14 februarie 2014

Servetele umede pentru igiena intima Carrefour

     Buna fetelor! Desi nu sunt o fana a folosirii servetelor pentru igiena intima, uneori de voie de nevoie mai apelez la ele. De obicei le cumpar pentru mai multe intrebuintari: demachiere(just in case) pentru ca sunt mai delicate decat cele pentru calatorie, sa ma sterg pe maini si pentru scopul pentru care sunt facute.   De cele mai multe ori le cumparam pe cele de la Oops! in varianta rosie,dar am zis sa le incerc si pe acestea facute de Carreofur. Cand le-am luat, mai mult m-a atras pretul si faptul ca erau multicele.

   Descrierea produsului:
"Servetele umede fara alcool pentru igiena intima, cu D-Panthenol, cu efect antifungic si antiinflamator. Curata delicat si nu irita pielea, asigurand igiena optima in orice imprejurare. Produs hipoalergenic, cu pH fiziologic, testat dermalogic si microbiologic."

  Ce spun eu:

- sunt chiar calitative pentru pretul mic;
- curata bine si improspateaza;
- nu mi-au creat nici un disconfort acolo jos;
- au parfum, dar e subtil;
- sunt foarte imbibate si sunt de dimensiuni mici, cat sunt servetele normale pentru calatorie, ceea ce mi se pare o dimensiune mai mult decat potrivita pentru acest gen de servetele, pentru ca, sa fim seriosi, nu ai
nevoie de servetele de marimea celor pentru bebelusi pentru a te reimprospata acolo jos.

    Nota mea pentru ele este 8/10, servetelele au costat in jur de 1,30 lei si sunt 20 de bucati. Le-as mai recumpara, sunt deja la al treilea pachet, cred, si le recomand, sunt chiar bune si isi fac treaba.

O zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...