ca sa isi dea seama ca in timp ce ma "racoresc" , ma deshidrateaza) si am nevoie de un antiperspirant sanatos cu pudra, insa aceasta efectiv iti "ninge" de la subtioara. Eu asa ceva n-am mai vazut :)) merg prin casa si las dara de "nea" dupa mine si, in plus pateaza hainele intr- un mod foarte ciudat, ai impresia ca sunt ude tot timpul. Desi l-am recumparat de cateva ori, nu o sa il mai recumpar. Problema e ca uit mereu de ce nu-mi place :D

        7.  Lotiunea pentru fata Lara super, Farmec, 150 ml, ~6 lei, Carrefour- E chiar super! Mi-a placut foarte mult, curata bine, dezinfecteaza, m-am folosit de ea toata vara, insa incepusem sa ma satur de miros, nu stiu de ce. Cred ca o foloseam deja de prea mult timp? Habar n-am. Imi place, e numai buna pentru tenul meu mixt& wild si o voi recumpara pe viitor cu siguranta. Pentru postare click aici.

        8. Ser pentru varfuri deteriorate Gerovital Plant, Farmec, 100 ml, ~9 lei, Kaufland- Nu pot sa va zic cu certitudine ca intr-adevar reface structura firelor de par. Nu va asteptati la nici un produs sa va lipeasca la loc firicelele despicate, v-am mai spus eu ca singurul tratament in acest caz e foarfeca, insa acest ser, impreuna cu uleiul de la kallos si tratamentul termoprotector Gerovital Plant mi-au ajutat parul sa nu se mai inspice la fel de rapid, cum mi se intampla in trecut. Imi place ca e foarte usor, are Keratina, Provitamina B5 si te tine ceva timp. Eu sunt deja la al patrulea tub cred, insa ma gandeam sa mai schimb pe viitor.

      9. Ser hidratant termoprotector Gerovital Plant, Farmec, 150 ml, 10 lei, Carrefour- Acesta a fost al doilea tub, insa nu cred ca il voi mai recumpara pe viitor pentru ca primul ingredient este alcoolul (!!!), adica, ce protejeaza sprayul cand te usuci , iti usuca el inainte cu alcoolul. In fine, thumbs up pentru Keratina si D- Panthenol!

     10. Laptele demachiant cu miere si cimbrisor pentru ten uscat/ sensibil Bioten, 200 ml, ~9 lei, Carrefour- Nu am tenul uscat, insa am ochii sensibili si cu acest demachiant nu am avut deloc probleme, nu m-au usturat ochii absolut deloc so nu mi-au iesit cosuri, chiar daca uneori l-am folosit si pe post de crema hidratanta, avand o consistenta atat de usoara. Imi place muuult de tot si cu singuranta il voi mai recumpara.

      11. Fluid pentru curatarea fetei Balea nature, 200 ml, pana in 15 lei, DM- Nu e gol, ci e de-abia inceput. M-a incantat eticheta- 95% ingrediente naturale si lista de ingrediente, insa din pacate va merge direct la cosul de gunoi (imediat ce ii fac review) pentru ca sunt alergica la el. Imi ies pete rosii pe fata care ma ard si imi trec de-abia a doua zi. Are si o consistenta ciudata, zici ca e demachiant, e uleios si, logic, nu face spuma(desi pe eticheta e o domnisoara care arata ca si cand s-ar spala pe fata), daca te clatesti iti ramane o pelicula usor uleioasa pe fata. Imi pare rau, chiar ma incanta.

        12. Crema hidratanta Nivea, 150 ml- nu stiu cat costa pentru ca am primit-o cadou- Vechea si bine-cunsocuta crema in cutia albastra din tabla Nivea, ce pot sa zic despre ea.. foarte grasa, foarte hidratanta, foarte densa. E buna pentru coate. genunchi, ce sa mai e buna pentru tot, doar ca are parafine, doua chiar, alcool, putin aluminiu, mda... cred ca am zis destul... si e recomandata pentru toate varstele.. Mi se pare un produs supraapreciat? Toata lumea e : e buna Nivea!! dar nu cred ca citeste nimeni lista de ingrediente.  Nu o voi cumpara, pe aceasta am folosit- o doar pentru ca am primit-o cadou.

         13. Servetele demachiante revigorante Nivea, 25 buc.- le-am primit cadou, insa pretul e undeva pe la 14- 18 lei- Curata fondul de ten, fardul de pleoape, rimelul il curata foarte greu, lasa o senzatie placuta pe piele, mirosul e specific Nivea, adica aduce cu crema de mai sus. Nu sunt foarte imbibate in soluite. Nu le voi cumpara, mi se par putin o risipa de bani. Click aici pentru a veadea postarea facuta despre ele.

          Stiu ca e un cearceaf intreg de produse, insa v-am spus ca sunt adunate din lunile astea.
          Daca ati folosit vreunul din produse, char sunt curioasa sa va citesc parerile.

  V-am pupat! Numai bine!

2 comentarii:

  1. vad ca folosesti produse romanesti, bravo :*

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :D Mi se par mult mai accesibile si cu mai putine ingrediente rele. Te-am pupat! :*

      Ștergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...