11 februarie 2014

Cumparaturi dm si Kaufland

     
        Buna fetelor! Imi cer scuze pentru perioada in care am absentat, insa sper ca de acum sa revin mai des cu postari.
          Pentru ca vazusem in dimineata asta pliantul online cu noutati de la DM, m-am gandit sa dau o fuga pe acolo. Cel mai tare ma incantasera ofertele de la fondurile de ten Lift me up Astor si Better Skin Maybelline reduse la 25 de lei, uleiul de ricin redus la 10,5 lei si oferta la spayurile sau "parfumurile de corp" Tresori d'Oriente reduse la 25 lei. Culmea e ca nu mi-au placut din totdeauna aceste sprayuri, defapt nu imi place decat unul singur acela fiind Fior di lotto, care in trecut aveam impresia ca e prea dulce, dar in ultima perioada am dezvoltat o "pofta" de mirosuri dulci.
          M-am imbracat frumusel, nu m-am machiat ca ma gandeam ca voi incerca vreun fond de ten pe fata si am plecat. Dupa primele 10 minute de invartit prin magazin imi venea sa plang... ca de obicei nu existau testere pentru toate nuantele, ori daca existau erau foarte putine iar sprayul cu care ma si vedeam data nu mai era, ramasesera toate variantele, numai acela nu. Nu imi venea sa mai cumpar nimic, eram plina de nevri, dar si de suparare si m-am decis totusi sa ma mai invart pe acolo  ca poate ma lipesc de ceva.
                                                                                                                                                                       Asa ca, de suparare, mi-am cumparat urmatoarele produse:

   1. Crema pentru ingrijirea calcaielor de la Farmec 10,99 lei, 100 ml- care ar indeparta pielea ingosata- in ultima perioada mi s-au crapat calcaiele ingrozitor de tare, mi-e frica sa nu ma zgarii singura in somn. Sper sa dea rezultate bunicele. Nu e testata pe animale si contine parabeni. Am folosit-o o singura data si s-a absorbit rapid, mirosul e foarte, foooarte subtil- chestie care ar trebuie sa se faca in toate produsele, mai ales cele destinate tenului si chiar imi simt pielea aceea uscata mai inmuiata, mai hidratata, nu stiu ce sa va zic mai mult, dar nu mai zgrarie la fel de rau.



   2. Deodorant cu pulverizator Alverde 12,49, 75 ml- nu contine aluminiu, odoranti sau coloranti sintetici sau uleiuri minerale. Deodorantul este cu apa de menta si minerale marine si ar avea efect 24 de ore, pe el mai scrie ca protejeaza si improspateaza.. acum ma gandesc ca fiind doar deororant, nu si antiperspirant (ca nu scrie nicaieri pe el) protejeaza de mirosuri neplacute si te si improspateaza. Nu pot sa va zic sigur de efect are, m-am dat cu el o singura data si eram deja data cu un altul de la rexona, dar sper macar sa nu miros a transpiratie.  Miroase foarte frumos, nicidecum a menta, ci a lime cu flori de cires, e un riros fructat- floral, imi vine sa il folosesc pe post de spray de corp. L-am luat  ca vroiam sa ma dau cu ceva mai bio cand stau pe acasa, sa nu mai bag atata aluminiu in corp. Aproape tot ce contine
provine din culturi organice sau din uleiuri narurale esentiale. Mi-a placut si ambalajul care este un recipient din sticla in care poti vedea cat ti-a mai ramas si cand se termina il poti refolosi la altceva.

  3. Spray deodorant pentru picioare si incaltaminte Balea Welness 6,99 lei, 100 ml cu lemongrass si menta- mrioase demential! Am avut sare de baie pentru picioare cu acelasi miros si mi-a placut maxim. Nu l-am luat pentru mine, ci pentru prietenul meu care are un job la care trebuie sa stea cam 10 ore/zi si chiar daca nu ai o problema cu mirosul picioarelor, tot transpiri, degeaba iei sosete curate in fiecare zi, incaltamintea e aceeasi. Ar fi trebuit sa iau doua totusi..

   4. Ulei de ricin presat la rece Herbavita pret redus 10,99 lei, 100 ml- e foarte bun pentru par si piele si mi s-a parut o investitie buna, de obicei il gseam la preturi mai mari.

   5. Deodorant spray young cu pisicuta Balea pret redus 1,99 lei, 50 ml- ofera protectie 48 de ore si fiind mic e numai bun de purtat in geanta.

   6. Tonic pentru fata cu argila Alverde pentru ten cu imperfectiuni pret redus 2,49 lei, 30 ml- vroiam de ceva timp sa il incerc si m-am gandit sa iau varianta mini sa vad daca face ceva, mai ales ca ultima perioada mi-au aparut niste cosuri in barbie.

   Dupa ce am plecat din DM, am ajuns in Kaufland si am cumparat:

   1.Sampon Garnier fructis Oil reapir 3 pentru par urcat si deteriorat 8,69 lei, 250 ml- nu am mai folosit de ceva timp sampoane Garnier pentru ca imi dadeau un miros ciudat in par, sunt curioasa daca o sa se intample la fel si cu asta. Contine unei de masline, avocado si karita, dar pe lista de ingrediente sunt mai multe si asta chiar mi-a placut. Pe langa alte sampoane cu nume mai mari acesta chiar contine uleiuri.

   2. Inlocuitor pentru cafea din orz si secara Breakfast 4,99 lei, 200 g- ma gandeam sa iau ceva asa cu gust de cafea sa beau dimineata, dar am cam facut o greseala.. nu imi place. Imi place sa il mananc asa din ligurita decat sa il amestec cu apa, mi se pare ca are un gust de cafea amestecata cu apa.

   3. Gel pentru igiena intima Senza 6,29 lei, 250 ml- mi-a placut parfumul delicat, putin fresh si am zis sa ii dau o sansa.

   4. Servetele pentru bebelusi Wickies 2, 85 lei, 72 buc- imi plac foarte mult servetele acestea. Le-am descoperit de cativa ani si desi pretul este foarte mic, sunt super imbibate, au un miros placut si materialul din care sunt facute este foarte grosut. Merg bine atunci cand vrei sa te stergi pe maini, sau sa te demachiezi rapid (daca ma demachiez cu servetele de acest fel, prefer sa ma spal pe fata imediat fiindca nu sunt special facute pentru indepartarea machiajului).

Cam atat am cumparat. Daca va place vreun produs sau daca vreti sa va cumparati ceva din DM oferta lor tina pana pe 25 februarie si puteti accesta catalogul online cu noutati la ei pe site.

  Cel mai probabil voi reveni cu pareri despre aceste produse dupa ce le voi termina.
    O zi frumoasa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...