29 aprilie 2014

Empties

   
    Buna fetelor! Astazi va voi vorbi despre produse pe care le-am terminat si le-am pastrat totusi ca sa ma impartasesc parerea mea despre ele. Sunt produse terminate din ultimile doua- trei luni asa ca, desi voi incerca sa fiu foarte concisa in legatura cu ele, s-ar putea sa fie o postare destul de lunga. Le-am pus pe categorii ca sa fie mai usor.





Shower empties:


1. Crema de dus Dulgon cu floare de cires:
- pret: 7,99 lei, cantitate: 300 ml, Mega Image;
Ce spune producatorul:
"Continutul bland cu aroma sa florala proaspata de cires inflorit si ceai alb, se schimba sub efectul
apei intr-o spuma cremos-usoara, care lasa o senzatie placuta de piele ingrijita" (made in Germany)
Ce spun eu:
- l-am cumparat dupa miros: are un miros usor dulceag si acru, dar nu in sensul rau, care aduce putin cu compotul de visine, nicidecum a cirese;
- consistenta cremoasa spre laptoasa;
- nu face multa spuma;
- curata pielea, dar imi dadea senzatia de imbacsit, sufocat, cred ca din cauza mirosului si nu o simteam fina;
- nu mi-a placut si nu o sa il mai cumpar.
- nota 6,5/10.

2. Lapte de dus Palmolive Iresistible Softness cu orhidee neagra si lapte hidratant:
- pret ~13 lei, 500 ml, Kaufland;
Ce spune producatorul:
" Laptele pentru dus Irresistible Softness te invaluie in parfumul senzual al florilor exotice. Formula
sa este imbogatita cu lapte hidratant si cu extracte de origine 100% naturale de orhidee si aloe vera, precum si un complex de vitamine. Testat dermatologic"
Ce spun eu:
- L-am cumparat dupa miros si pentru ca stiam ca il mai avusesem: miroase extraordinar, irezistibil, as putea zice, floral- lemnos, nu stiu sa il descriu, trebuie neaparat sa il mirositi;
- consistenta mai mult cremoasa spre gel;
- face spuma;
- curata pielea, o lasa fina si lasa si parfumul pe ea, nu persista foarte mult, dar persista indeajuns de mult;
- am renuntat cam de sfarsitul sticlei sa ma mai dau in fiecare seara cu crema de corp pentru ca simteam ca pot sta si fara o seara, poate doua;
- mi-a placut mult si il voi recumpara;
- nota 8/10.

3. Gel de dus Refraichis moi! Bourjois Paris cu parfum acvatic si flori din Laguna Albastra;
- pret: ~12 lei, 250 ml, Mega Image- am prins o oferta cu 1+1 gratis;
Ce spune producatorul:
"Gel de dus pentru prospetime si hidratare
Parfum acvatic
Flori din laguna albastra
Testat dermatologic
Nu contine parabeni" (made in France)
Ce spun eu:
- mirosul e incredibil, iar soarta a facut sa le mai gasesc numai pe acesta cu parfum acvatic, pentru ca le-am mirosit pe celelalte si nu mi-a placut nici unul; miroasul e floral- lemnos si aduce putin a flori uscate;
- numele "improspateaza-ma!" vine de la faptul ca are mentol in compozitie si daca iti intra in ochi sau iti ajunge in locul special, nu e chiar ok, asa ca aveti putina grija daca va ganditi sa il cumparati;
- consistenta de gel, nu e transparent, e bleu sidefat;
- face spuma;
- curata pielea, o hidrateaza si o parfumeaza putin si, la fel ca si la Palmolive, am putut sa stau cateva zile fara crema de corp;
- mi-a placut, probabil ca il voi recumpara;
- 8/10.

Anti- perspirant empties:

1. Antipersiparant Rexona linen dry 48 ore protectie:
- pret ~10-13 lei, 150ml;
(pe tub sunt scrise numai informatii despre atentionare, pastrare, etc.)
- are un miros fresh, dar prea puternic si imi aduce putin aminte de sapunurile clasice Dove;
- a fost ok, nu mi-a "nins" de la subtioara deloc, nu mi-a oprit transpiratia, dar asta numai pentru ca sufar de
hiperhidroza, dar sunt convinsa ca la o persoana normala ar face fata cu brio;
- la mine rezista (in sensul ca inca mai miroase frumos, nu ca imi opreste transpiratia) in jur de 8-12 ore, depinde ce fac, dar de obicei ma dau cu deodorant cand plec de acasa si cand ajung si ma schimb;
- e bun din punct de vedere calitativ, dar nu imi place mirosul prea mult, asa ca nu cred ca il voi recumpara;
- nota 8/10.

