24 octombrie 2013

Elmiplant CC Cream review

     Bună fetelor, într-o  postare anterioară vă povesteam că mi-am cumpărat CC cream-ul elmiplant, că eram foarte încântată de el şi vă promiteam  că voi reveni cu o a doua postare bazată pe experienţă.
    Vă voi prezenta pe scurt plusurile şi minusurile cremei.
Plusuri:
- culoarea light potrivită pentru tenurile deschise, faţă de celelalte BB cream-uri la care varianta light e bună pentru persoanele cu tenul mai închis;
- acoperirea e uşoară spre medie, iar în două straturi e medie spre puternică;
- e hidratantă, poate fi folosită şi ca o cremă de întreţinere;
- se întinde uşor.
Minusuri:
- miros foarte puternic pentru un produs destinat feţei;
- e foarte hidratantă, uleioasă şi de aceea nu se absoarbe în piele lăsând un strat hidratant uleios, strălucitor care se poate acoperi cu pudră, însă dacă aveţi probleme în zona t cum am eu, în mai puţin de o ora veţi străluci la loc;
- cel mai mare minus e acesta- dacă vă prinde cumva ploaia sau transpiraţi crema se udă şi pe face albă- beige şi pe vede absolut penibil, e ca şi când v-aţi fi dat pe faţă cu cel mai ieftin fond de ten, deci arată pur şi simplu oribil.
   Deşi are câteva calităţi destul de atrăgătoare nu cred că o voi mai cumpara pentru motivul pe care l-am scris mai sus, mai e şi toamna asta ciudată când acum e frig, acum e cald şi risc să mă fac de râs.
    Nu o recomand decât în următoarele cazuri: ten foarte uscat, nu transpiraţi deloc pe faţă, nu stă să plouă, rămâneţi în casă.
Nota mea e 5/10 şi, repet, nu cred că o voi mai recumpăra, e unul dintre produsele de la care am avut aşteptări mari şi m-a dezamăgit.

V-am pus o poză în care sper să se vadă cât de cât cum se face în contact cu apa.
Vă doresc o zi plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...