31 mai 2014

Cumparaturi dm si Kaufland 2

   Buna tuturor! Am fost la un mic shopping acum 3 zile si m-am gandit sa va spun cateva cuvinte despre fiecare produs in parte pentru ca pe unele le-am mai avut si am putut sa imi fac o parere despre ele.
    Asa.. 
1. Deodorantul antiperspirant Gerovital H3 Sensitive- Farmec, 150ml, 6,5 lei, Kaufland:
- e prima data cand il cumpar;
- se lauda cu 0% alcool, parabeni si troclosan- dar toate deodorantele lor se lauda cu asta;
- promite protectie eficienta, prospetime naturala si lipsa urmelor albe;
- l-am folosit numai 3 zile si pot sa zic ca nu imi place foarte mult, chiar in prima zi cand m-am dat si a fost foarte cald si am transpirat, mi s-a parut ca miroseam a transpiratie;
- nu mi-a oprit transpiratia, dar nu exista in lumea asta deodorant care sa imi faca asta si pot sa zic ca s-a comportat la capitolul asta ca si celelalte;
- mirosul e o idee mai slab decat al celorlalte si aduce putin cu spray-ul acela de la Intesa sex unisex varianta rosie;
- nu inteleg de ce e sensitive deoarece contine aluminiu si parfumul e in prima treime a listei de ingrediente;
- nu ma pot pronunta foarte bine asupra lui, dar deocamdata nu sunt impresionata.




2. Untul de corp cu cacao, Fennel, 200g, ~11 lei, Kaulfand:
- l-am mai avut si asta iarna;
- parfumul lui ma termina, il ador! Miroase a prajiturele cu cacao, a ciocolata cu lapte;
- stiu ca nu e sanatos sa iti iei creme dupa miros si ca trebuie sa te mai uiti si pe lista de ingrediente, dar la asta nu m-am putut abtine;
- untul asta pe care ei il numesc crema de corp foarte hidratanta combina mirosul de cacao cu vitamina E pentru a face pielea fina si asigura o relaxare imediata asupra pielii uscate (eticheta din romana e plina de
aberatii);
- singura parte buna la el e untul de shea si ceara de albine care sunt ingredientele nr 3 si 4;
- imi place, hidrateaza si hidratarea tine;
- cred ca e mai potrivit pentru sezonul rece pentru ca iti lasa asa o pelicula uleioasa pe piele, insa pe mine nu ma deranjeaza;
- partea mai aiurea e mirosul pe care il lasa pe camasa de noapte/ pijamale ca nu mai seamana cu cel din cutie;
- imi place si cred ca il voi mai recumpara.


3. Lotiune tonica cu argila pentru ten cu imperfectiuni Alverde, 30ml, 2,5 lei (reducere de la 3- 4 lei cred), dm:
- mai am una la fel de mica in portfard si o folosesc zilnic de aproape 2 saptamani;
- acest tonic promite sa reduca iritatiile, elimine impuritatile si sa previna formarea lor (?? nu prea inteleg aici.. cum sa impriedice formarea impuritatilor??) si mai promite sa matifieze si sa curete tenul cu ajutorul
mineralelor si mocronutrientilor;
- inainte de aplicare trebuie agitat flaconul pentru a amesteca argila cu restul lichidului din interior;
- imi place pentru ca imi simt tenul dezinfectat, curatat si matifiat;
- imi place ca e un produs ecologic cu ingrediente din culturi controlate ecologic si biologic;
- contine alcool, e al doilea de pe lista, dar pe mine nu ma deranjeaza;
- imi place si probabil ca daca se va ivi ocazia voi cumpara flaconul de 150 ml.

