1 septembrie 2013

Solutie pentru curatarea pielii dupa colorarea parului Loncolor

   
   Buna tuturor! Va voi prezenta astazi un produs care salveaza vieti: solutia pentru curatarea pielii dupa colorarea parului de la Loncolor. De cand am inceput sa ma vopsesc cu nuante mai inchise (4 ani de zile am fost blonda, de vreo 2 sunt roscata, iar intre anii astia am fost blond inchis, castanie, bruneta, satena), petele de vopsea care mi se vedeau intotdeauna pe frunte, tample si perciuni- zonele astea se vad chiar daca ai parul desprins- ma scoteau din minti. Rosul, culoarea mea actuala, se vede pe piele ca si cad as fi insangerata si dupa fiecare vopsire eram disperata sa ma frec cu servetele umede, sau cu dischete inmuiate in lotiunea Lara pana cand mai aveam putin si imi luam pielea. Intr-o zi, pe cand ma plimbam prin Carrefour am zarit solutia asta si am zis sa ii dau o sansa. Am folosit-o, mi- a placut, chiar isi face treaba si nu cred ca atata vreme cat imi voi colora parul, voi mai renunta la ea. Doar daca nu cumva, gasesc un produs mai bun.
Descrierea produsului:
"Solutia LONCOLOR se foloseste pentru indepartarea petelor de vopsea pentru par, aparute accidental pe piele in urma procesului de vopsire.
Utilizare: Se aplica pe o bucata de vata cateva picaturi de solutie. Se tamponeaza zonele de piele patate si se lasa sa actioneze cateva minute, dupa care se maseaxa energic cu bucata de vata. Dupa utilizare, solutia se indeparteaza prin stergere cu apa.
Nu contine siliconi, parabeni!"



       Ce zic eu:
- indeparteaza petele de vopsea, chiar pana la 100% in anumite zone cum ar fi fruntea, tamplele, in special unde este mai putina pilozitate;
- nu pun cateva picaturi, pun pe vata cu nemiluita si cand ma frec pe piele face putina spuma pentru ca asa mi se pare mai eficienta si apoi nu am rabdare sa las sa actioneze, plus ca am impresia ca se usuca repede;
- desi in ingrediente veti gasi "parfum", solutia are un miros mai mult chimic, nu miroase a flori sau a altceva, eu chiar credeam ca nu i-au adaugat parfum, fiindca nu pare a avea nimic de genul acesta in compozitie.
      Pentru a-i spori eficienta puteti sa aplicati in zonele unde stiti ca va patati o crema de maini sau orice fel de crema, numai sa fie mai grasa si veti vedea ca petele voi iesi mult mai usor de pe piele.
      Nota mea e 8.5/10 si o recomand cu toata inima.
      Sticla are 100ml si cred ca am dat pe ea in jur de 14- 16 lei, dar se merita pentru ca te tine destul de mult timp. Sincer cred va expira inainte sa apuc sa o consum pentru ca o folosesc o data la 2 luni.


Ingrediente: AQUA, TEA- LAURYL SULFATE, ISOPROPYL ALCOHOL, TRIETHANOLAMINE, PARFUM, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, TETRASODIUM EDTA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...