26 aprilie 2014

Fond de ten Golden Rose Satin smoothing fluid foundation

 
     Buna fetelor! Nu stiu cate dintre voi aveti probleme cu alegerea fondului de ten, dar eu in ultima saptamana am simtit ca innebunesc. Pentru ca mi-am luat teapa de multe ori cu alegerea culorii potrivite si, nu stiu, dar cred ca am inceput sa ma decolorez in ultima perioada, am decis ca de data aceasta sa caut bine, bine, sa incerc multe, multe si sa il aleg pe cel potrivit.
     Asa, sa va povestesc putin despre patimile mele din ultima saptamana...
     Pentru ca mi se termina Fondul de ten Stay Matte Liquid mousse de la Rimmel London (care apropo, e un fond de ten cu o acoperire buna, dar despre asta vom vorbi alta data) si, bineinteles, culoarea nu mi se potrivea aproape deloc am decis sa imi caut unul care sa mi se potriveasca perfect, sau macar sa nu se mai vada diferenta foarte mare intre fata si corp.
    Problema mea e urmatoarea: sunt foarte deschisa la ten, si subtonul meu aparent e galbenul, iar majoritatea fondurilor de ten (o sa folosesc de acum prescurtarea fdt) care sunt deschise, sunt pentru persoane cu subtonul roz (banuiesc ca sunt asa din cauza ca majoritatea persoanelor cu tenul deschis sunt blonde, iar blondelor le prinde mult mai bine un fdt cu tenta rozalie, decat unul mai galben), iar cele cu tenta mai galbena mi se vad portocalii pe fata.