4. Absorbantele zilnicie Jessa Nature, 40 buc., 7 lei , dm:
- practic sunt protejslip-uri bio;
- contin pe stratul care intra in contact cu pielea bumbac 100% organic din cultura biologica ceritifcata;
- e in proportie de 70% biodegradabil;
- nu are folie de celofan pe partea de jos- lucru rau ca daca planuiesti sa il tii la sfarsitul menstruatiei sau cand ai putin mai multa secretie sau faci vreun tratament cu ovule pentru ca risti in 2 min(cat dureaza procesul de la a simti ca ti-a curs ceva pana la a ajunge la o toaleta si a te schimba) sa te patezi zdravan- si in felul asta lasa pielea sa respire-lucru bun de altfel;
- lipiciul de pe partea inferioara e foarte, foarte prost, nu numai o data am patit sanu mi se lipeasca de anumite materiale;
- e mai grosut si mai rigid fata de celelalte, asa ca lipirea pe o pereche de tanga se face destul de greu;
- cu toate astea sunt destul de bune, mai ales ca raport calitate- pret. 
E foarte important sa avem grija ce tinem acolo jos zi de zi sa nu patim altele mai rele (alergii, sensibilitate, boli), poate ca acum nu realizati cand va puneti un protejslip/absorbant parfumat, inalbit cu fel de fel de chestii si facut din hartie reciclata reinalbita si asa mai departe, dar pe viitor toate astea pot afecta grav.
Data viitoare inainte sa cumparati un buchet de flori sau o salata de fructe pe post de absorbant/ protejlip mai ganditi-va de 100 de ori pentru ca substantele alea sunt de natura sintetica, nicidecum nu au sors aia portocala cu mango si au frecat fragipanni si ylang- ylang de produsele astea. 
Pentru a scoate o aroma de ceva, e nevoie de multe substante.
In fine.. vorba lunga- saracia omului... Voi face o postare despre treburile astea (cat mai curand sper).

Voi ati folosit ceva din produsele astea? Sau v-ar tenta sa le folositi?
Numai bine!


3 comentarii:

  1. Lotiunea tonica face ceea ce promite? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar imi simt tenul curat si se vede matifiat, insa matifierea nu dureaza toata ziua, cel putin nu la mine. Zona T mi se face uleioasa dupa nici 2 ore, chiar daca ma dau cu pudra.
      In seara asta m-a mancat undeva si mi-am stors cateva cosuri, apoi m-am sters cu lotiunea. sa vedem cum va arata maine zona.. daca e normala, cu miiiiici umflaturi inseamna ca intr-adevar calmeaza, daca va fi inflamata, rosie si cosurile gata sa faca puroi, inseamna ca nu are efectul asta.
      Voi reveni cu un verdictul duminica seara :D

      Ștergere
  2. Bubitele au ramas la fel, iar azi aprozpe ca s-au vindecat. In concluzie, lotiunea e chiar buna.

    RăspundețiȘtergere

Inainte de a va scrie comentariile trebuie sa intelegeti ca:
1. tot ce am scris reprezinta parerea mea personala;
2. intotdeauna postarile sunt bazate pe experienata proprie;
3. nu incerc sa schimb parerea nimanui despre produsul/ produsele respectiv/ respective;
4. daca ceva nu mi-a placut sau nu mi-a priit nici mie, nici persoanelor care au lasat comentarii asta nu reprezinta un motiv pentru a ma aborda cu comentarii de genul "Cum sa nu-ti placa?", " Ce e in neregula cu voi?", "Habar nu ai despre ce vorbesti/ e bun", etc., ati inteles la ce ma refer;
5. daca fac o afirmatie foarte serioasa in legatura cu un lucru ( ma refer la ceva stiintific, sau care tine de conceperea unui produs, ingredient etc.) inseamna ca m-am documentat inainte de a scrie- de aceea nu voi mai posta comentarii in care sunt intrebata 'de unde ti-a venit ca....?' sau asemanatoare. Incercati sa va documentati inainte de a comenta;
6. incercati sa respectati gramatica limbii romane, nu cer diacritice, insa fara anomalii de genul acesta: "pikturi"- in loc de "picaturi", "sati"- in loc de "sa-ti", "d c"- in loc de " de ce", "nush"- in loc de "nu stiu" si lista poate continua;
7. fara jigniri, injuraturi, fiecare are dreptul sa- si spuna parerea, insa intr-un mod civilizat.
Daca nu respectati regulile, nu va voi publica comentariile.
Va multumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...