18 septembrie 2013

Travelling..

 
       Buna fetelor! Imi cer scuze ca nu am mai postat nimic in ultimile zile, dar am fost numai pe drumuri. Am fost prin Bucuresti, unde m-am jucat cu pisicuta mea draga.
    Am plecat apoi prin Brasov, unde a fost extraordinar de frumos, dar foarte, foarte frig, asa ca daca vreti sa vizitati cumva vreun oras care e inconjurat de munti, luati-va cu toata inima hainele de iarna. 
     Mai demult am auzit un citat : "Half the fun of travel is the esthetic of lostness" - Ray Bradbury si pot sa zic ca l-am simtit pe pielea noastra... Ne-am si ratacit, insa a fost destul de interesant pentru ca din cauza asta am fost mult mai atenti la peisaje, directii, cladiri, strazi si am descoperit din greseala locuri foarte speciale si frumoase. Am vizitat diferite obiective turistice si m-a catarat iubitul meu pe unde a vazut cu ochii, in conditiile in care eram pe tocuri :)).. mda rookie mistake.. 
       Cum am ajuns acasa, mi-am refacut bagajul si am plecat la tara pentru culesul viei si al porumbului, unde a fost "super", nu am facut febra musculara decat de a doua zi :)). Intr-un fel a fost dragut, a vazut 3 brotacei si am cules porumbe (yum!), dar a fost obositor rau, ca sa nu mai zic ca am maini aspre de baba pline de taieturi, zgrarieturi s. a. m. d. .
Am facut colaje sa va arat cateva din peisajele minunate vazute de mine.

 
 1- Kirara :x ; 2- Biserica Inaltarea Domnului; 3- Prefectura; 4- Turnul Negru; 5-Muzeul Judetean de Istorie ; 6- Biserica Neagra.


 
Biserica Neagra 

 
Cetatuia (superb!)
 
Via (o particica), brotacelul si niste porumbe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...