6 octombrie 2013

Lapte de corp reparator Garnier

                 Buna tuturor! Va voi vorbi astazi despre Laptele de corp reparator Intensiv 7 Days cu unt de Shea si L- Bifidus Garnier pentru piele foarte uscata. Nu m-au atras niciodata prea mult produsele de la Garnier pentru ca nu prea auzisem multe lucruri de bine despre ele, plus ca atunci cand am incercat vopseaua de par nu mi-a placut deloc( am incercat o nuanta de rosu intens- cred ca cea mai intensa defapt- si nu mi-a prins aproape deloc) si apoi mi s-a parut intotdeauna putin ciudat faptul ca mereu gasesti produse de la ei la reducere, adica mie asta imi ridica intotdeauna semne de intrebare de genul "oare nu se vand?", dar ramanad fara o crema de corp, am zis sa ii dau o sansa acestei lotiuni pe care am gasit-o, de asemenea, la reducere.
               Cand am plecat la cumparaturi imi pusesem in gand sa imi cumpar ceva mai hidratant si vroiam sa iau ceva de la Elmiplant, dar aceasta mi-a sarit in ochi.

Descrierea produsului:
"Lapte de corp reparator
Laptele de corp reparator este imbogatit cu L-Bifidus*, un activ hidratant anti-evaporare capabil sa optimizeze rezervorul de hidratare naturala a pielii, si cu Unt de Karite de origine naturala special selectat pentru a hrani pielea foarte uscata.

REZULTAT

- Imediat: pielea foarte uscata este reparata si cu o textura mai catifelata .
- Pentru 48 de ore: Hidratare optima a pielii.***
- Dupa doar 7 zile: piele mai putin uscata -49%, rugozitati -25%, suplete +26%.****
Un studiu printre consumatori a aratat ca dupa 4 saptamani de utilizare, hidratarea este atat de intensa si de lunga durata chiar daca nu ati mai folosi laptele de corp, pielea ar ramane hidratata pana la 7 zile de la aplicare.**
* Fragment de Bifidus
** Dupa 2 aplicari zilnice timp de 4 saptamani. Test consumatori- 84 participanti, 5 saptamani.
*** Test instrumental 48 ore- 24 de subiecti.
**** Test clinic pe 48 de subiecti. 
recomandari de utilizare: nu aplicati pe fata."

Ce zic eu:
- miroase frumos, dar nu pot asocia cu ceva anume mirosul, e putin dulceag;
- culoare alba, consistenta grosuta, dar neiesind din categoria lapte de corp;
- cred ca are ceva anti- evaporare pentru ca simt putin pielea imbacsita, sufocata, insa nu  foarte mult;
- de asemenea, are si "pro-evaporare", logic, are alcool, de doua ori chiar;
- lasa dupa aplicare o pelicula putin uleioasa, apoi se simte asa.. hidratanta pe piele;
- dupa o folosire mai indelungata pielea se simte mai fina, mai catifelata;
- hidratarea se mentine cateva ore bune, hai sa zicem, ca poate dura pana a doua zi;
- nu am folosit- o de 2ori pe zi, dar nu cred ca nu vei mai simti nevoia 7 zile dupa o utilizare regulata timp de 4 saptamani, de hidratare, adica hai sa fim seriosi, deja dupa 3 dusuri se va spala si mama lotiunii dupa piele;
- are un paraben, dupa prima jumatate a listei de ingrediente, ceea ce inseamna cantitate destul de mare;
- apare parafina la inceputul listei de ingrediente;
- nu prea cred ca tot ce scrie in descriere e adevarat pentru ca sunt foarte, foarte putini participantti, foarte putini, adica pe bune, e Garnier, puteau sa faca teste pe macar 500 de participanti lejer, apoi mai e si faza cu "anti- evaporare" si contine alcool, in fine..

Recipientul are 250 ml si am vazut ca costa in jur de 18 lei- eu am dat 8 lei.
Nota mea e 7,5/10 si o recomand, isi face treaba, hidrateaza, insa pentru pretul asta cred ca puteti gasi ceva mai bun, mai ok macar ca ingrediente.

Va urez o zi frumoasa!

ingrediente: AQUA/ WATER, PARAFFINUM LIQUIDUM/ MINERAL OIL, GLYCERIN, ELAEIS GUNEESIS OIL/ PALM OIL, CETEARYL ALCOHOL, PEG- 100 STEARATE, DIMETHICONE, BENZYL ALCOHOL, BIFIDAFERMENT LYSATE, BUTYROSPERMUM PRKII BUTTER/ SHEA BUTTER, CARBOMER, CITRONELLOL, LIMONENE, LINALOOOL, METHYLPARABEN, OLEA EUROPEA OIL/ OLIVE FRUIT OIL, PHENOXYETHANNOL, SODIUM HYDROXIDE, XANTHAN GUM, ZINC GLUCONATE, PARFUM/ FRAGRANCE (FIL: B38768/1).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...