2. Antiperspirant Rexona Sexy cu parfum de flori si coacaze negre 48 de ore protectie:
- pret ~10-13 lei, 150 ml;
- miros dulceag, floral, mi s-a zis ca e prea dulce, dar mie mi-a placut mult, parfumul persista;
- nu a "nins", a fost ca si in caul celui de mai sus;
- a fost ok, il voi mai recumpara (cel din imagine e al treilea tub cred);
- 8/10;

3. Deospray Balea Young Love is a Battefield sweet + fresh 48 de ore protectie:
- pret 5,99 lei, 150 ml, DM;
- este fara alcool;
- miros foarte dulce, aduce putin a cocos;
- nu a "nins";
- rezista mai putin deca cele de la Rexona si nu cred ca il voi mai recumpara;
- 6,5/10.







Hair products empties:


1. Balsam pentru par intins Balea Professional:
- pret: 7 lei, 200ml; DM;
Ce spune producatorul:
" Pentru par intins si matasos. Cu efect anti-incretire.
Garantia profesionistilor: nu contine silicon, cu efect antistatic, pentru pieptanare usoara, cu efect
anti-frizz al parului cu tendinte de ondulare. Indreptare si stralucire: par stralucitor, pieptanare usora, Balea Professional pentru par intins ingrijeste delicat parul fara sa-l incarce. Formula de ingrijire cu efect anti-frizz face parul usor de coafat. Complexul de ingrijire cu Panthenol ofera hidratare intensiva parului, acesta devenind intins, matasos, fara a folosi placa de intins. Reface structura firului de par."
Ce spun eu:
- aplicam o cantitate cam cat o nuca pe par;
- nu imi lasa parul foarte matasos, imi era greu sa il descurc si in nici un caz nu il face drept;
- miroase frumos, nu persista mirosul in par;
- nu mi-a placut si nu il voi recumpara, asta probabil si din cauza ca nu prea ma inteleg cu balsamurile de par, am parul prea degradat ca sa ma limitez la ele asa ca folosesc numai masti de par;
- nota 5/10;

2. Masca pentru par Latte Kallos:
- pret ~5 lei, 275ml, DM;
Ce spune producatorul:
"Kallos tratamant pentru par cu extract de lapte. Datorita proteinelor din lapte parul va deveni matasos si stralucitor. Recomandat pentru par vopsit, degradat si permanentat. Mod de utilizare: folositi pe par spalat, umed, iar dupa 5-10 min clatiti."
- nu imi lasa parul matasos asa cum ar trebui sa il faca o masca, nu s-a ridicat deloc la nivelul asteptarilor mele, s-a comportat mai mult ca un balsam;
- miroase a lapte cu vanilie si am crezut ca imi va placea, dar simteam ca mi se face rau atunci cand eram la baie;
- nu o voi mai recumpara;
- nota 4/10.

Si ultimile recipiente goale:


1. Crema depilatoare marca Carrefour
- pret ~6-7 lei, 150 ml, Carreofur;
Va dau numai informatiile importante: "Timpul de actionare al cremei depinde de gradul de pilozitate, de
textura parului si de zona de aplicare:
      - 5-8 min cu posibilitate de prelungire pana la 10-12  min(daca parul nu s-a distrus)- pentru gamba, coapsa, antebrat;
      - pana la 5 min pentru axila, zona pubiana. "
Ce zic eu:
- e de buna calitate, trebuie stat cu ea putin mai mult decat cea de la Farmec, pe care o foloseam de obicei, dar isi face treaba la fel de bine;
- indeparteaza parul in cca. 7 min;
- nu e parfumata;
- mi-a placut si probabil ca o voi recumpara;
- nota 8,5/10.

2. Gel pentru curatarea fetei Blanchette B. cu efect de "peeling", dar prin asta se refera de fapt la scrubing:
- pret ~7 lei, 150ml, Kaufland;
Ce spune producatorul:
" Gelul de fata cu efect de peeling purifica pielea fetei. Substantele pe care le contine, precum vit E si D-Panthenolul hidrateaza corescunzator si calmeaza iritatiile pielii. Particulele pentru peeling inlatura celulele moarte, imbunatayesc microcirculatia si elasticitatea pielii. "
Ce spun eu:
- miroase exact ca apa micelara Blanchette B., dar nu e nici pe jumatate la fel de bun precum ea;
- nu curata pielea mai deloc, dupa ce ma spalam de doua ori inca simteam zona T grasa;
- particulele sunt in regula, nu zgarie;
- nu mi-a placut, nu il voi mai cumpara;
- nota 3/10.

Cam atat deocamdata.
Sa aveti o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...