     Ma uitasem pe pliantul de la DM si am vazut ca aveau oferte destul de bune la fdt: Infallible de la Maybelline era, de fapt este, redus la 44,99 lei de la 64,99 lei, Perfect match de la L' Oreal la fel e redus, dar nu mai stiu sigur la cat, oricum sub 50 lei, Match Perfection  de la Rimmel e redus, parca, la 30 de lei precum si Stay Matte si BB Cream-ul de la ei sunt reduse la 19,99 lei, CC Cream-ul de la MAx Factor e redus la 37,99 de la 64,99 lei oricum.. una peste alta au reduceri serioase si spre "norocul meu"- fiindca asa credeam- au reduceri exact cand am eu nevoie.
    Mi-am luat posetuta si am plecat plina de bucurie la DM...
    (Am hotarat, ca de acum inainte, sa incerc fdt numai pe fata si sa ies la lumina naturala pentru ca numai asa iti dai seama de adevarata lor culoare- lucru pe care mereu ziceam ca il fac, dar ajungeam acolo si ma prindea comoditatea si credeam ca fdt mi se potriveste in lumina aia proasta, iar cand ajungeeam acasa imi venea sa imi dau palme pentru ca mereu era o diferenta intre fata si gat.)
  Deci, fetelor dragi, cred ca am incercat every single f****** foundation de acolo din DM (Rimmel, L'oreal, Max Factor, She, Miss Sporty, Astor, Aura, Maybelline nu stiu daca am uitat sa mentionez vreo firma)- nuantele deschise, bineinteles, ca doar nu ma dadeam cu nuante de dark beige- pana si cele mai deschise nuante mi se vedeau ori roz, ori ca si cand as fi avut suc de morcovi pe fata si nu va mai zic ca faceam swatch-uri pe o parte cu unul si pe cealalta cu altul, uneori chiar si cu 3-4 de se mirau si vanzatoarele si nu am gasit nimic potrivit.
        Apoi am plecat in Carrefour Aurora (sunt din Buzau, iar aceste doua magazine sunt destul de aproape) unde m-am dus intr-un magazin cu cosmetice (Kendra, mai exact) care, spre bucuria mea, era aproape de iesirea din magazin, de puteam sa ies mozolita pe fata sa ma uit afara in oglinda. Acolo am incercat Essence, Seventeen si cred ca inca ceva si la fel, nimic. Ca sa nu mai zic ca am dat de genul de vanzatoare care ar fi incercat sa imi vanda pana si dark baige numai ca sa faca vanzare si am fost foarte dezamagita de lipsa de profesionalism de acolo. Ca sa intelegeti: eram la standul de la Seventeen si a venit vanzatoarea respectiva si mi-a zis ca mi se potriveste nr. 5 Dark beige (care, nu stiu daca stiti mi se potrivea destul de bine acum 2 ani de zile cred) si i-am zis ca imi e sigur inchis pentru ca eu aveam acasa nr. 4 medium beige (il luasem dupa nr 5, prin iarna, pentru ca incepeam sa ma deschid la ten), apoi mi-a zis sa incerc nr 3. Deci mi-a pus un sfert de picatura pe mana, de parca zici ca imi dadea de la ea. In fine m-am dat cu el, am iesit afara si se vedea ca dracu: era ca o pata roz si inchisa pe mandibula mea. Am intrat inapoi si i-am zis ca se vede urat, se vede rozaliu, se vede ca e mai inchis si imi zice ca l-am intins prea mult si de aceea vedea asa, dar sa incerc nr. 2, atunci. De data asta mi-a dat o picatura si m-am dat cu el, am iesit afara, aceeasi poveste: se vedea roz si era inchis.
    Intru inapoi si ii zic ca si asta la fel se vede rozaliu. Imi raspunde pe un ton mai aiurea ca nu l-am intins prea bine si ca de-aia se vede asa, dar ca as putea sa incerc si nr.1(care e alb precum varul) si in timpul asta desfacea sticluta, de unde se vedea clar ca iese lapte moment in care i-am raspuns ca e foarte deschis. Dupa asta iar imi aduce in discutie ca mi s-ar potrivi nr.3 sau 4, nu mai stiu sigur care. Am ramas masca la faza asta.. In fine, i-am multumit si am plecat. Nu ma mai duc acolo niciodata. Poate ca nu pare cine stie ce, dar ma asteptam ca intr-un loc unde gasesti totusi parfumuri de 7 mil si fdt la 2 mil  oamenii sa dea dovada de mai mult profesionalism, adica daca vroiam sa mi se prezinte fiecare produs in felul ala, puteam sa ma duc la tarabe pe piata.
    Cred ca am facut febra musculara in ziua aia la cate drumuri am facut...
    Am plecat dezamagita acasa si am inceput sa caut pe net exact asa " fond de ten pentru ten deschis" si mi-a aparut un blog cu o tipa care prezenta fdt de la Golden Rose Satin Smoothing fluid foundation.
    Mi-a captat imediat atentia pentru ca avea 10 nuante, spre deosebire de Maybelline sau Rimmel care au 6 nuante amarate si era si pentru oameni cu subton galben.
    Am gasit in Bucuresti in Sun Plaza un butic cu produse de la Golden Rose si am incercat 3 nuante : 21, 24 si 27. Mi s-a potrivit mai bine 21, nu sunt extraordinar de multumita de el pentru ca la fel am avut nenorocul sa fie pentru subton roz, dar e mai subtil, nu se vede cum se vedea la celelalte incercate mai sus.
  Oricum, imaginea de pe internet cu swatch-urile nici nu se compara cu realitatea, nuantele sunt mai diferite, nu cu mult, dar sunt. Din acest motiv prefer totusi sa le incerc, decat sa le comand din cataloage sau chiar de pe internet.
      Intamplarea asta m-a si intristat putin, adica un lucru atat de comun e atat de greu de gasit, iar alte persoane nu au absolut nici o problema im a-l acumpara pe cel potrivit, ba chiar au si 10 firme de unde pot alege, dar intr-un fel m-a facut sa ma simt si mai speciala.. I have one of a kind skin color :P.
    Asa sa va dau cateva detalii despre el : vine intr-un recipient de 34 g, a costat 35 de lei si e destul de cremos si pigmentat, pare a avea o acoperire buna, are SPF 15 si vit E.  Azi l-am folosit putin de proba, dar inca nu ma pot
pronunta foarte bine asupra lui. Nu vine cu nici o descriere pe cutie iar ingredientele nu sunt cele mai dragute, dar macar mi se potriveste. Dupa ce e aplicat lasa un aspect mat, dar dupa 6 ore de la aplicare si pudra tot nu mi-a tinut zona T mata. sper ca pe viitor sa am cuvinte bune despre el.
    Va las aici o imagine de pe internet cu el, urmand ca maine sa incarc poze cu swatch-uri si puterea de acoperire.
 Sper ca nu v-am plictisit cu tot cearceaful asta :P.
Voi cum v-ati gasit fondul de ten perfect?
Ramaneti frumoase!


(click pe imagine pentru a o mari)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...