12 februarie 2014

Balsam pentru buze cu vanilie si mandarine Alverde

   
  Buna tuturor! M-am gandit astazi sa va vorbesc despre un produs care nu ar trebui sa ne lipseasca niciodata si anume un balsam bun pentru buze. In ultimile saptamani a fost incredibil de frig si, ca multe persoane, am fost nevoita sa ies din casa cand nici nu se putea respira de ger si de vant, asa ca nu de putine ori mi-am tras fularul peste nas ca sa pot respira in voie. Va dati seama ca nu aveam cum sa port ruj pe buze pentru ca m-as fi murdarit si, de asemenea, as fi murdarit si fularul, deci singura mea sansa de a nu avea buze crapate si a respira a fost acest balsam de la Alverde.

Descrierea produsului:
"Contine unt de Shea si ulei de masline din culturi biologic controlate. Uleiul de migdale bio, vitamina E si ceara de albine mentin buzele delicate. Produs testat dermatologic. Nu contine coloranti sintetici."
am tradus prin google transtate ultima parte, pentru ca nu era tradusa si suna cam asa: "parfumul proaspăt și fructe de mandarine și vanilie rasfata simturile."

Ce spun eu:
- in primul rand, lista de ingrediente e o placere pentru citit;
- hidrateaza bine, il purtam in buzunarul gecii si ma dadeam cu el de fiecare data cand imi aminteam;
- daca aveam buzele crapate si ma dadeam inainte de culcare, cand ma trezeam aveam buzele vindecate- era ca si cum mi se refacea inca un strat de piele, ramanandu-mi pe buze stratul care se crapase;
- mirosul aduce a mandarine, mai deloc a vanilie si nu are nici un gust;
- batonul e foarte mare, like foarte mare, cred ca avea cam 4 cm (era pana in varf si in poza se vede cat am
consumat);
- nu se vede pe buze, lansand un luciu foarte discret;
- ofera confort buzelor dupa vreo 5 minute de la aplicare.

Ce nu mi-a placut:
- cand inca aveam piele crapata pe buze si il foloseam, aceasta se facea aiurea, se intarea, ca si cand mi-as fi picurat miere pe buze (eu asa patesc cam cu toate, in afara de "cutiuta magica" de la Oriflame), nu stiu daca ati experimentat asta, daca nu, ca sa va dau un exemplu ganditi-va cum se face painea cand puneti miere direct pe ea, se intareste putin si asa pateam si eu cu buzele;
- daca imi intra balsam in gura, si de obicei imi intra, am o senzatie de inecare, ca si gand as fi inghitit ceva prea dulce, sau nu stiu, dar cam asa patesc de obicei cu toate.

    L-am cumparat din dm, a costat in jur de 5 lei si are 4,8 g.

     Nota mea este 9/10 si probabil ca l-as recumpara (zic probabil pentru ca stiu ca mai au unul cu galbenele si ma tenteaza si acela). E un produs destul de bun din punct de vedere calitativ, dar si cantitativ si chiar il recomand, mai ales pe timpul iernii. Probabil ca in comparatie cu altele nu face la fel de multe, dar ganditi-va si la ce contin celelalte, macar acesta este cu ingrediente din culturi organice certificate si din uleiuri esentiale naturale. Am tinut sa precizez asta pentru ca imediat ce l-am cumparat l-am cautat pe internet si nu am gasit
numai pareri pozitive.


Multa sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...